24 Aralık 2016 Cumartesi

BLOGLAR.GEN sitesinin KALİTESİZLİĞİ !!!


   Hayatımda bu kadar kalitesiz,kendini düşüren bir site daha görmedim.Kendi bloğumu açtığım ilk zaman tesadüfi bir şekilde gördüğüm bu siteye üye oldum.Ha üye oldum derken üyeliğimde daha ne onaylandı ne reddedildi.Kendi çaplarında takılıyorlar anlayacağınız.



  Gel gelelim sinirlerimi zıplatan olaya.Benim burda paylaştığım tüm yazılarım kendi bloğumdan önce bu berbat sitede paylaşılıyor.Ve bende doğal olarak kopya içerik hazırlamış oluyorum.Sırf bu nedenle makale yazarlığımdan bile banlandım.

  Birde öyle bir sistem hazırlamışlar ki ne üyeliği iptal edebiliyorsun,ne de insana benzeyen birine ulaşabiliyorsun.Benim gibi bir çok kullanıcı bu durumdan rahatsızdır buna da eminim.Ancak kimse hiç birşey yapamıyor.

  Siteye girdiğiniz de sizi ilk karşılayan yazı şu "Kaliteli bir bloğunuz var ve yeterince okunmadığını mı düşünüyorsunuz ? Evetttt bizim ki kalitelide sizde de biraz olsa bu kaliteden nasıl olur ? Duy Bloglar.gen İstemiyorum senin üyeliğinide siteni de.Yakamı senden kurtarmak istiyorum.At beni bloğundan...!!!
  Bu siteyi gömmek için harika bir gün.Ben sessiz kalmayı hiç sevmem.Herkes beni duysun ve kesinlikle bu bloğa üye olmasın.Yazıkkkk arkadaşım emeğinize yazık,ağrıyan gözlerinize kaybettiğiniz vaktinize yazık..
   Bloglar.gen Nolur bu yazımıda sitende paylaş.Paylaşmazsan hatrım kalır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋