11 Ocak 2017 Çarşamba

BLOGLARI POPÜLERLİKTEN "ÇÖPLÜĞE" GÖTÜREN YANLIŞ


    Bloğumun eski olmadığını farkındayım.Ama bazı detayları anlayabilecek kadar bu konuda bilinçlendiğimi düşünüyorum.Gerçekten çok başarılı blog sahiplerimiz var.Bunun aksini iddia etmiyorum.Bir de çok başarılı olupta devamını reklam kalabalığıyla getirenler var.Bunlara ÇÖP BLOGLAR diyorum.Bence bakmaya bile deymezsiniz.

 
     Özellikle bir kaç gündür tesadüfi yaptığım araştırmalar sonucu rastladığım blglar var.Zamanında gerçekten güzellermiş.Ancak belli bir kitleye ulaştıktan sonra olsa gerek bu güzelim yazılar sadece -miş'li zamanda kalmış.Artan takip zincirinize bağlı olarak reklam aldığınızı farkındayım.Farkındayım farkında olmasına da ya siz biz okuyucuları para kaynağı gördüğünüzü farkındamısınız?

     Sizi takip ediyorsak ya bilgilenmek,ya bilinçlenmek yada eğlenmek umuduyla ediyoruz.Sizse habire gözümüze gözümüze soktuğunuz reklam yüzünden yazı yazmaya bile fırsat bulamıyorsunuz.Ve sonunuz hoppppp çöp.



    Özellikle bayan bloglarında rastladığım bu reklam boğulması fazlasıyla canımı sıktı.Çünkü gerçekten o anki yazılarını okuduğumda takip etmeye değer buluyorum ve devamında sayfasına girdiğimde bir tencere dolusu hayal kırıklığıyla çıkıyorum.Banane arkadaşım bilmem ne markanın rujundan,banane fondoteninden,botundan.Reklam izlemeyi seven bir millet olsaydık diziler 3 saat reklamlar bu süre zarfında sadece 30 dakikacık olmazdı.Ondada sabredemeyip zaplıyoruz zaten.

     Hıı şunuda ilave edeyim.Reklam paylaşmayın demiyorum.Ama biraz ustaca sıkıştırın araya ki bloğunuzu tıkladığımızda reklamlara geçmiş hissi almayalım.Neyi ne amaçla açtığınızı unutmayın.Yok ticari amaçla açtım diyosanız bundan sonra ki yazılarınız için yürekten bir hayırlı işler diliyorum.

NOT: Dışardan bakılan göz olarak bu yorumları yapıyorum.Bunların benim görüşüm olduğunu unutmayın.İnanın sizleri gerçekten takip etmek istiyorum...


2 yorum:

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋