20 Ocak 2017 Cuma

ETKİNLİK : BLOG YAZISI DAĞITIYORUM !!!




   Şu an elektrikler yok.Kızım uyuyor ve tabikide benim canım çok sıkıldı.Bunun üstüne bir etkinlik düzenleyim dedim. 😃

    Çekiliş yok kura yok.Bloğunuzda yayınlamanız için,istediğiniz başlıklarda yazı yazıcam.Şiirde olabilir.Ve yazacak konu bulamıyor veya yazmaya vaktiniz yoksa bunu bloğunuzda kendi adınızla paylaşabileceksiniz.


   TEK ŞARTIM : Benim BLOĞUMU takip etmesi için 5 kişi göndermek,



    Dileyen kişi birden fazla şekilde katılabilir.Zaman sınırım yok.Talep bitene kadar devam ettirebilirim.

    Yazı yazmakta zorlananlar için güzel bir etkinlik olabilir bence. 😃

    Bana mail yoluyla kimleri takip için yolladığınızı belirtmeniz yeterli.Yine mail yoluyla yazımı sizlere ulaştıracağım.


    SEVGİLERİMLE... 😃

16 yorum:

  1. Etkinliğin hayırlı ve bol bol katılımlı olsun o zaman 😊

    YanıtlaSil
  2. Olur mu bilmem 😃 deneme yanılma yöntemi 😃 tesekkürler 😘

    YanıtlaSil
  3. Merhaba yeni keşfettim ve takibe aldım bende beklerim 😊

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı ve bol katılımlı olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Ama olmadııı 😁 demekki hayırlı değilmiş 😘 sağol yorumun içinnnnn 😃

    YanıtlaSil
  6. Etkinlik güzelmiş ama size beş kişi gönderemem. En iyisi siz bana çay içmeye gelin. Bol trafikli güzel günler dilerim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Evet bencede 5 fazla 😃 olsun makara oldu buda napim.Davete icabet edeyim hemen.

    YanıtlaSil
  8. Aslında takip etmesi için kişi göndermemize gerek yok ki, sen yazdığında zaten okuyanlar bloğuna gelecek :) Bir de öyle dene bence :)

    YanıtlaSil
  9. Valla o kadar severek yazıyorum ki kimse gelmediğin de üzülüyorum.Benimde muziplik aklıma geldi.Hani belki olur die.Ama olmadı haha 😃 napim sizin dediğinizle yine yola devam ediyorum 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen başka bloğa konuk olarak yazdığında zaten oradan da ziyaretçi gelir demek istemiştim eksik yazmışım :)

      Sil
  10. Kimse daha beni ağırlamak istemiyor sanırım 😃 bloglarını batırcam diye korkabilirler.Malum çenem düşük.😃

    YanıtlaSil
  11. Çok ilginç bir etkinlik ve çok orijinal bir fikir. Öncelikle bunun için sizi tebrik ederim. Bence 1-2 başarılı referans gösterdikten sonra bu etkinlik çok daha fazla ilgi görecektir.

    YanıtlaSil
  12. Bir çoğumuzun blog açmasındaki amaç kendi düşüncelerini aktarmak olduğu için (haklılar kesinlikle) benim yazacağım yazı çokta umurlarında olmadı.Dediğim gibi asıl gayem ya tutarsa kısmına inanarak etkinlik başlatmaktı.Tuttumu ? Tabikide hayır.Ama daha uzun süre buradayım.Kurtulamayacaklar benden.Takipçi paylaşıldığında azalan bir şey olmadığından neden olmasın diyerek çıktığım yolda sıfırdayım henüz.Ne diyim CANIM SAĞOLSUN.Teşekkürler yorum için.

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋