12 Ocak 2017 Perşembe

PORTAKAL KABUĞUNDA TÜRK KAHVESİ

   
   Türk kahvesi sevenler için değişik aromalarla taçlandırılmış olanları mevcut.Ama ilk defa gördüğüm ve denediğim portakal kabuğunda türk kahvesi ilginç olduğu kadar lezzetli de.

   Portakalın o enfes kokusuyla birleşen kahveyi içmeye doyamayacağınızdan eminim.Hatta bittiğine üzüledebilirsiniz 😃

   Evinizde kahve ve portakal varsa tarifini veriyorum hemen yapmaya başlayabilirsiniz.


    MALZEMELER :

* 1,5 tatlı kaşığı türk kahvesi (taze çekilmişse daha güzel olur)

* 1 fincan su

* 1 adet portakal

* 1,5 tatlı kaşığı şeker (isteğinize göre fazla yada eksik yapabilirsiniz)

* 1 tatlı kaşığı portakal suyu


   YAPILIŞI :

* Portakalın içini tatlı kaşığıyla oyun.(yalnız dikkat edin kabuğu delinmesin.Yoksa sizin kahveyi ocağınız içer 😃)

* Türk kahvesini ve şekeri oyduğunuz portakalın içine koyun.Suyu ve portakal suyunuda ilave edin. 4-5 kez karıştırdıktan sonra ocağın artı şeklindeki bölümünün üstüne koyun



* Kısık ateşte pişirin.Fokurdadıktan sonra 1 dakika daha pişirip bir bez yardımıyla portakalın içindeki kahveyi fincana aktarın.

  Kapağını kapatıp şık bir servis yapabilirsiniz.



   AFİYET ŞEKER OLSUN.KİLO OLMASIN İNŞALLAHHHH 😃

12 yorum:

  1. direk kabuktan içilir mi acaba :)) çok ilginçmiş ben de deneyeyim

    YanıtlaSil
  2. Ağzınızı yakabileceği için tavsor etmem 😃 dene gerçekten çok güzel 😃

    YanıtlaSil
  3. Katılıyorum 😃 Allah' tan başka ilah yoktur 😃

    YanıtlaSil
  4. Zahide ile yetiş hayata'da görmüştüm ama güzel olur mu emin olamamıştım :) deneyip beğenmenize sevindim ben de yapayım :)

    YanıtlaSil
  5. Yapın valla bolcada şeker atın.
    ohh miss 😃

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Ee nasıl olmuş canm 😃 beğendin mi pekii 😃

      Sil
    2. farklı bir aroma kattı hoş oldu ;)

      Sil
  7. Afiet şeker bal olsun madem 😃

    YanıtlaSil
  8. Portakal çok sevdiğim bir meyve. Mutlaka denemek lazım.

    YanıtlaSil
  9. O zaman bol c vitaminli kahveler diliyorum size 😃 tesekkürler yorumunuz için.

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋