18 Ocak 2017 Çarşamba

BRAVO BENNNNN !!! BLOG YORUMLARINI SİLME



   An itibariyle, saçma sapan birşey yapmış bulunmaktayım.Ne zorum vardı, yada kim dürttü bilmiyorum.Ama birden bire aklıma yorumlara girmek geldi.

    Eee girdin girmesine de bir elin ayağın dursun be kadın.Yok yokkkk, ben kesin 8 aylık doğmuşum, annem yanlış hatırlıyor.Bloğumun yeni olmasının verdiği acemilikle,çoookkkkk pişman olduğum bir şey yaptım 😞 Dövün beni ya,atın birinci kattan aşağı.Sinir oldum şu an kendime.


    Naptım biliyor musunuz ? Yorumların hepsini sillllll-dim! Bende sadece ordan sildim sanıyorum.Bir de ne göreyim.Her yer  sıfır olmuş.Öliiim ben 😞 Bence ben tamamen israfım 😃 GİDEN YORUMLARIMA SESLENİYORUM : Lütfen geri dönnnn!!!

    Bu arada banada bravo.Kendimi bu üstün başarıdan dolayı tebrik ediyorum.Ben ettim siz etmeyin.Burnunuzu öyle,bilip bilmeden,her deliğe sokmayın.

    Ohhh banada ceza olsun.Bir daha bir şeyi yapmadan önce, 3333 kez düşüneyim 😁

     Napalım birazcık edebiyat katalım olaya. Gidiyorsa zaten hiç benim olmamıştır 😃 Ya da giden gitsin kalan yorumlar benimdir 😃 diyerek konuyu sonlandırıyorum...


(NOT: GECENİN KÖRÜNDE DÜRTEN ŞEYTANA SESLENİYORUM.BİR GÜN BENDE SENİ ÖYLE BİR DÜRTCEM Kİ ,MELEK OLMAK İÇİN YALVARACAKSIN !!!😃)


40 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş canımcım.Bu arada butonlarda bozukluk mu var? Takip edemiyorum 💙🐰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canm benim 💓💓💓 O senin güzelliğinn 😃 Bu siteye katılınım var benim ordan izleyebilirsin.Yine dandiklik yapıp bozmuşum izle butonunu.Geri de getiremedim.😂💓

      Sil
  2. Olur bazen öyle. Ben yorumlar kısmına mümkün olduğunca girmemeye çalışıyorum, ne zaman girsem birilerinin yorumunu siliyorum yanlışlıkla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra bende öyle yapcam.Aldım.ben dersimi hih 😃 teşküt ederim yorumun için 😘😘

      Sil
  3. Dur daha yenisin, çok yorumlaşacağız. Biri gider bini gelir.
    Bloğuna bakar mısın,etkinlik düzenledim. Bir anne olarak seni de bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biri gider biri gelir.Dostlar beni hatırlasın 😋 Aaa gelmezmiyim tabikide gelerim hatta geliom birazdan 😃

      Sil
  4. Ben geçen gün yazdığım ve yayınladığım yazıyı tek tuşla sildim :( Bu ara böyle şeyler herkesin başına geliyor demek ki :(

    YanıtlaSil
  5. En azından tek olmadığımı hissettim.Bunun için ne kadar teşekkür etsem azdır 😃 aman dikkat edin güzel yazılarınızdan mahrum.kalmayalım 😃

    YanıtlaSil
  6. yalnız değilsin ben de şimdiye kadar üç kere yorum sildim yanlışlıkta, artık oluruna bıraktım :))

    YanıtlaSil
  7. Meraba adaşım 😃. Bi dahamı tövbe ellemicem orayı 😃 geçmiş olsun sizede 😃

    YanıtlaSil
  8. Olur böyle aksilikler geçmiş olsun :) blogunu izlemeye aldım sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Cansınız cannn 😃 benden aize kucak dolusu öpcükler 😃 tesekkür ederim yorum icin

    YanıtlaSil
  10. hahaha çok güldüm.. Çok komik ve tatlısın gerçekten..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utandımmmm 😳 ama olsun bir yabdan hoşumada gitti.Teşkür ederim.Eminim bana tatlı diyenlerde tatlıdır 😃

      Sil
  11. Çok tatlısınız Benimde başıma geldi yorumlar gitti. Evladım ağladı :)) bloğum evladım oluyor da :) Hepimize ağlamak için selpak marka mendil gerekli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ahh neydi o mendiller.Grip olurdum alırdım bir paket.O nane kokusu yokmu yaaa.Bin pişman ederdi aldığıma 😃 Daha evlat sevgisi tatmadın galiba 😂 O kadar kolay değil evlat edinmek cnm 😃 amann sen sakın ağlamada blog ağlasın napalim 😃

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Bendende size bolll gülücükler. 😃 Zaten her zaman yaptığım bir şey 😃

      Sil
  13. ayyy bütün ponçikler gelmeye başlamıııış :)

    YanıtlaSil
  14. blogun saatini de düzeltsenee, ayarlardan, istanbul gmt 3 gibi bişi olcaaak :)

    YanıtlaSil
  15. Yaptım bilenemmm 😃 evettttt gelmee başladılar.Ama çok mutlu oldum ben 😃 Sohbet etmek güzel şey tontişlerle 😃

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar Sevgili PRENSES iadei ziyarete geldim. Ne güzel bir bloğunuz var enerji saçıyor resmen 🤗. Geçmiş olsun sizi en iyi ben anlarım sanırım. Benim de bu güne kadar yayınladığım bütün paylaşımlarımın yorumları silinmişti ama benim hatamdan değil blogger da ki bir aksaklıktan sanırım :(. Bütün arkadaşlarımın yaptığı yorumlar bir anda silindi ve sıfırlandı. Şimdi pek çoğu yorumsuz gözüküyor. Giden yorumlardan çok yorum yapan arkadaşlara duyulan mahçubiyet daha üzücü oluyor. Neyse artık yeni yorumlar gelir herşey yoluna girer 😊. Takibe aldım ama izleyici listesini göremedim inşallah olmuştur. Küçük Prensesinize ve size sevgilerimi yolluyorum güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle sevgiler ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh prensesimin adı geçti ya bitti gerisini görmedim 😀

      Sizinki daha zordur gerçekten benimki az olduğu için çok üzmüştü.Ama çok olsa dahada çok üzerdi tabi 😃 doldururuz o boşluğu merka etmeyin 😃

      Evt çok gülerim herkese bulaşsın beraber gülelim yuppaaaa 😃

      Sil
  17. ay baksanaaa, zehra da geldiii, heeeey o da en dadlışlarımızdan, baksana, bu yazıya yorum yapanlar hep biricik. kadron çok iyiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet jübile yapcam bu kadroylaa 😃 arkadaşlarımı çok sevdim deep çok tatlılar ya 😃

      Sil
    2. Evet jübile yapcam bu kadroylaa 😃 arkadaşlarımı çok sevdim deep çok tatlılar ya 😃

      Sil
  18. Deep sen de çok dadlışsınnn 😍. En dadlışlardan 😀.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep'in tatlılığına deep' im düştü 😂 çok can ya o.O.gitmesin kalsın hep 😃

      Sil
  19. Ahh olur öyle bazen "Ne yaptım beeeennn!!!" deriz. Ama olması gereken olur çoğunlukla. Allah kalan ve gelecek yorumlara zeval vermesin, sevgiler :)))

    YanıtlaSil
  20. Allah başımızdan eksik etmesin onlatı 😋 hoş geldin bu arada 😘

    YanıtlaSil
  21. Başına gelmeyen yoktur herhalde.

    YanıtlaSil
  22. Sağlık olsun :) Giden gitmiş ,darısı yeni yorumlara artık :)

    YanıtlaSil
  23. Geçmiş olsun ben de üzüldüm baya çünkü yorumlar insanı mutlu ediyor bilirim :) Ama daha çok gelir siz yazdıkca. Blogger ilk başlarda hic anlamadım şimdi birazcık çözdüm ama kod meselesi hiç bilmiyorum yine. Bazen öyle hatalar olabiliyor üzme kendini öğrendin ya bi daha yapmazsin zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😃 sorma ya acemilik ne kadar zor.Çözene kadar insan akla karayı seciyor 😃

      O kodları bende anlamıyorum.Headeri falanda hic bilmem 😃

      Sil
  24. Off ya üzücü bişey 🙈
    Daha geçen hafta yedeklemeyi gösterdim neden yapmazsın aaah üzüldüm ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum ki canım ben onu 😃 ama bu konularda gerçekten çok bilgisizim.Okudum ama anlamadım.Bilmeyene çok karışık geliyor bu kodlar😃

      Sil
  25. Sağlık olsun diyelim gene yorum yaparız nolcak 🤗

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋