27 Ocak 2017 Cuma

DÜŞ MARMARAMIN YAKASINDAN "DEPREMCİK"



     Gülerek güne başlıyorum.Ama haberlere bir bakıyorum.Hoopp suratım yere düşüyor.Banada gün boyu toplaması kalıyor tabi 😃

       Sayın "DEPREMMM" duy sesimi.

       Biz daha Ağustos' ta yaşattığın o kabusun yaralarını,geçen onca yıla rağmen hala saramamışken ,nereden çıktı bu ziyaret şimdi.Bunca sıkıntının yanında, bir sen eksiktin sanki birader !!!

     Her konuda olduğu gibi deprem konusundada iki çeşit görüş var tabiki.


     İlki Prof. Ahmet Yakup hocanın iddiaları.Önce doğuda daha sonra batıda gerçekleşeceğini söylediği bu depremlerin, 7 şiddetinin üzerinde olacağını belirtiyor.Ve Malatya ile Van'da oluşan depremler sayesinde kısmen haklı da çıkmış oluyor.

       Diğer yandan Prof. Dr Ercan hocaya görede bu tamamen abartıdan ileri geliyor.Türkiyede en büyük depremin 8 i geçmeyeceğini savunan sayın Ercan,7.5 büyüklüğünde deprem olsa bile ancak %1-2 bina yıkılır.İstanbulun mimarisi sağlam,geniş çaplı çalışmalar yapıldı diyor.(Nedense çok inanasım gelmedi)

        Benim gönlümde doğal olarak Ercan hocadan yana.Yani benim favorim sizsiniz.Ben sizi tutuyorum hocam 😃

         Beni boşverde umarım DOĞADA sizi tutuyordur.

31 yorum:

  1. Ayy aman Allah korusun olmasın İstanbulumuza,Türkiye'mize birşeycik ❤🙏🏻

    YanıtlaSil
  2. Sağol canm benim iyi dileklerin için 😃 Bencede ne zoru varsa bizle gitsin amazon ormanlarında olsunnn kimse yok orda 😃

    YanıtlaSil
  3. Aman Tanrım....Deprem de nereden çıktı :)

    YanıtlaSil
  4. Bu arada yorum yazmama rağmen burnum akıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamammmm 😃 tamamen espriydi oysaki.

      Valla öyle diyolar.Olmamasını temenni ediyorum.Bu yürek bir tanesini daha kaldıramaz 😃

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Kocaman bir AMİNNNN diyorum.İçimizdeki depremlerdende korusun Allah 😃

      Sil
  6. Ay bak korktum şimdi ben de maalesef maalesef maaaalesefff hiç istemesem bile Doğuda yaşıyorum.Gerçi sığınacak ev bulamayanlar da var şükürler olsun bizim var ama depremCİK buraya da mı geliyormuş!!!!!!😱

    YanıtlaSil
  7. Kuzucum doğuda yaşıyosan eğer orda artçılar olcakmış.Beklenen büyk depremse marmarada(istanbul) da olcakmış.

    Biz Agustos depreminde köydeydik.Çok anlamadık.Ama herkes adına çok üzülmüştk :(

    Olmaz inşallahhhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy inşallah.Siz de ne bileyim bir yerlere falan gidin o zamanlarda.Allah hepimizi korusun😱💜

      Sil
    2. Kapını açarsan sana gelelimmm 😃

      Sil
    3. 😂😂😂buyrun tabiisiii😂

      Sil
  8. Acı ama gerçek olaylar bunlar. Allah bir daha yaşatmasın..:(

    YanıtlaSil
  9. O kadar hazırlıksızız ki ülke olarak. Hiç ders almıyoruz, hiç tedbir almıyoruz. Allah korusun demek dışında bir şey gelmiyor elimizden. Hala depreme dayanıksız binalar inşa edip duruyorlar her tarafa, çok yazık.

    YanıtlaSil
  10. Elimizden geleni yapmadan tevekkül ediyoruz.Sağlam.dedikleri yapıların hepsi hazır beton.Direk oturtulan kalıplar.Eski kerpiçler şimdiki binalara oranla daha sağlamdı.Ticareti sahtekarlığa dönüştürenlerin yaptığı anlık ihmaller nice canlara feda oluyor.Ne diyim gerçekten Allah korusun.

    YanıtlaSil
  11. Kazılan tünellerin sebep olduğunu duydum bende. Sizi de bloğuma beklerim bu arada http://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. Kazılmasa daha iyimi yani 😃 tabi hemen geliyorum

    YanıtlaSil
  13. o kadar tedbirsiz davranıyoruz ki , tahminler uyarılar boşuna gibi geliyor bazen. Allah korusun olamasın hiç deprem yada başka felaketler diye dua edelim. sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Meraba 😃 bir tane daha adaşım daha oldu.Ne güzel 😃

    Evet.Çok ihmalkar davranıyoruz ama umarım soni kötü olmaz.Tesekkürler yorum için 😃

    YanıtlaSil
  15. Deprem kaçınılmaz da,umarım sağlam binalarda oluruz :(

    YanıtlaSil
  16. Allah korusun canım :( bloğuna keşif etkinliğinden geldim bende beklerim esen kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin cannmm 😃 amin inşallah.

      Gelmez miyimmm hemen damlıyorum 😃

      Sil
  17. Beyinlerimiz hasır altı etse de hayatımızın gerçeği deprem:( Çok ciddiye almıyoruz sanırım. Allah korusun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana her ne kadar günaymasada 😃 size günaydın öncelikle.

      Deprem hayatın gerçeği,ihmalde bir o kadar gerçek.

      Dualarımız can kaybı olmaması yönünde her zaman.Sevgilerimle...

      Sil
  18. Arada çirkin yapılaşmalara bakıp da bi yıkılsa dediğim de olmuyor değil :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorumm.Diğer türlü birilerinin üstüne yıkılabiliyor malesef.😞

      Sil
  19. ay aman aman unutmuştuk yaaa.

    YanıtlaSil
  20. O zaman inşallah depremde bizi unutur diyorum 😃

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋