16 Ocak 2017 Pazartesi

CANIM BUMERANG ! TATLI BUMERANG (HÜRRİYET BUMERANG ONAYI)



    Sabahın en dibiydi diyebilirim.Uykum baya da bir varken,şu yanımda ki bir lokma beyaz şeker sayesinde , uyanmış bulunmaktayım.Gözlerim hala daha açılmamak için bana direnirken,gelen maille faltaşı gibi oldu resmen.

    "Ne var bunda " diyeceksiniz belki.Belki de " Görmemişin altın üyeliği olmuş,tutmuş tın tın yapmış " yüksek bir ihtimal.Yazdıklarıma tezat olarak şunu söylemeliyim ki "Bencedeeee..."Gerçekten ne var bunda.Şu an bu yazıyı okuyan herkes,zaten benim aldığım paha biçilmez ! altını almıştır zaten.Hatta platin yolunda emin adımlarla giderken," hımmm sen aldığın altına mı seviniyorsun ? Hıhh benim ki platin.Özennn özennn" bile demiş olabilirler 😃 Ama dibine kadar haklısınız valla ona da özendimmm 😃






     Daha yeni bloğa başladığımı söylememe gerek yoktur zaten.Ama çook uzun araştırmalar yapıp,yazdıklarıma gerçekten inanıp paylaşımlarda bulunuyorum.Ben bir makaleyi sizlerle paylaştıysam emin olun onu yapmış yada inanmışımdır.

    Ve şunu da bilin.Yazılarımı iki ara bir derede ki o boşluk var ya,işte tam da orada yazıyorum.Gece 2' de 3' de yatıp gece bir kaç kez uyanıp sabah 7 ile 8 de uyanmak zorunda bırakılıyorum.( Harika minik cadım sağolsun ) Omuzlarım fena ötesi ağrıyor.Bunun için masaj aleti bile aldım.😃

    Şikayet eder gibi görünsem de, aslında hiç de öyle bir şey yapmıyorum.Özellikle emeğimin karşılığını dolu dolu alırsam,ohh deymeyin benim keyfime.Yorgunluğumu iki elim,on parmağımla kışkışlarım resmen 😃

    " Çenecim ! Artık biraz sussan da ,bende yazımın asıl amacına dönebilsem " diyerek beynime uyarıda bulunuyorum.Ve işin özüne geliyorum.CANIM bumerang,TATLI bumerang.Sen ne güzelsin,ne şirinsin.Şimdilik beni ' Altın üye' yapsan da,benim dillere destan inadımı bilmiyorsun.Seni kuşa baktırırken,alırım platinini maykılllll.Sonraki hedefim Bekle beni yazarkafe.Ben geliyorum.😃


5 yorum:

  1. Yok yok çeneniz hiç susmasın.Susmasın ki o güzelim yayınlarınızı okuyabilelim.Bir de blogger izleyici butonu göremedim google+dan ekledim sizi haberiniz olsun💙💙💙

    YanıtlaSil
  2. Evet 😃 ben yine naptıysam izle butonumda kayıplarda 😃 bende bu siteye katılın yaptım.Ordan beni izleyebilirsin 😃 ayy teşekkür ederim bu nasıl tatliş bir yorum 😘😘😘

    YanıtlaSil
  3. Platin olursunuz en yakın zamanda inşallah gelsin platinler sanki gelsin tatlılar gibi hissettim Canım tatlı çekti sanırım :) İzleyici kısmı baktım ama göremedim. Google + ekledim ama bir daha açıp kapayacağım :)

    YanıtlaSil
  4. Aa sende benim gibi tatlıcısın galiba.leb demeden aklına tatlı geliyor 😃 süperrrr 😃 izleyici butonum bozuk gelmedi bir türlü.Kayıp aranıyor 😃 ama BU SİTEYE KATILIN ı tıklarsan eer direk izleyici oluyorsun 😃 bekliyorum.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Aa sende benim gibi tatlıcısın galiba.leb demeden aklına tatlı geliyor 😃 süperrrr 😃 izleyici butonum bozuk gelmedi bir türlü.Kayıp aranıyor 😃 ama BU SİTEYE KATILIN ı tıklarsan eer direk izleyici oluyorsun 😃 bekliyorum.sevgilerimle...

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋