11 Ocak 2017 Çarşamba

YENİDOĞAN BEBEKLERDE SİYAH BEYAZ GÖRME



  Bebekler ilk bir kaç ay herşeyi siyah-beyaz görürlermiş.Bizse bundan habersiz kendimize göre tespitlerde bulunuyoruz.Ben sarışınım sen esmersin kızım annesinin ben olduğumu anlar gibi 😃 Evet haklısınız gerçektende anlar ama sarı saçınızdan,mavi gözünüzden değil 😃 kokunuzdan 😉

  Yeni doğduklarında gözleri 50 cm e kadar görebilen bu dünya şekerleri bir de siyah beyaz görüyorsa bir çok şeyi ayırt edememeleri gayet normal bence 😃


    Özellikle kızlar için hazırlanan pembiş pembiş odalar meğer sadece bizim göz zevkimize hitap ediyormuş 😃

  Hıı birde yeni doğan bebeklerine takım tulumları giydiren fanatik babalara sesleniyorum "Siz istediğiniz takımın formasını giydirin, bebeğiniz doğuştan beşiktaşlı 😀



 Dedikten sonra Beşiktaşlıları da çok sevindirmeyelim diyorum.Çünkü bu durum tamamen geçiçi.Ve üzgünüm ama bebek kıyafetlerinin bir çoğu da renklidir. Siyah ve beyaz kombinler çok bir araya gelmez malesef 😃 Bu dönemi iyi değerlendirin derim 😃


9 yorum:

  1. Siyah beyaz kombinleri beşiktaş mağazasından alıyoruz artık ;)
    Bayıldım kombinlere, elinize sağlık yayın için.
    Bu arada blogunuzu yeni keşfettim, hem takipçi hem izleyici oldum.
    Kahveye de beklerim, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Besiktaslı olarak mutlu oluyorum bu duruma 😃

      Tesekkür ederim bende hemen zıplıyorum 😃

      Sil
  2. Vay be bunu bilmiyordum!!!! 💖💖💖💖💖💖😃😃😃😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ögrendin bilene canım benim 💝💝💗💗💗😘😘

      Sil
    2. Ögrendin bilene canım benim 💝💝💗💗💗😘😘

      Sil
    3. E senin sayende tabiiiiii❤❤❤❤

      Sil
  3. Kolayca ayırt etsin diye meme başı siyahlaşıyormuş bu yüzden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa Rabbim'in işine bak yaa.Çol güzel gercekten 😃

      Sil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋