15 Ocak 2017 Pazar

KIZIM EMMEYİ BIRAKTI, GÜLE GÜLE ANNE SÜTÜ




   Kızımla doğduğu ilk andan itibaren savaş halindeyiz.O inatla emmek istemezken bense inatla emzirdim.Doğduktan sonra hemşiremiz bir yandan annem diğer yandan çabaladık durduk.Ama nuh dedi Peygamber demedi.7 saatlik açlık sonunda anca kaşıkla mamasını yedirebildik.


    Derken eşimle ben pes etmedik.Her seferinde emzirmeye çalıştım,yine almadı.O almadıkça ben oturdum ağladım.Dikişlerden daha çok içimi acıttı bu durum.Ne zor günlerdi diyip geçtiğini söylemek isterdim ama malesef 😞

     15. günde ilham mı geldi,vahiy mi indi bilemedim ama emmeye başladı.Biz tabi havalara uçuyoruz.Sanki Dünya'da tek emen bizim kızmış gibi 😀

    Tam 3.5 ayına kadar sütüm, yetmediği için,doktorun önerisiyle hem emzirdim,hem mama verdim.Derken patt diye emmeyi bıraktı.5 aylıkken diş çıkarma döneminde de bir inat etti.Bu seferde biberonu alıyor ağzına diliyle ittirip duruyor.Emmeyi bıraktın bırakmasınada biberonu ne diye bırakırsın mübarek.Yiyecekler midene ışınlanarak mı gelcek.😃O nasıl bir inattır görseniz.Bir karış boyu var türlü türlü huyu var.



    Neyse madem yemiyor kaşıkla verelim madem dedik. Dedik demesine de eee uykuda napcaz.Yandı keten helvam.Eteklerim tutuştu yine 😃Zar zor uykularda tekrar emzirmeye başladım.İyi buna da şükür dedim.

    Normalde herkes bebeği uyurken dinlenir benim tam tersi uyurken mesaim başlıyordu.Birde bizim hanımda ağız tembelliği var mı ? Milletin bebeklerinin 15 dakikaya emdiği sütü bizimki 45 dakikaya anca emiyordu.Tam emmesi bitti dinlenirim derken hoppp gözlerini açıyordu 😃

    Bu şekilde bugüne kadar idare etmiştik.Ama son bir kaç gündür.Yine inadı tuttu bizim keçinin.Bu sefer emmeyi gerçekten bıraktı.Ağzına kitliyor.Açabilene aşk olsun.Yanlışlıkla alsada öyle bir ittirişi var ki sanki zehir yediriyorum 😃 birde gözleri kocaman bölertmez mi ? Tee Allah'ım ya gel de yeme bunu 😃

   Artık Akşam 8 de yemek yiyor ( oda zorlatarak,oynatarak ) sabah 8 e kadar zar zor duruyor.Açlıktan uyuyamıyor ki garibim 😃Ama yine de ne emiyor ne biberon alıyor.Bir sağa dönüyor bir sola.Sonra bir bakmışım kalkmış bana bakıyor 😃 Bide hıh hıh demez mi annem bana baksın diye 😃 Yazık kıyamıyorum kaldırıp kaşıkla yediriyorum.

    Ben bu çocuk pskolojisini anlamadım arkadaş.Açsın işte emsene.Emmiyorsan da biberonu al bare.Tısılaya tısılaya yatıyor.Bardakla vereyim diyorum.Onuda içmeyi beceremiyor.Pipetle içireyim dedim.Bizim akıllı şeker pipeti çekti,baktı süt geliyor,yemeye niyeti yok tabi.Bu seferde üfleyip balonlar çıkartmaya başladı😃

    Amannn kızım çok tatlısın,şeker,kadayıfsın da emseydin iyiydi.Daha yeni bay bay yapmayı öğrendin ya.Tombik ellerinle bir bay bay da anne sütüne alalım lütfen.GÜLE GÜLE ANNE SÜTÜ.SENİ ÖZLÜCEZ...

2 yorum:

  1. Oy bu yazıyı yeni gördüm.. Sen yine ucundan az buçuk şanslısın.benim oğlan hic emmedi. Kavga kiyamet..kac bebek hemsiresi,nene hala komsu ibi bibi yok..memeyo gördüğü gibi aglayip moraran bi cinsti benimki..elektrikli makine ile sagarak verdim sutu,o da zaten az oldu ve 4ayda bitti.. 3 yaşına girecek 3ay sonra,hala içimde uhtedir ve sanırım hic gecmeyecek :( bununla ilgili yazim da var blogta ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demekki tüm annelere dert oluyomus bu durum.Ben emmedgi zaman birazda lohusaligin verdiği duygusallikla salya sümk ağlıyodum.Milletinkiler şapur şupur emerken bizimkiler nie böyle acaba :) benim kiz biberonda almiyo.ac ac uyuyo sabaha kadr haha :)

      Allah saglik sihhat versinde canım napalim icmesinler.Artk böyle düsnmeye calisiyorm.

      Masallah ertugrula kocaman abi olcak artik.Mayista dogmus demekki.Benim kizda nisan :)

      Sil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋