28 Aralık 2016 Çarşamba

MUCİZEM !!!

               

  NOT :  Bu yazımı özellikle kızıma ithafen yazıyorum.Büyüdüğün de benden güzel bir anı kalması için...

 Hemşirelik okumama rağmen bu kadın doğum branşıyla bir türlü aramı düzeltememis birisiyim.Malesef doktorlar tarafından doğuma sokulup,bayılma eşiğine gelindiğinde tekrar dışarı çıkarılmak zorunda kalınan öğrenciydim.Bakamıyorum kardeşim,korkuyorum,tırsıyorum,elim ayağım titriyor zorlamı yani.😃


 EVET gerçektende zorlaymış.26 yaşında ve hamile bir bayan olarak eteklerim tutuşmaya başlamıştı.İnanırmısınız hiç internetten açıp seyretmedim.Çünkü kızım rahmime düştü ve öylede böylede onu dünyaya getircektim.Onun için doğru olan neyse onu yapmak zorundaydım.Yaptım da.
 Bir sabah uyandığımda hafif hafif belime sancılar girmeye başlamıştı.Eşimi işe uğurladım ve hemen sütümü kaynatıp yoğurdumu kurdum.Sanki tek derdim oymuş gibi 😃 Ama bununlada yetinmeyip temizliğede giriştim.Tam da banyoya gireceğim sırada sular kesilmesin mi ? Haydaaaa yani.Yapacak bir şey yok kalktım hareket etmeye devam ettim.Sancılarımda git gide artmaya başlamıştı.Eşim panikleyeceği için onu değil de hemen annemi aradım.Annem geldi ne yapsak,ne etsek,damacanayla su mu alsak derken hoppp sular geldiiii.Hiç bu kadar sevindiğimi hatırlamıyorum.

 Kalktım duşumu aldım,saçlarımı bir güzel düzleştirdim,makyajımıda yaptım mı tamamdır.Ama bu süre içerisinde kanamam hiç azalmadı ve ağrılarımda feci boyutlarda arttı.Yinede benim hala gitmeye niyetim yok.

 Annemin ısrarları üzerine hemen hastaneye gittik.Beni sedyeyle götürmek isteyen yardımcıya dönüp " abla dur sen,ben yürüyerek giderim"diyen bir cinsim.Gerisini düşünün artık.😃 Nihayet korkulan oldu ve doğumum başladı.

 O sancıları tarif bile edemiyorum.Biri sanki belinize bıçağı sokmuş bir sağa döndürüyor bir sola.Siz kendinizi sıkmaktan terler içinde kalıyorsunuz.Kimsenin elinden birşey gelmiyor.Hemşire hanım nst ye bağlamaya geldiğinde bağlamasak olmaz mı ? dediğimi hatırlıyorum.Bu sancılar öyle birşey ki ayakta belki ama yatakta hiç çekilmiyor arkadaş.

 Derken kızımın o mis kokulu saçları hissedilmeye başlanmış bile.Ebe ablanın "Kızın geliyor yavrum sabret,ben senin gibisini görmedim.Maşallah hiç sesin çıkmıyor" konuşması eşliğinde içimde kopan fırtınaları da görmesini isterdim.Tabi dıştan bakınca kibar,kokoş,çıt kırıldım bir halim olduğu için yaygara koparmaya meyilli olduğumu düşündü sanırım 😃

 VE O MUCİZEVİ AN.Dünyasını terkedip benim Dünyama gelen meleğim.Ağlamaya bile vaktim olmamıştı seni seyrederken.Taa ki anneanneni görene kadar."Bak kızım oldu anne" dediğimde senin için ağladığımı hissettin sanırım sende akıtmaya başladın o kıyamadığım gözyaşlarını.Bu halde seninle ilk resmimizi çekindik.Modaya uyduk yani 😃

  ESİLA'm adın gibi vaktinde geldin. Regaib gecesi hem kandil hem cuma gecesi olduğu için kıymetliydi bir de seni bana verdiği için dahada bir kıymetli oldu benim gözümde.Rabb'im bu gecede kullarına ikramlar yaparmış ya,bana yaptığı en büyük ikramda sensin.İnanırmısın O an kimse bilmese de her yer sen kokmuştu.

  Geldiğin yerde adın neydi hiç bilmiyorum ama kollarımdayken yaşama sebebimsin.Sol yanım diğer yarım.İYİ Kİ VARSIN...

2 yorum:

  1. Allahım isteyen ve tabi hakeden herkese nasip etsin inşAllah ❤️😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel demissinnn :) aminn insallah canım.benm 💕😊

      Sil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋