22 Aralık 2016 Perşembe

PARMAK UCUNDA YÜRÜYENLER KULÜBÜ


 Ömrüm boyunca hiç bu kadar sessiz olduğumu hatırlamıyorum.Eşimle kızım doğduğu andan itibaren parmak ucunda yürüyoruz ve tabir-i caizse küçük harflerle konuşuyoruz 😃 Hani elimizden gelse dünyayıda durdurcaz.O boyuta geldik.


 Tamam biz tüm bunlardan şikayetçi değiliz de,Mübarek ! insanın oturma sesinede mi uyanılır ? O nasıl bir kulak annecim bizde bile yok maşallah 😂

 Ee evlat bu tabi.İçine şeker kaçmasa bu kadar tatlı olmazdı.Bizde bu tatlılığa dayanamayıp aman 1 dakika daha fazla uyusun diye sessiz sinema oynuyoruz.

 Evde çıt çıkmasın diye aldığımız önlemleri sizinlede paylaşmak istedim.

*Kapının içteki kolu ile dıştaki kolu arasına bez sıkıştırıp bu sayede kapının sesinden kurtulmuş olduk,

*Eskiden akşamları yaptığımız çay ve abur cubur sefasını iptal edik,

*Evde tabanı sert terlik yerine ses yapmadığı için panduf giyiyoruz,




*Zebra perdeler rüzgardan etkilendiği için camı açamıyorduk.Gerçekten çok ses yapıyordu ve o ses çok sinir bozucuydu.Bunada çözüm olarak mermer kısmına kapı süngeri yapıştırdık.Artık yaz aylarında rahatça camı açabiliyoruz,

*Bizim çelik kapımız odamıza yakın olduğu için eşim işe giderken çok ses oluyordu.Özellikle ben üstten çengel kilidini muhakkak takıyorum.Ve oda çok ses çıkarıyor.Bunun içinde kilidin etrafına bant yapıştırdım.Artık o tıkırtıdan da kurtuldum,

*Kızım uyuduktan sonra mümkün olduğu kadar odadan dışarı çıkmıyoruz,

*Konuşurken konuştuğumuz bile anlaşılamayacak şekilde volümü kısıyoruz,

*Bacaklar birbirine sürttüğünde ses çıkaran eşofman giymiyoruz,Çünkü bunlar adım attığınızda dahi çok ses yapabiliyor,

*Kızımın kulağına bandana takmayıda denedim ama bizim ki hiç sevmediği için elinin tersiyle itti 😂

*Eşim sabah giderken parfüm sıkıp yerine koyduğunda parfümün cam şişesi mobilyaya çarptığında ses oluyordu.Çözümü dantel koymakta buldum,

*Yatakta dönerken bile 1 saniyelik olayı 10 saniyede anca yapabiliyoruz.Gıdım gıdım yani 😃

*Oyuncak sepetini kızım uyumadan önce toplayıp odanın hiç çarpmayacağımız yerine koyuyoruz (inanın felaket ses çıkarıyor)



Ahh ahh birde şu komşularımın kumandaları olsaydıda onları da sessize alabilseydim.Benim gibi daha kaç anne bunu istiyordur 😃 Ama malesef şimdilik size önerebileceğim tavsiyeler bunlardan ibaret...Eğer bu yazıyı okuduysanız ve hoşunuza gittiyse parmak ucunda yürüyenler kulübüne "HOŞGELDİNİZ" diyorum 👣

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋