29 Ocak 2017 Pazar

MİMİMSİTRAK ŞEYLER ( BLOĞUN İSMİ NEREDEN GELİYOR? )



     "Merabalarrrrr" diyerek yazıya başlamam bilirsiniz. Direk konuya patadanak girerim.  Ne o öyle ordan döndür burdan döndür daralırım ben ayol huyum kurusun. 😃

     Şimcikkkkk hani şu arkadan çekilmiş esrarengiz pozlarıyla profili olan kardeşler varya hıhhh tamam bildiniz onlar kızkardeşler arasında yani bir mim düzenlemişler.
İsteyen katılsın demişler. Eee onlar böyle der de ben dururmuyum ?

     Hiç vakit kaybetmedim ve sizlere bu mimi yetiştirmeye geldim.

     Efendim soru şu ;

    BLOĞUNUZUN İSMİ NERDEN GELİYOR ?

    Canım tombik annem beni ( kibarcık olduğum için galiba 😃) hep öyle severdi. Gel gelelim yeğenim oldu ve sarı saçlardan olsa gerek oda beni prenses teyzem, pamuk prensesim diye sevdi.

    Sonra evlendim, kızım oldu. Bende onu mıncırırken kendimden geçip annesinin prensesi diye sevdim. Yani ne dersem diyyim başında illa bir annesi olur. Annesinin pamuğu, annesinin balı, annesinin tontişi gibi... 😃

      Ve sonra içim içime sığmadığı için bare bir blog açayımda milletide çenemle boğayım. Onlarda darlansın dedim. Adı ne olsun diyede hiç düşünmedim. Şapadanak karar verdim. Ve Annesinin Prensesi yazdım. ( Anneden kızına geçen saltanat gibi oldu yani.)

    Böylelikle başınızın belası da yazdıkça yazmaya, kurtlandıkça dökmeye başlamış oldu. Gazanız mübarek olsun. 😂

45 yorum:

  1. Huyun kurumasın ayol biz seni böyle seviyoruz😂😂😂💜

    YanıtlaSil
  2. Seninde kurumasın o zaman canımcımmmm 😃 erkencisin yatıp uyusana bak ilerde çooook ararsın 😃💝💝

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😂😂uyutan mı var canımcım.sabah sabah iş makinelerini saldılar kapının önüne 😂

      Sil
    2. Ayy bi patates soğancılar bide onlardan uyumaya fırsatmı kalıo zaten.Ne zorları varsa sabahın bi vaktnde 😃

      Sil
    3. 😂😂😂

      Sil
  3. Kız çocuklarının, annede yeri bambaşkadır,benim hissettiğim hep bu yöndeydi ^^ Anlatımın çok hoş ve keyifli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde nasılll 😃 ben daha cinsiyetini bilmeden içime kız doğdu diye gittim pembe kıyafetler aldım 😃

      Kız çocuklarına bayılıyorum.Tesekkür ederim yorum için 😃

      Sil
  4. Çok güzel blog ismi. Ne güzel de sever anneler çocuklarını. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Sevmezler miii.Bazen hakkaten yemiyorum o yesin die 😃
    Hiç anlamazdım niye böyle olduklarını.Ama anne olunca anladım 😃

    Teşkkür ederim.o sizin güzelliğini.Sevgilerrr

    YanıtlaSil
  6. iyi ki yapmışsın bu mimi ya çok sevindik :) esrarengiz pozlu kız kardeşlerden sevgiler :D :D :D

    YanıtlaSil
  7. Prensesimden de size sevgiler.Şappur şuppur öpüyo sizi 😃 rica ederim ne demekkk.Her mime açığımm 😃

    YanıtlaSil
  8. Her annenin bir prensesi var...;)

    YanıtlaSil
  9. Evetttt 😃 senin prensesi bilioruz masallah 😃

    YanıtlaSil
  10. Hahaha iyi yapmışsınız prensese benden öpücükler :)

    YanıtlaSil
  11. Yaklaşda oda seni şlapp diye öpsün ablasııı 😃 tesekkürler yorum icin

    YanıtlaSil
  12. Prensese öpücükler size de bolca sevgiler :)

    YanıtlaSil
  13. Bende prenses de öpyoruz sizi 😃sevgi bizden efennimmm 😃

    YanıtlaSil
  14. Ne neşeli bloğun var :)) Mim iyiymiş, instagramda görmüştüm kız kardeşler başlatmıştı sanırım. Daha yeni mim yaptığım için araya bir iki ciddî şey girip sonra yaparım. Aslında önemli. Benimkinin de hikâyesi var. Çok güzelmiş düşüncen. Yavrunu Allah bağışlasın kızım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  15. Öncelikle hosgeldin ablacım 😃 evet kizkardesler baslattı bende hemen yapayim dedim.

    Seninkinide heyecanla bekliyorum.😃
    Allah razı olsun.Cümlemizinkini bağışlasın. Sağol güzel dileklerin için.

    Sevgilerimleee 😃

    YanıtlaSil
  16. ne tatlı anlatmışsın öyle :)) mim de güzelmiş

    YanıtlaSil
  17. Mimi çıkaranlar güzel 😃 ve evet mimi cevaplayanda güzel ama mime yorum yapanlar dahada güzelllll 😃

    Tesekkür ettim ki yorum icinn 😃

    YanıtlaSil
  18. Yanıtlar
    1. Öncelikle hoş geldinizz

      Allah razı olsun.Sağolun iyi dilekleriniz için.

      Sevgilerimleee 😃

      Sil
  19. Bence siz bebeğinize şahane sesleniyorsunuz, ben "annecim, babacım" diyerek çocuğunu sevenlere gıcık oluyorum ne yalan söyleyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada bi onlarıda demiyoruz desem yalan olur 😃 malum ortada bir biyolojijlik durumu var.Demesende öylesin 😃

      Teşkkür ederim ziyaretiniz için sayın evde ✍ (yazar) 😃

      Sil
  20. Merhaba ;

    Bloğunuzu ilgi ile takip ediyorum. Çok faydalı içerikler paylaşıyorsunuz. Bloğunuz'dan para kazanmak için %50 Komisyon ile İnstaKitap Setine Satış Ortağı Olabileceğinizi Biliyor Musunuz ? https://goo.gl/iLiflK

    İnstakitap İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde. Sitemize gelen 100 ziyaretçiden 1'i sipariş veriyor.

    Sizi de satış ortaklarımız arasında görmekten memnuniyet duyarız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşkkür ederim reklam için 😃 ama ilgi ile "takip" etmiyorsunuz 😃 malesef göremedim sizi 😃

      Kolay gelsin.Bol satış ortakları diliyorum...

      Sil
  21. hah haaaaa çok tatlıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deepsss cimm 😃 o senin tatlılığınnn tabiside 😃

      Sil
  22. Yaa bayılıyorum böyle tatlı diyenlere 😃 diyenler dahada tatlansınlar insallahhh 😃

    Tesekkürler cnm yorum için 💃

    YanıtlaSil
  23. Size de çok yakışmış bu ad :)

    YanıtlaSil
  24. Adımızla çok yaşayalımmmm 👻 teşkür ederim 💙💙

    YanıtlaSil
  25. Merhaba, bu güzel blogunuzu artık takipteyim, saygılar sevgiler :)

    YanıtlaSil
  26. Ayyy ne güzel isimmiş bu böyle çok sevdim pamuk prensesim.

    YanıtlaSil
  27. Evet teyzesi kizim pamuk gibi beyaz da o isim ordan geliyo 😃 ama arada kızınca yamuk prensesimde diyebiliyorum 😃 olsun o kdar 😃

    YanıtlaSil
  28. Ilahii seenn şu senin konuşman beni kırıp geçiriyor resmen..:)) Çok tatlısıınn tatlıımm..😂 Bebişe selamlar..💃💃💖

    YanıtlaSil
  29. Ilahii seenn şu senin konuşman beni kırıp geçiriyor resmen..:)) Çok tatlısıınn tatlıımm..😂 Bebişe selamlar..💃💃💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizinkinin selamı hitler selamı.Eli kaldırır direk 😃onunda sana selamı var ablasıı öpyo kocaman tatlı yanaklarındannn 😃 sen daha tatlısın kiiii 😃

      Sil
  30. Ya bu nasıl bir yazı şekli bayıldımmm :) Güzel bir yazı olmuş ve tabi ki güzel blog ismi de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy teskür ederiz canım benimmm 😃 bende bize bayılana bayılabilirimmmm😃 o senin tatlılığın yani 😃

      Sil
  31. Patadanak yazılarını seviyoruz 😜 İsminin nereden geldiğini az çok tahmin ediyorduk. Bu arada seni ilgiyle takip ediyorum. Farkındasın değil mi ? 😜

    YanıtlaSil
  32. Anlattığına göre gerçekten bir saltanat olmuş :) Kızın da bu adla bir şeyler yapması gerek artık :)

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋