23 Ocak 2017 Pazartesi

SÜPER ÖTESİ ŞANS MİM'İM



    Yalnızamaözgür
arkadaşımızın başlattığı bu mim deeptone'cuğumun
beni minlemesi üzerine bana da ulaşmış oldu.Öncelikle kendisine kocamann kocamann öpücüklerimi gönderip başlamak istiyorum.

HAYATTAKİ EN BÜYÜK ŞANSINIZ NEDİR ??



   Ben bir çok konuda acayip şansızımdır.Bilmiyorum var bir uğursuzluk ama çıkaramadım.Oysa besmelede çekiyorum ama 😃

    Bunca şanssızlığıma rağmen gelen bir kaç şanslada turnayı gözünden vurdum diyebilirim 😃

    Öncelikle derslerim hep çok iyiydi ve hep çalışkanlar sınıfındaydım ( doouble şanslarımdan biridir bu durum )


   Sonra birbirimize aşırı düşkün olduğumuz bir ailem var ( tam bir sevgi pıtırcığıyız ) 😃


   Bana aşkla bakan,çocuğuma ve bana aşırı düşkün bir eşe sahibim ( on numara basketimdir buda benim )


    Şansların en dibiiiii,hayatta yakalamayı becerdiğim en büyük mucizem,rüyamda gördüğüm mavi gözlü,beyaz tenli meleğim oldu.( Buda tam bir ponçikkkkkk,benim altın topum olur kendileri.Evir çevir oyna 😃)

     Bu kadar yeter 😃 Ben isimle mimlemek istemiyorum.İsteyen üzerine alınabilir.Sonsuzzzzzz sevgiler hepinize gani gani şanslar dilerim 😃




   

28 yorum:

  1. Maşallah Allah'ım daim etsin mutlukuklarınızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn.Bunlar benim tutturabildiklerim işTE.Çokkk şükür.😃

      Sil
  2. En büyük şansları yakalamışsınız hakikaten :)
    Şansınız daim olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehh onca yıldan sonra darbe oldu bunlar bana 😃 demokrasim yenilendi resmen 😃 ama süper oldu.

      Sizinkilerde daha çok olsun inşallah 😃

      Sil
  3. Bu mim yeni mi başladı?Ya da ben yeni fark ettim sanırım.Şanssızlıkla kendiniz etiketlemeyin lütfen.Söz büyüdür diye bir yazı yazmıştım o geldi aklıma :) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  4. Ben değilde çevremdekiler diye diye yapıştırdılar benimde üstüme 😃 kesinlikle katılıyorum.Söyleye söyleye sonunda gerçekleşiyor.Bundan sonra demicem hihhh.Şanslıyım ben.

    YanıtlaSil
  5. ha haaaa senin neren şannsız yaaaa her tarafından bal damlıyor beeee :)

    YanıtlaSil
  6. O zaman son kez şanssız diyorun kendimeeee 😃 Şanssızım tıppp.Bidaha da demem 😃

    YanıtlaSil
  7. Daha nə olsun? :) Bundan spnralı ömrünüzdə şansınız bir az da çox olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ee dimi daha ne olsunnnn 😃 çok skür var herseyim cok sansliyim cook 😃

      Sil
  8. Ay ben de alındım üstüme:)))
    Yarın yapacağım İnşAllah canımcım💙💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam yap bakalim bende yorum atayim sana canim benimmmm 💗💗💗

      Sil
  9. Allah size daha çooook versin bi kerem 😃

    YanıtlaSil
  10. Bence başka şansa gerek yok gibi MaşAllah en büyük şansımız ailemiz Allah eksikliklerini göstermesin 🙂

    YanıtlaSil
  11. Aminn amin insallah göstermesin.Onlarsız olmaz.Teşekkürler yorum için.

    YanıtlaSil
  12. Daha ne olsun :)

    Sevdiklerinle birlikte nice güzel yıllara :)

    YanıtlaSil
  13. Aminnn amin 😃 herkeste bendekinden daha fazla dolu dolu olsun inşallah 😃

    YanıtlaSil
  14. Daha ne olsun bennce çok şanslısın rabbim bana da nasip eder ruh ikizimi bulmayı ve ponçik bir bebişimin olması =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dombili dombili sneajder'in bebişi gibi tatlı bebişin olur inşallahhhh 😃 valla galiba benim şansım sonradan dönmüs.Acıdı galiba halime 😃 Ruh ikizi çok denk gelmiyor birbirinizi tamamlayacağın biri olsun daha iyi 😃

      Sil
  15. Şanslı yada şanssız olmak kişinin gözündedir. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  16. Ama insana cheetostan şeker bilemi çıkmaz.Bana çıkmazdı işte.Ne yapsam yakalanırdım.Aldığım sıfır telefonlar hep arızalı çıkardı Ve daha bir sürü şeydi.Ama sanırım şeytanın bacağını kıralı baya bir olmuş 😃

    YanıtlaSil
  17. Şansın dibine vurmuşsun bence de 😀. Yakalanabilecek en güzel şanslar gelmiş sana helede o mavi gözlü, beyaz tenli altın top Allah bağışlasın daha ne isterki insan 😁. Bence biz bu mimin adını en şanslı şans mimi olarak değiştirelim 👍😊. Ayrıca cevaplarda çok güzel ve samimi sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay arkadaş 😃 tamam yarin ilk isim değistirmek olcak 😃 bencede valla ben ne kadar şanslıymisimda kiymetini bilmiomusum 😃 sen daha güzelsin ki bi keremmm.💃

      Sevgi bendennn 💗💗💗

      Sil
  18. Şanssızım demişsiniz ama baya şanslıymışsın :D

    YanıtlaSil
  19. Evettt 😃 sonradan yazı başliğini süper ötesi şans mimim die değiştirdim 😃

    YanıtlaSil
  20. bende acayip şansızımdır bu mimi yazsam ne yazardım diye düşünüp duruyorum. bu arada bloğunuzu keşif etkinliğinden buldum ama takipçi butonunuz hata verdiği için blog izle sekmemden ekledim sizi:) bloğuma da beklerim sevgiler :)http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  21. Hata vermese şaşardım zatennn 😃 hoşgeldin bu arada.Bende şanssızım derken şanslı olduğum ortaya cktı belki sende öylesindir 😃

    Dur hemen geliyim sana 😃

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋