26 Aralık 2016 Pazartesi

SENA AĞAOĞLU VE 1 TRİLYONLUK GELİNLİĞİ


  Televizyonu zapladığım sırada denk gelen bir magazin kanalında bu açıklamayı görünce şok oldum.

  Ünlü iş adamı Ali AĞAOĞLU'nun kızı Sena yine iş adamının oğlu olan Koray KIRCAL ile dün akşam evlenmiş.


  Çırağan sarayında düğünü olan Sena hanım bu saraydaki gelin odasını küçük ! bulmuş. ( Ki bizim bir çok insanımızın evi kadardır ) Bunun üzerine babası tarafından Dünyanın en lüks 10 süiti arasına giren bir süit tutulmuş ve gelin hanım burada düğününe hazırlanmış.

  Ali AĞAOGLU tarafından damat Koray beye trilyonluk hediyeler verilmiş.Miş diyorum çünkü görmedim.Zaten bu yazıyı okuyacak bir çok insan da göremicek.

  Bu durum benim için bir eksiklik mi ? Kesinlikle değil.Aksine o kadar gurur duyuyorum ki kendimle.Sokakta o kadar aç,evsiz,zor durumda insan varken ben sıcacık evimde nasıl uyuyabiliyorum diye düşünürken bu insanlar nasıl gülüp eğleniyorlar.O çöpe attığınız paralarla bir çok insana yardım edebilirdiniz.Bir çok hastayı tedavi edebilirdiniz.

  Hele siz Sena hanım giydiniz gelinliğin altında ezilmediniz mi ? Kilosu (37 kg) ile değil vicdanızla ? Peki ya yaptığınız kaprise ne demeli ? Taleplerinizi elinizin tersiyle iterken bir kere bile olsun birileri aklınıza geldimi ?

  Tabiki de gelmedi.Size göre olması gereken bana göreyse bu kadarıda gerekmeyen dügün adı altında bir şatafat gecesiydi.Herkese evlenirken eşiyle mutluluklar dilenir.Bende size "SERVETİNİZ" le mutluluklar dilerim.Bir yastıkta kocayın 😃


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋