9 Ocak 2017 Pazartesi

SÜRPRİZ KARDAN BEBEĞİM (KARSİLA)


   Merabalar...
Ben dün itibariyle Musmutlu bir haftasonu geçirmiş bulunmaktayım.Tabi hemen gelip sizlere de yetiştirmek istedim 😃 Dün gece 12 sularıydı.Lapa lapa kar yağmasına rağmen ben kapıdan dışarı burnumu bile çıkaramamıştım.Malum evhamlı bir anneyim.Tatlı tombik kızım havadan nem kapar korkusuyla güp güzelim kardan eksik kalmayı, her ne kadar yüreğim el vermese de tercih ettim.


    Kaldım kalmasına ama gelin bir de bana sorun.Allah'ım canım gitti resmen.O nasıl bir beyazlıktır yahu.Her taraf pamuk şeker olmuş.Ee bende hiç dayanamam pamuk şekere 😃

   Tamda böyle içli içli düşünürken eşim gelip birde ballandırarak anlatmaz mı ? Bide biliyor benim karı nasıl sevdiğimi.Ama süprizini söyleyince anladım ki beni kardan daha çok seviyormuş 😃 " Hadi üstünü giy balkonda senle kardan adam yapalım " dedi.Tabi ben o an dünyadan soyutlanmışım sadece sessiz çığlıklar içinde sırıtıyorum.

    Neyse hazırlandık şapka,eldiven ne gerekliyse artık geçirdik üstümüze.Havuçla zeytin olmadan kardan adam olur mu ? Kattiyen olmaz.Hemen mutfağa geçtik onlarıda aldık.Derken eşimle konuşup kardan kızımızı yapmaya karar verdik.Ve hemen böcüğüme küçük gelenlerden şapkayla atkıyı da çıkardım.Tam teçhizatlı bir şekilde olay yerine intikal ettik yani.😃

    Balkona çıktık ama gel gelelim kar bir türlü toplanmıyor.Yuvarlıyorsun kum gibi dağılıyor.Ama biz tabiki pes etmedik.Elimizde ki imkanlarla yapmaya çalıştık.Ve saat 00:30 civarında tatlı mı tatlı,bem beyaz,zeytin gözlü nur topu gibi bir kardan bebeğimiz oldu.😃



   Adını kızım Esila'ya uyması için Karsila koymaya karar verdi.O gece balkonda yatırdığımız Karsila'mızı artık kızımla tanıştırabilirdik.Ertesi gün fırın tepsisine koyduk ve oturduğumuz odaya getirdik.Benim cadı kızımı bir görseniz neredeyse parçalıyacak panter gibi atlıyor üstüne.Elinden zor aldık 😃 Kardeş kıskançlığı bu olsa gerek.

          KARSİLA'NIN SON DURUMU !!!

   Canım arkadaşım Karsila'yı çok beğendiğini söyleyince ona evlatlık vermeye karar verdim 😃 Verirken üşütme sakın havalar soğuk diyemiceğime göre "Amann ısıtmada erimesin " dedim 😃 Elveda Karsila'cım seni özlücez...



    Yani efendim hala ÖMRÜM (eşim olur kendisi ) + ÖMRÜ (mustakbellikten eşliğe terfi etmiş ben ) ve seve seve törpülettiğim ÖMÜR TÖRPÜM ( buda balım,pamuğum,lokumum,elmalı şekerim,prensesim...vs kısacası 9 ay taşıdığım bıdığım 😃) çekirdekcik aileyiz.

   Sizlere de çitlemeye doyamayacağınız anlar diliyorum.Ve çocukluğumun efsanevi manisiyle yazımı sonlandırmak istiyorum.

      (*_*) NOSTALJİ RÜZGARI (*_*)

    Kardan adam yapalım,
    Burnuna havuç takalım,
    Üşüyor bu hava da,
    Şapkayı takalım başına 😃

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋