21 Haziran 2017 Çarşamba

YASİN BAĞIŞLAMA DUASI



    Bu mübarek kadir gecemizde okunan yasin-i şeriflerimizi de bağışlayalım diye düşündüm. Beni o kadar çok mutlu ettiniz ki. Rabbim tüm dualarınızı yasin-i şerifinizi kabul eylesin inşallah. Gelelim kimlerin ne kadar yasin aldığına ;


Yazar Yıldırım  20 adet
Herteldenşef     5 adet
Mimpara            5 adet
Nermin Punar   4 adet
Ece ablam          3 adet
Sessizkaldım    3 adet
Tuğce Yüksel.    3 adet
Mavera               3 adet
Roromiya            3 adet
İrem Armağan   1 adet
ESMANUR          1 adet
Emre Bozkuş     1 adet
Bahçe Perim     1 adet
Esseve rin         1 adet
Fatma Üzmez.  1 adet
Sevgi meleyi     1 adet
Kozmetik psikolojisi   1 adet
Saliha nur Turhan 1 adet
Ben  12 adet

Toplam :   70 adet yasin okunmuş. ( Sayı belirtmeyenleri malesef 1 adet yazmak zorunda kaldım. 😞 )

    Hepinizden Allah razı olsun.  Ve kandilinizde hayırlara vesile olsun inşallah. Son olarak Yasin bağışlama duamızıda edip bitirelim bu güzel şenliğimizi ;
 

Eûzu billahi mineş-şeytânirracîm
Bismillahirrahmanirrahîm.

Elhamdülillahi rabbil alemin vel akıbetül müttekin, vesselatü vessalamü ala resulüne Muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ecmain.

Ya Rabbel alemin
Ya Erhamerrahimin la ilahe illallah kalbimi karartma La ilahe illallah rızkımı azaltma
Kendi kapından başka kapı aratma
Dünyada ve Ahirette bunaltma
Tükenmez sabır azapsız kabir cümlemize nasip eyle Yarabbim.
Ey bizi yoktan var eden varlığından haberdar eden Allah'ımız,
okunmuş olan Kur-Anı Kerimi Yasin-i Şerifi Evradiyeyi kabul makbul eyle 

Peygamberimiz Aleyhisselam Efendimiz hazretlerinin mübarek latif ruhuna hediye eyledik.
Ahirette şefaatini Cennette komşuluğunu cümlemize nasip eyle.
Bütün peygamberlerin ruhuna hediye ettik.
hepsini haberdar eyle Yarabbi.
Cümlemizin ecdadımızdan ahirete intikal edenlerin ruhuna hediye ettik .
Vasıl eyle Yarabbi.
Ruhlarını şad mestur taksiratlarını af ve mafiret eyle kabirlerini Pirnur makamlarını Cennet eyle Yarabbi.
Vücudumuzu kaim nimetlerimizi daim sıhhatımızı müdavim evlatlarımızı alim eyle Yarabbi.
Ağzımıza tat vücudumuza sıhhat evlatlarımıza itaat lütf eyle Yarabbi.
Fakirlik gelmeden evvel nimetin meşguliyet gelmeden evvel boş vaktin, ihtiyarlık gelmeden evvel gençliğin, hastalık gelmeden evvel sıhhatin, ölüm gelmeden evvel hayatın kıymetini bilmeyi bizlere lütf eyle Yarabbi.
Amentüye tam inanan kalbi aşkın ile yanan seherlerde erken kalkan fevzü ilahine konan kullarından eyle Yarabbi.
Zalim nefse dirgen vuran bir ömürlük dosyasını güzel amellerle dolduran kullarından eyle Yarabbi.
Kabetullaha hazır olan kullarından eyle Yarabbi. 
Her yerde haddini bilen gönül aynasını silen, mahşerde el ağlarken beraat edip yüzü gülen kullarından eyle Yarabbi. 
Lüftu İlahine eren iman ile can veren firdevs cennetine giren orada cemalini gören kullarından eyle Yarabbi.
Dertli kullarına deva borçlu kullarına eda, hastalara şifalar nasip eyle Yarabbi.
Senin indinde kabul kullarının hürmetine bizim de şu anda yaptığımız duayı kabul ve makbul eyle Yarabbi. 
Aramızdan rabıtayı kesme kalp pencerelerimizi kapatma.

Müslüman olarak getirdin Müslüman olarak Muhammedine götür.
Ecel geldipte kabre konulduğumuzda Rabbin kimdir deyince Rabbim Allahü Teala nebim Muhammed Mustafa dinim İslam kitabım Kur-anı Azimi Şan, Müslümanım Elhamdülillah diyerek cevap vermek cümlemize nasip eyle Yarabbi.
Burada bulunan Kur-an okuyan dinleyenlerinde bütün ölmüşlerinin ruhuna hediye ettik kabul eyle Yarabbi.
Allahım bizi af eyle her derdimizi def eyle rızkımızı bol eyle, 
kabrimizi nur eyle Yarabbi. 
Evvelim Allah ahirim Allah kalbimde Beytullah Lailaheillallah Muhammedün Resulullah Eşhedü ve Resülühü diyerek çene kapatmak nasip eyle Yarabbi.

Allah'ım şeytanın şerrinden kabirdeki yılanlardan çıyanlardan ölümün dehşetinden kabirin inden sıratın zulmetinden muhafaza eyle.
Ölümün hayırlısı üç ayların birisi Yasinin yarısını okurken ölmek nasip eyle Yarabbi. 
Yarabbi tekrar Yarabbi Vağfirlena Zunübenna altı nesne ver bana biri iman, biri Kur-an, biri rahmet biri cennet, biri nasip, biri kısmet.
Bu altı nesneyi müşşeref eyle Yarabbi.

Yarabbi dualarımızı Beytullahta yapılan dualara ilhak ile kabul eyle.
Hz. Muhammed Peygamberimizin mübarek hürmetine erenler evliyalar şehitler hürmetine sana yalvaran yaralı gönüller hürmetine arşı alanın altına yazılan isimler hürmetine kürsünün üzerine yazılan isimler hürmetine kabul eyle Yarabbi. 

Amin. Sübhane Rabbike Rabbil İzzeti Amme Yesüfun Ve Selamün Alel Mürselin Velhamdülillahi Rabbil Alemin. El Fatiha.  Meas Selavat.

Amin...

36 yorum:

  1. Ben nasıl kaçırmışım Özlem kızım. İki gün giremedim. Böyle olmuş. Allah hepinizin okuduğunuz duaları kabul etsin. Ben üç tane kendiliğimden okumuştum. Hediye ediyorum bu etkinliğine kızım. Kadir gecesi hayırlı olsun yavrum. Bütün dualarınıza amin diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzninle o zaman 70 e tamamliyorum ablacim ay nasil sevindim eksik oldu diye üzülüyodum Rabbim seni cikardı karşıma. Allah kabul etsin ellerinden yanaklarindan kocaman öpüyorum 😘😘💕💕 Hayrli kandiller ece ablam

      Sil
    2. Sevindim canım kızım. Hayırlı kandiller inşallah. Ben de seni kucaklıyor, yavrunu da seni de çok öpüyorum canım :))

      Sil
    3. Bizde seni kocaman öptk.ablacm 😘

      Sil
  2. Allah kabul etsin. Allah razı olsun güzel duaları burada da paylaştığın için. Kadir gecesine tevafuk olanlardan oluruz inşallah, hayırlı geceler :)

    YanıtlaSil
  3. Allah razı olsun,bu güzel duana bizi de kattığın için,yasin-i şerif okuma etkinliği adı altında bizleri buluşturduğun için.. Dualarımızın kabul olması dileğiyle inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Bu mübarek gecede Allah tüm dualarımızı kabul eder inşallah. Bu güzel etkinliği düzenlediğin için de ayrıca Allah razı olsun :))

    YanıtlaSil
  5. Allah kabul etsin :) Kadir gecemiz mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı geceler, Allah kabul etsin insallah 💕

    YanıtlaSil
  7. Allah kabul etsin Esila'nın annesi. :) Bunu bir daha yapalım bence, çok güzel olmuş. :)

    YanıtlaSil
  8. Allah kabul etsin. Kadir gecemiz mübaret, ettiğimiz dualarımız kabul olsun.... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. yasin bağışlama duasını bir sefer okudum..etrafımda pozitif bir enerji oluştu.. :) Allah kabul etsin,Kadir geceniz mübarek olsun..

    YanıtlaSil
  10. Allah kabul etsin,böyle güzel bir etkinlik yaptığın için Allah senden razı olsun 😘

    YanıtlaSil
  11. Dualarimiz kabul olsun insallah. Herkesin de agzina saglik. :) Rabbim kabul etsin.

    YanıtlaSil
  12. Allah kabul etsin, ne güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  13. Allah kabul etsin canım benim 💜

    YanıtlaSil
  14. Allah kabul eder inşallah..

    YanıtlaSil
  15. Allah kabul etsin ,bende kaçırmışım ama herkes için dua ettim dün yasinide okudum.Allah hayırlı dualarımızı kabul eyleye.

    YanıtlaSil
  16. Sayı belirtmeye yetişemediğime çok üzüldüm ama olsun, Allah kabul etsin dualarımızı.. :)

    YanıtlaSil
  17. Rabbım Kabul eylesin inşallah Rabbım cümlemizin Dualarını da Kabul etsin inşallah Senin de emeğine sağlık canım benim Rabbım Gönlünden geçen dualarını kabul etsin inşallah seviyorum seni sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah senin ve herkesinkinide Rabbim kabul etsin canm benim. Tüm dualarin gerck olsn insallahhh 😘😘 öpüyorum kocamanda seviyorummm 😍💕

      Sil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋