22 Ocak 2017 Pazar

ADIM ÖNEMLİ DEĞİL,SADECE ANNEN !



    Bugün çok duygusalım sanırım.Bilmiyorum ama içimden geçenleri ölümsüzleştirmek istedim.

    Kızımmmm,Annemmm seni anlatmaya bu satırlar yetmez.Büyüyünce oku bu yazdıklarımı.Ve yorum olarakta hiç bir şey demene gerek yok.Gülümse yeter.Ben hissederim...


                MELEĞİME...


Hayatıma sihirli parnaklarınla
Ufak dokunuşlarını konduran sensin
Hiç gitmesin diye dua ettiğim
Kimsesiz kalmaktan korktuğum sensin.

Kokladığım çiçeklerin en güzeli
Bakmaya doyamadığım yine de sensin
Seni tarif etmek imkansız ama
İmkansızın ötesi sadece sensin

Gelmen için yanıp yanıp söndüğüm
Küllerime resmini çizdiğim sensin
Doğduğun gün benimde yeniden doğduğum
Meleğin anlamını öğreten sensin...

Gizli gizli ağlardım sarılıp sana
Sevdiğimi söylerken bakardın bana
Biliyorum hissediyorsun anlamasan da
Ömrüne ömrümü verdiğim sensin.
Kokuna canımı verdiğim sensin...


 Yazan : Adım önemli değil sadece ANNEN...

30 yorum:

  1. Esilacık çok şanslı böyle güzel bir anneye sahip olduğu için😊❤
    Allah seni evladından hiç ayırmasın canımcım 💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin kuzum aminnn 😃 Allah herkese nasip etsin inşallah.Allah sana da ne istiyosan dolu dolu versinnn 😃💛💛

      Sil
    2. Ben de ilerde böyle bir ponçik istiyorum işteeee😊💖

      Sil
    3. Ama teyzesi zaten sana benzerse ponçik olur ki kızınnnn.Bizde onu ısırırız baldırlarındann 💖🌼😄

      Sil
  2. Kızınızın ismi ne kafar farklı, ne kadar güzel. Anlamı ne? Merak ettim. Ne güzel duygudur annelik. Kaleminize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğle ile ikindi arasındaki vakt demekmiş kuran-ı kerim de.Tamda o vakitlerde doğdu.Regaip kandilinde 😃 hemde nasıl bir duygu böyle kendni unutup onsuz olamıyorsun.Koklayıp bir saniye geçmeden yine kokusuna hasret kalıyorsun.Teşekkürler yorumun için💝 bendende sevgiler...

      Sil
  3. Ne kadar şanslı bir çocuk esila sizin gibi yüreği güzel bir anneye sahip :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bende çoook şanslıyım.Görsen masal perisi gibi kızım var çok şükr 😃 çok sağol yorumun için canm benimmm 💖💖💖

      Sil
  4. ne güzel bir isim, ne şanlı bir bebek :) ben de isterdim ilerde okuyabileceğim yazılar annemin kaleminden :)

    YanıtlaSil
  5. Bunun için fazla büyümüşüz sanki 😃 teşekkür ederim yorum için.Bu arada caf caflı bir 💗Hoşgeldinizzzz💟 demek istiyorum 😃

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş eline sağlık. Kızına inanılmaz bir anı bırakıyorsun 😊 Okuyunca aklıma geldi annem benim bebekliğimden itibaren günlük tarzı bir şey tutmuş hangi hastalıkları geçirdim ilk dişim hangi tarihte çıktı gibi benli detaylar vardı. Aklım erip okuyabildiğim zamanlardan sonra sınıfta arkadaşlarıma ne hava yapardım.😊 Senin kızında çok şanslı. Eline sağlık tekrardan

    YanıtlaSil
  7. Ayy ciddimisiinn 😃 ne güzel yapmış ama dimi.Benimkinin yazcak vakti olmamış sanırım.Sende çok şanslıymıssin o zaman 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninki gibi hisli şeyler değil ama tane tane her şeyi yazmış ilk adım attığım tarih ilk dişim ilk kelimem gibi ne olduysa yazmış ilerde bende çocuklarıma yapmak isterim böyle bir defter

      Sil
    2. Aa bak onlarıda ben yapmadım 😃 niye yapmadım bilmiyorum ama tarihlerlede aram hiç iyi değildir 😃 çok güzel düşünmüş annenin ellerinden öpüyorum 😃

      Sil
  8. Kıyamam yaa :( Bir anne evladını böyle güzel sever değil mi? Esila çok şanslı bir bebek. Allah sizi birbirinize bağışlasın ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn.Ama görseniz sevilmicek gibi değil.Hele bide şlap şlap öpmez mi 😃 Allah herkese nasip etsin.😃

      Sil
  9. Çok duygulandım gerçekten. 😔😔 Annem geldi aklıma.. Teşekkür ederim bu güzel dizeler için..💖

    YanıtlaSil
  10. O zaman kocaman sarıl annene 😃 başka birşey beklemiyodur zaten cnm.ben tesekküt ederim okuduğun için 💖💖

    YanıtlaSil
  11. Zor oldu ama gelip buldum blogunu artık takipçinim:))

    YanıtlaSil
  12. Hepte benim yüzümdennn 😃 yordum seni de ya.Teşekkürler herşy için.Takiple kalmayalım devamını getirelim 😘

    YanıtlaSil
  13. Yürekten gelmiş sımsıcak bir şiir, okuduğunda ne mutlu olacak :)

    YanıtlaSil
  14. Ayy inşallah mutlu olur.Zamane çocukları biraz kadir kıymet bilmez oldularda 😃

    YanıtlaSil
  15. Annesine böyle güzel duygular yaşatan bir kız evladı maşallah size.Ne güzel yazmışsın ruhuna sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benimm 😃 evet balım yazdırdı bana bunları.Maşallah kızıma 😃

      Sil
  16. Çok duygulandım PRENSES gerçekten yüreğine sağlık 😍. Esila yani senin Küçük Prensesin ilerde bu şiiri okuduğunda seninle gurur duyacak çok şanslı, çok şanslısın. Sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
  17. Seni duygulandırabildiysem sen mutlu bana.Evlat sahibi olduğun için her kelimenin anlamsız kaldığını sende çok iyi bilirsin.

    İnsallah okur ve onu ne kadar çok sevdiğime emin olur.O benim en büyük şansım.Teşkür ederim yorum icin ablacm ��������

    YanıtlaSil
  18. Kitap hazırlığında olduğum için bu yayınını kaçırdığıma üzüldüm kızım. O kadar duygulandım, o kadar güzel ki... Allah bağışlasın yavrunu. Kalemine sağlık yavrum. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa o nasıl söz ablacım.Bende çocuk büyüttüğüm için anlıyorum.Yetisemiyor insan.Kitapta çocuk gibi zaten.Sürekli ilgi istiyor 😃

      Tesekkür ederim.bu harika yorumun için 💗💗

      Sil
  19. Bir annenin duygularını yazabilmesi çok önemli birsey bence, tebrik ederim 💕

    YanıtlaSil
  20. Bir annenin duygularını yazabilmesi çok önemli birsey bence, tebrik ederim 💕

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋