31 Ocak 2017 Salı

ÖMRÜN'DEN ÖMRÜ'NE !



    Heyyoooo tutti frutti gençliğiiiii.Malesef yine ben 😃

    Beni görmekten bıkcaksınız.Iyhhh yine mi sen diceksiniz.Burun kıvırcak,göz devirceksiniz.Bence toplayın farklı farklı şehirlere giden organlarınızı.Çünkülüm ben sizden hiçç bıkmıcam kiiiiii.Hep yazıcam hıhhh 😃


      Neyse konuya geliyim ben.Geçenlerde kızıma ADIM ÖNEMLİ DEĞİL SADECE ANNEN ! isimli bir şiir yazmıştım.(Bilmeyenler için aşagıdaki resme bir tıksss alayım please 😃)



Bunun üzerine canım eşim birazcıcık kıskandı tabiside.😃

Bende ahh huyum kurusun dayanamadım.Hemen karalayıverdim birşeyler 😃

NOTUN DİBİ : Beğenmeyenler yorum yapıp utandırmasınlar bi zahmet.Yoksa deve kuşu misali kafamı yere gömerim.Bulamazsınız bakkkk 😃


ÖMRÜME !


Bugün yıllardan sensin,
Aylardanda,günlerden de
Sanırım takvimde öylece sensin..
Bir yaprak daha koparırken farkettim,
Şimdi düşen
Peşinden gelen sayfada sensin...

Bugün kokulardan da sen varsın
Parfümümden iliklerime kadar dokunan
Sana benzesin diye dua ettiğim
Ve gerçektende benzeyen
Bebeğimin o eşsiz kokusu varya
Onun haricinde herşey sensin

Hep derdim ya içim dışım bir diye
Haksızda değildim hani
Şımarma diye söylemesem de
İçimde sensin dışımda sensin
Onca siteme rağmen
Şükrettiğimde sensin...


Bugün günlerden Aşk'mış
Hiç de şaşırmadım aslında
Yıllar öncede böyle olmuştu bana
Küt küt atarken o benim olan şey
Hiç de benim değilmiş gibi
O an anladım ki kalbimde sensin
Ömrüme anlam verende
Sanırım ben sandığım şeyde sensin...

52 yorum:

  1. Ahh nasıl güzel olmuş. Bir de beğenmeyenler yorum yapmasın demişsin. Bu kadar özel bir şiir beğenilmez mi hiç :))) Eşin çok şanslı 👏👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradan eşime sesleniyorum kıymetimi bill hıhhh 😃

      Şaka bir yana oda bilio sağolsun.Az şiir yazmadım ona benn 😃tesekkür ederim 😘

      Sil
  2. Kalemine sağlık👏 Buram buram aşk kokusu geliyor dizelerden. Aşkınız hep canlı kalsın... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn çook tesekkür edrim ok sağolun 💙💙

      Sil
  3. Ooooo, biz araya girmeden sessizce çekilelim burası pek bir romantik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeahhh 😃 utandım şimdi bak 😃 kızardım bozardım höhömmm 😃

      Sil
  4. Islııkkkk.. Başlıkta harika canımcımm. Şiirde. Bayıldım gerçekten.. Duygulandım..💖💖💖👏👏👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömrüm deriz de birbirimize 😃 ayyy ne mutlu oldum begendiginize 😃💗💗💗

      Sil
  5. Oooooo sen de ne marifetler varmış öyleeee💜 E ama eşin de kıskanmakta haklı😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla çok kıskanıo kızzz 😃 ama bende onu kıskanıom.Haha 😃

      Teskr etim canımcımmmmm kalp kalp kallpppp 💖💖💖

      Sil
  6. ayyyyy ben bile etkilendim :))) ne güzel yazmışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy çok sevindim valla beğenmenize.İşin ucnda rezil olmakts vardı 😃😃😃

      Sil
  7. Aşkınızın daim olması dileğiyle...Çok hoş olmuş şiir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn ablacım 😃

      Yuppii tutturmusum yani 😃 çok sevindim tesekkürler güzel dileklerin iciin 😃

      Sil
  8. ÇOOOOK TEŞEKKÜR EDERİM ÖMRÜMÜN GERİ KALANI SÜRPRİZ OLDU BENİM İÇİNDE GERÇEKTEN ÇOOOK MUTLU OLDUM İYİ Kİ VARSINIZ... (CANLARIM)

    YanıtlaSil
  9. Vayttt kocisim benim senin ne işin var burda 😃 Ben öle süpriz yaparım işte.Buda bana süpriz olduuu 😃Beğendiğine sevindim aşkısı.Sizde iiki varsınız babişşş ve tontişş 😃

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar şanslı bir eşin var öyle :) allah bozmasın mutluluğunuzu

    YanıtlaSil
  11. Allah razı olsun canim bnimmmm Allah herkese nasip etsin insallah.💗💗😘😘

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar güzel yazmışsınn, maşallah ailenize :)

    YanıtlaSil
  13. Sizede masallah canm benm 😃 teskr ederimmm

    YanıtlaSil
  14. Vallahi kafanı kuma gömmene hiç gerek yok hatta biraz daha kaldır başını hah şöyle gurur duyabilirsin kendinle 😀. Çok güzel olmuş gerçekten sevgine, emeğine, yüreğine sağlık canım Allah ayırmasın sizi Prensesinle birlikte size bir ömür mutluluk diliyorum 😍. Sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy ama ben çoook utandım.Ama bunun için gömülürr 😄

      Allah razı olsun.İnsallah ettigin duaların bin katı senin olsun.kocaman öpüyorum 😘

      Sevgi bendennnn 💗💗

      Sil
  15. Vayyy şiire bayıldım ve duygulandım ne güzel örnek bir sevgi biraz baanda bulaştır bu aşkını bende ruh ikizimi bulayım sen gbi ve resmini çizeyim şiir yazamasamda sen gibi :)

    YanıtlaSil
  16. Aaa ama bende resme bayılırım ne güzl bir süprz olurdu karsidaki icinn.😃 Bulassında sende en kısa zamanda gönül ikizini bul cnm benm 😃

    YanıtlaSil
  17. Sen bence şiirlerine devam etmelisin. Eşin kim bilir ne kadar mutlu olmuştur. Allah ailecek sağlıklı ve mutlu bir ömür nasip etsin kızım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  18. Ay bu üsteki yazıyı görünce bir güldüm :) Sen çok yaşa canım :)

    YanıtlaSil
  19. OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN :))) Bu yani :)) altta kaldı da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ama kıyamam akmasınnnn 😃Gülün diye yazmıştım ben.

      Çok sağol ablacım.Şiir geçmisim.vardı aslındada bir anlık şeyle attim çöpe malesef.

      Hemde nasil.mutlu oldu.Süpriz oldu onada 😃 Allah razı olsun Ece ablacım daha iyileri senin olsun insallah.😘😘

      Sil
    2. Güldüm zaten canımmm. Allah senden de razı olsun kızım. Çok neşeli ve huzur verici bloğun var. Başarılar kızım :)) Yavrunu benim için öp :))

      Sil
    3. Öpmem mi sabah ilk işim o olcak ablacım 😃 Aminn insallah sizler gibi olabilirim bir kaç fırın ekmek yedikten sonra tabi 😃

      Sil
  20. İçten samimi duygular ile yazılmış daha ne istenir ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkür ederim.O okuyanların samimiyeti.😃

      Sil
  21. güle güle kullansın eşin. mutlulukla kalın :)

    YanıtlaSil
  22. Teşekkür ederim çok sağolun...

    YanıtlaSil
  23. Yanıtlar
    1. Nasıl mutlu oluyorum.böyle yorumlar alınca 😃 teşekkür ettimm 💙

      Sil
  24. Harika olmuş şiir, kalemine sağlık..
    Eşin okuyunca ne tepki verdi çok merak ettim

    YanıtlaSil
  25. İşe gittiğinde mesaj attım 😃 oda okudu yorum yazdı.Bak yukarda adsız olarak geciyor 😃

    Çok mutlu oldu tabi.Bu arada tesekkr ederim ziyaretin için 😃

    YanıtlaSil
  26. Way way ellerine saglik. Cokk guzel olmus 😊😊 sende ne cevherler warmis :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canm benmm 😃 şimdide utancmdan kafamı yere gömcem bak 😃

      Sil
  27. Çok güzel bir şiir olmuş. Eşiniz gerçekten şanslı. İnşallah beraber mutlu huzurlu uzun yıllar gecirirsiniz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canm benim hoşgeldin bu arada ne iyi ettn 🌼

      Tesekkür ederim siir icinde 😃

      Sil
    2. Hosbuldum 😄 Güzel bir blogunuz var başarılar dilerim ;))

      Sil
    3. Çok tesekkür ederim beraber insallah 😘😘

      Sil
  28. ben eşime bunu yazsam 1 sene kendine gelemez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki alıskın yaa 0 rakamı gibi çarptığım yerde anlık etki yaratıyor 😀 ertesi gün pıssss

      Sil
    2. ben çok demiyorum ki deyince bi sene kullansın :D

      Sil
    3. Büyük beden olsun seneyede giysin diyosun 😀😀 oda iyimis.Bare hazır olanlardan bir iki yolla sevindirmek lazim arada.bunlarinda canı var 😀😀

      Sil
  29. Maşallah, Allah daim sağlık ve saadet versin.

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋