28 Ocak 2017 Cumartesi

UYKUSUZ ANNELER ( HORTLAKIM, HORTLAKSIN, HORTLAKLAR )



      Desturrrrrrr...diyorum sana kızımcım.Dicek başkada laf bırakmadın ki anana.Hayır ne batıyor sabahın bir vakti anlamadım ki.Fıldır fıldır açmış gözlerini,birde dinelmez mi beşiğin ortasına hortlak gibim.Zavalllı ödümmm gelde patlama yani 😃

      Sabah ezanıyla uyandığımı söylememe gerek yok sanırım.Görseniz anlardınızda ama yok ya ne anlaması,topukları yağlar vurdura vurdura kaçardınız  😃 bu arada uyanmasın diye aldığımız saçma sapan önlemler için şuraya tıks tıks 😃


     Yazık banada evladım.Tamam çok seviliyosun,tamam birazcık Dünya'nın merkezide olabilirsin ama Dünya bile ayılmadı sen neyin kafasındasın.😃



      Sarı kız (Güneş) bile alemlere akmış gelememişken,sen hangi gezegenden zıpladın geldin evime.Geldiğin yerde ahada böyle zabahın köründe mi damlıyodu tüm bebeler.

      Beni dikili taş gibi koydun köşeye şimdide sen horul horul uyuyon.Uyuda büyü sıpam büyüde daha çok uyu emi.

      Yoksa bu uykusuzluktan hortlağa dönmüş yüzümle,bundan sonra annen değil anneannen olacağım 😃(buruş buruş,kırış kırış bıyyggg)


        Heytttt ulennn.Yinede seni uzaylarrrrr kadar kocaman kocaman seviyorummmm ki bennnn.

        Haydin öpüyorum o pambık yanaklarından.Veda vakti tini mini hanımcımmm..(Not: Anne kaçar )😃

   
       ( Bu gubidik şarkıyı (TİNİ MİNİ) dinlemek için RESİMİ TIKSSS-LAYIN bi zahmet.Herşeyde devletten beklenmezki ayol 😃)





28 yorum:

  1. Güldürdün canımcım yaaa.Oyy ne ponçiktir şimdi o💜💜💜💜💜💜 Minnoş şey😂💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel bizede birazda seni hortlatsınn 😃 hemde ne ponçik ablası.

      Minik sincap.Habire kemiriyo bir yerleri 💝💝💝💝

      Sil
  2. Geçecek, geçecek :))))))

    Şimdi bana uykusuz günlerimi verselleerr laylaylom diye çığıra çığıra o günlerimi özlüyorum ♥

    YanıtlaSil
  3. Ben verebilirim sana istersen 😃 şaka bir yanada haklisin valla.gecceeeekkkkk ulen geccekkkkk sabrettt diyorum kendime 😃

    Anlık serzenişler bunlar unuttum bile hıhh 😃

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar tatlıdır simdi o 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Himmm hemde ne tatlı tyzesi.Şeker,bal pekmez,sütlaç,güllaç,baklava vs 😃

      Sil
  5. Ben şimdilik rahatım ohh ne güzel ama size de üzülüyorum ama. O bebeklere söyleyin uslu durmazlarsa annelerini kaçırırım he he hee 😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa kaçırırsan seni bi ısırırrr bin pişman olursun valla 😃

      Canim benim bu rahatligin çok uzun sürmez.Seninde maceralarini görürüz.

      ÇOK YAKINDAAA.SİNEMALARDAAA 😃

      Sil
  6. Biraz daha sabır gerekiyor sanırım.Bu şarkıyı biz de çocukken çok söylerdik.Baya eski şarkı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett 😃 bu sarkının birde filmi vardı.Ay ne seyrederdim onu 😃

      Ahh sabır sabır.En çok çektiğim şey oluyo kendileri.Ama değer tabiside 💙💙

      Sil
  7. Bizide güldürdü sana yarattığı maceralarıyla bir kitap olur sanırım.Sayende bende öğreniyorum bende evlenir bebişimolrsa aklıma sen gelirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa sen bi evlen bebisin olsunda ben zorla aklına getiririm kendimi.

      Sonra sende bir zamanlar bende rahattım demeye başlarsın 😃

      Valla yazsam olur heralde ama sıpack kızım parmağıyla telefonu dürtüp duruyo.Onuda yaptırmaz yani 🌼

      Sil
  8. Hahaha benim oğluşlar da hep erken kalkarlardı.

    Metos'u arabasına atıp dışarı yürüyüşe çıkardım. Uyurdu. E uyurdu da ben sokakta yürürken uyuyamadığımdan bi işime yaramazdı :D

    YanıtlaSil
  9. Hahahh 😃 ilahi valla bende buna güldüm 😃 i yi en azından arabada uyuyormuş.Bizimki vakti dolunca ordada uyanıyor.Sonra yol boyu veee veee bağrınıp druyo 😃

    Bu erken kalkmaları ne zaman geçti acaba 😃

    YanıtlaSil
  10. Ya okuyunca canım annem nasıl uğraşmış bizle bir daha anladım. Annelerin hakkı gerçekten ödenmez. Rabbim hayırlı evlat eylesin size. İnşallah her birimizi de :)) Sevgiler size ve tatlı bebeğinize :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde sevgiler tatlı teyzesine.Burda olsan şapur şupur öperdi simdi seni 😃

      Gerçekten anne oluca anladım.Çok zorluklarda büyütülüyor sonra hopp elin oğlu alıyor.Vermicem banane 😛

      Bizdende size ve annenize kucak kucam dolusu sevgilerrrr 😃😃

      Sil
  11. Zorunlu erken uyandırma sistemi gibi olmuş olsun ama bebişler pek tatlılar değer yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh deymez mii.4 disiyle bir sırıtıyo dünyalar benim oluyo 😃 evet kurulu çalar saat gibi.ezanla kalkio masallah.Namaz kilcak demekki ilerde 😃 hadi inşallahh diyeyim

      Sil
  12. :D :D Çok güldüm. Çok şekersiniz analı kızlı. <3 Maşallah.

    Yalnız yatağın ortasında dinelmeye koptum. :D Kolaylıklar dilerim efenim. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  13. O kolayliklar bizim buralara daha uğramadı.Yolda çalışma var elleham 😃

    Aaa efendim o sizin şekerliğiniz.Sizden bize bir nebze bulaştıysa ne mutlu.😁

    Bizden kucamann kucamannnn sevgiler kiii 😃

    YanıtlaSil
  14. Hepsi mi böyle anlamadım bende, Ege'de cumartesi pazar demeden 6:30 da kalkıyor. :)

    YanıtlaSil
  15. Oovvv sizinki daha erkenciymis çok skür yinede 😃

    Allah sizede kolayliklar versin valla zor 😃

    YanıtlaSil
  16. Allah kolaylık versin. Stresli yaşamın stresli annelerinin üzerine tuzu biberi olan (bence urfa isotu) uykusuz, uyku konusunda sinirli bebekleri bunlar hep. Sabır bir seneye düzene girer :)

    YanıtlaSil
  17. Oo daha bir yılım daha mı varrr 😃kocamann bir sabır diliyorum kendime.Bu arada acıda hiç yiyemem ama ahh annelik 😃 😃

    YanıtlaSil
  18. ayyy kıyamazlaaar yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öylr bi kıyıyolar kiii 😃 haha kıyım kıyım çift çekim 😃

      Sil
  19. Aynı beni anlatmışsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off daha hala ayni ya 😀 gram degismedi bu velet 😀

      Sil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋