10 Haziran 2017 Cumartesi

MİMİMSTRAK ŞEYLER ( BİR ÖNERİM VAR !)


         10 MADDE DE AŞIK ETME TÜYOLARI

     " Ahh be keşke bu kadın/adam bana aşık olsaydı da 1 milyon borcum olsaydı" diye iç geçirdiğiniz olmadı mı ? Yada her yüzüne baktığınız da " Ben görünmez miyim acaba ? " diye düşünmediniz mi ?

    Bu iki cümleyle haşır neşir olduysanız eğer, hayırlı olsun kalbinize komşu gelmiş de haberiniz yok. Bu saatten sonra uykusuz gecelerin failide bulunmuş demektir. Sevenlerinin başı sağ olsun ne diyelim. 😁


    İşte bu durumda sizin tek yapmanız gereken O' nu kendinize aşık etmek değil mi ? Nasıl mı yapacaksınız ? Buyrun başlayalım.

 Madde 1 ; Öncelikle bu hayatta sizde varsınız. Bunu ona göstermek için her fırsatta karşısına çıkın. Ama bunu gözüne soka soka yapmayın tabi. :) Aynı yolları, aynı bakkal amcayı ve hatta aynı kokuyu kullanın,

 Madde 2 ; Onun sevdiği kişilerle yakınlık kurmaya ve kendinizi o kişilere sevdirmeye çalışın. Eğer çevresinden etkileniyorsa onlar sizi önerdiklerinde en azından bir şans verecektir,

 Madde 3 ; Damardan girin. Örneğin ; kitap okumayı çok mu seviyor ? Artık siz de sevecekseniz. :) Ve hatta sevmekle kalmayıp bunu ona göstereceksiniz.

 Madde 4 ; Telefon numarasını bulabilirseniz eğer gizli bir şekilde hayranlığınızı belli edin. Kim olduğunuzu asla söylemeyin. Çünkü aşk sırları sever. :) (Aman diyeyim telefon sapığı olmayın da. 😃)

 Madde 5 ; Havalı olmayacak ama havalı gibi görüneceksiniz ki sizin havanızı solumak için Dünya'nıza gelmek istesin,

 Madde 6 ; Daima güçlü ve başınız dik olacak. Hiç kimse eğik, pasif insanı hayatına almak istemez. ( BENCE)

 Madde 7 ; İlk başlarda ne olursa olsun asla sevmekten vazgeçmeyeceğinizi belli edeceksiniz. Ama baktınız ki bu onun sizi kırmasına sebep oluyor. Anında sil (miş) gibi yapacaksınız. Bazı insanlar kaybedene kadar kıymet bilmiyor malesef,

 Madde 7 ; Onun sizinleyken neler kazanacağını belli edeceksiniz. Hangi şartlar altında ve ne kadar sevileceğini bir şekilde göstermeniz gerekiyor. Bu sosyal ağlar aracılığıyla yada ortak bir arkadaş vasıtasıyla olabilir.

 Madde 8 ; Her konuda değil ama bazı konularda inatlaşın. Bu şekilde hem daha çok konuşma imkanınız olacak, hemde daha fazla sizi düşünmesine sebep olacaksınız, :)

 Madde 9 ; Bol bol göz teması kurun. Ve ondan başkasını gözünüzün görmediği mesajını verin,

 Madde 10 ; Ufak süprizler yapın. Kesinlikle büyük yada pahalı hediyeler almayın. Bu şekilde sizi kullanmalarına sebep olabilirsiniz. Bir anıyı hatırlatacak kolye, sevdiği bir yiyecek, kitap, takı vs. olabilir. Ama en önemlisi de içine romantizm katmalısınız. Hediyelerin arasına güzel bir şiir veya not iliştirebilirsiniz. Yada onun kokusunu bir peçeteye sıkıp " kokun hep benimle" imajını sergileyebilirsiniz. :) Veyahut da en sevdiği yiyeceği öğrenip " Sırf sen seviyorsun diye bende sevmeye başladım. Seninle bu harika yemeği yeme fırsatını bana verir misin ? " gibi bir jest yapabilirsiniz. :)

    Şimdiden herkese kolay gelsin. Bol bol aşklı günler diliyorum. :)

 Bu yazım bir mim yazısıdır. Sevgili Eda Demir geçen günlerde beni mimlemişti. Ziyaret ettiğim de kendisinin çok istediği bir şeye kavuştuğunu öğrendim. Bir öneri de bizden adlı siteden editörlük teklifi almış. Yeni işinde arkadaşıma başarılar diliyorum. Umarım daha da güzel yerlere gelebilir.

    Bir öneri de bizden ' i bir danışma sitesi olarak da görebiliriz. Genel bir tabirle akıl hocasıda denilebilir. 😄 Merak ettiğiniz soru hakkında başlık açıyorsunuz. Siteye giriş yapan diğer kişiler de size öneriler de bulunuyor. ( Örneğin ; Bursa' ya geldiğimde nereleri ziyaret edebilirim ? gibi) Bunun dışında editörler tarafından hazırlanan öneri yazıları da var tabiki. Dileyen bu hazır yazılardan da yararlanabiliyor. Herkes adına yararlı bir site olduğunu düşünüyorum. Göz atmak isterseniz buyrun linki tıklayın...

    Eda mimlediği kişilerin de 3 kişiyi mimlemesini rica etmiş. Bende hakkımı ;

💕Simli Nanem
💕Sessiz Kaldımcım
💕Bir delinin tümceleri' mcim
💕Ebemkuşağımcım' dan yana kullanıyorum.


   Aslında daha çok kişi var da abartmayayım dedim. 😁 Sevgili arkadaşlarımda davetime icabet eder ve bu güzel sitenin linkini köşeye bir yere iliştirirlerse çok mutlu olurum. Amacımız burda arkadaşımıza destek olup, siteyi tanıtmak. Bu canım arkadaşlarımın yapması gerekense çok basit. Her hangi bir konuda öneri yazısı hazırlamak ve sitenin linkini belirtmek. ( Örneğin ; en çok tercih edilen telefon markaları nelerdir ? Oylat kaplıcasına gidilmeli mi ? Tatile giderken yanımıza neler almalıyız ? Doğum çantasına neler koyulur ? gibi bir çok öneri ) Bir de şunu ilave etmek istiyorum. Ben her mim davetiyesini ( anlamadığım bir konu değilse eğer) seve seve yapıyorum. Yapmazsam kabalık ediyormuşum gibi geliyor. Çok mim yaptığımı düşünüp, bıkan arkadaşlar varsa, başlığımda mim olduğunu belirttiğim için okumamış olduklarını umuyorum.

   Okuyanlara ise bir buket kırmızı gül, kucak dolusu teşekkür ve öpücük yolluyorum. 😄

47 yorum:

  1. Yaşasın ! Peki canımcım biz de mi seninki gibi aşık etme tüyoları yazacağız orayı anlayamadım😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm :) açken ben ben değilim demiştim ya :) çok doğru. Onu eklemeyi unutmuşum.şimdi düzelttim. Öneri yazısı paylasıp sitenin linkini ekleyeceksin tatlim.:) ama istersen aşk tüyosunun devamini getirebilirsin haha 😁

      Sil
    2. Ahaha Açken biz biz değiliz canımcım🖤

      Sil
    3. Öneri yazısını kendimiz yazıyoruz deüil mi?😂

      Sil
    4. Evet canim benm bloga yazar gibi :) sen varya giyimden tut yemege kadar neler neler yazarsinnn :)

      Sil
  2. ben yorum yapmıştım; ama paylaşmamışm aa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ee anlamadim yani :) kız tekrar yazsana ne yazdın sen :)

      Sil
    2. çok uzun yazmıştım,şuan toparlayamadım. kendi paylaşımımı yorum gibi düşün :DDDD

      Sil
    3. Hahaaa 😁 tamam canm paylasimini okuyayim bare 😁

      Sil
  3. Ah, ah, 40 yaş genç olsaydım, hata 35 yaş genç olsaydım da olur, Harrison Ford bana aşık olsun isterdim:))))oha hayale bak:))))neyse eh gençler sevsin, sevilsin. Bizden geçti.:))))
    Güllere, öpücüklere teşekkürler, bil mukabele.:) (Bak bu da tam kocakarı lafıdır)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ben onu bi mukabele sanardım. Bil' miş meğer :)

      Ablacım senin ruhun genç seni sevmeyen varyaaaa ölsünnn 😁 Sen o beyfendiyi sollarsın hemde sinyal vermeden 😘😘 Bende tesekkr ederim 💕

      Sil
    2. Ay canımsınnnn, yok valla ruhum da yaşlı:( yorgunum dostlarım yoruldum artık şarkısı okuyor ruhum. Ama olsun her yaşın ayrı bir güzelliği var diyor Ajda. :))♥♥

      Sil
    3. Ah ne güzel sarkilar bulmussun ablacim. :)

      Sil
  4. Güllerimi aldım vazoya yerleştirdim.Teşekkür ederim.:)Tüyoların da güzelmiş bu arada:) Ama hiç öneri gelmedi aklıma.O yüzden bunu yapabilir miyim bilemedim.Ama en kısa zamanda yapmaya çalışacağım.:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok basit.Yazdığımız bir çok yazı öneri niteliğini taşıyor zaten canm :) Ama siteye bir göz atarsan demek istediklerimi daha detayli anlayabilirsin. O kadar geniş bir çerçeve var ki yok yok yani :) sen kırmazsın ki beni bekliyorum heyecanla 😘 hiç olmadı prenses için önerilerin vardır illa. 💕 Güzeldir benim güllerim solmasin tamammi 😁😁

      Sil
    2. Gecenin bir yarısı aklıma gelen ilk şeyi yaptım. Kitaplara karşı zaafım var.Çocuklarla kitapları birleştirdiğim bir öneri dizisi oldu.Umarım olmuştur.:)Etkinlik için teşekkür ederim.Emeğine sağlık...

      Sil
    3. Hemen bakayım canm :) olmaz miii her trlü öneri olur tabi :)

      Sil
  5. Hahha ablacim konuyu gorunce gulmeden edemedim. :) Cok guzel bir yazi olmus. Ilgilenenlerin isine yarar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu tamamen kafamdan yazdım yoksa bende hayatta biri bana aşık olsun diye uğrasmadım 😁 hatta aksine suratına bile bakmam kimsenin. O bana aşık olcakta ben bakicam mantigim uyarsa aşık olcam.Öyleyim 😁 bide cok fazla utangacım. Ama düsünerek yazdim bu yaziyi :)

      Sil
  6. Yaa konu o kadar hoşuma gitti ki. :D Hiç benim beceremediğim şeyler. Yani bu kuralları istesem de beceremem ben. Ama zaten hiç "şu kişi ban aaşık olsun da bir milyon borcum olsun" demedim. Çünkü borca girmek en korktuğum şeylerden biridir. :P Şaka bir yana, genel prensibim şudur: "Sevene merhaba, sevmeyene elveda" :D Yine abarttım gerçi ama bu işlerde pek gözüm yok galiba.

    Bir de bu siteyi yeni keşfetmiş oldum ben. Eda'yı tebrik eder, mim için de gönlünüze sağlık demke istiyorum. İnsanın kalbine dokunmayan tek bir yazı bile yazmıyorsunuz. Harikasınız. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin Harikaligin canm :)

      Ay aynen benimde hic isim olmazdı zaten.Hic de sevmem böyle seyleri. Ama bu sefer farkli bir yazi olsun istedim. 😁 Oldumu bilmem ama ben öyle istedim. 😁

      Bende aşkımı buldum zaten. Daha dogrusu o beni bulmustu sag olsun 😁 bu yazi tamamen platoniklere hitap ediyor. Kimse üzülmesin yazık 😁 tesekkr ederim güzel yorumun icin 💕

      Sil
  7. Uzun zamandır bu kadar keyif alarak okuduğum yazı olmamıştı. Dördüncü maddede iyi güldüm. :D Belki bir gün işimize yarayan tüyolar olur. Hayatın önüne ne çıkaracağı belli mi olur ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşine yaramaz umarim. Ve inşalalh da böyle platonik bir beklenti icine girmezsin :) tesekkr ederim pendekit

      Sil
  8. Senin önerilerin kalp biizzz :) Ablişkomm her madde de "aynen,kesinlikle, evett" diyip diyip durdum işe yarar hepsi, elinize sağlık koccaman öptük kii😘😍❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman şekerlerim Allah o duruma sokmasın daa 😁 Sokarsa da bir kenarda bulunsun. Ama unutmayin asla kendinizi ezdirmeyeceksiniz canm 💕😘 öpüldünüz

      Sil
  9. O iş zor, oldukça utangaç biriyim bu konularda :D Havalı olmayacak ama havalı gibi görüneceksiniz ki sizin havanızı solumak için Dünya'nıza gelmek istesin. Sende kesinlikle bir yazar aklı var. Bence bir şeyler karalamalısın. Ufak bir öykü mesela :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bellecim önceden olsaydi belki. Ama Esila doğdugundan beri düşünmeden yazı yazıyorum. Bu yazilarimin hepsi 5 dakikada çikiyor. Ne araştırabiliyorum nede uzun soluklu düşünebiliyorum 😄 cok tesekkr ederim güzel düsncen icin.Bide bende asiri utangacimdir 😁😁 Kesinlikle bunlarin hic birini yapmadim 😁

      Sil
  10. Hiç beceremen böyle birini kendime aşık etmeyi falan ama bayıldım önerilerine çok güzel yazmışsın. Mim davetimi kırmayıp kabul ettiğin için de çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkr ederim :) aynen katiliyorum. Bende hic uygulamadim bunları. Cok skür gerek de kalmadı :)

      Sil
  11. Haha :) Ben fotoğraflarımla aşık etmişim sonrada ilk görüşte aşk oldu :D Çok da şey yapmamak lazımm :))) Hayırlısı olursa olur o iş zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyimis oda :) hele ben hic bise yapmadim. Göre göre oldu :) dur bir ara bunuda yazayim 😁

      Sil
  12. Ah Özlem'ciğim. Seven bir, sevmeyen bin pişman ya da tam tersi de olabilir. Güzel maddeler bulmuşsun, hepsi kayda değer. Kalemine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevginin her türlüsü pismanlik diyosun yani ablam 😁 öyle valla her türlüsü elinds kalıyor. Ama onsuz da olmuyor iste. Tesekkr ederim 💕😘

      Sil
  13. Ne güzel olmuş​ 😁en kısa zamanda yaparım canım benim bu aralar biraz daha iyim çok şükür çok güzel tüyolar olmuş ama 😁 emeğine sağlık canım benim seviyorum seni kocaman öptüm 🌷😘😊😊💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha :) nasilda bulmusum ama :) normalde de hic alakam yoktur. Aksine o kossun benim pesimdencilerdendim :)bekliyorum bitanem bu aralar pek giremiyorum nete en kisa zamanda dönüs yapacagimi unutma. Bendr seni seviyorum kii kocamaannn öptm tatlim 💕😘🌼🌼🌼🎉🎈😄😚

      Sil
  14. Ay bunları okuyunca insanın aşık olası geliyor. Kocamla yeniden tanışıp yeniden aşık olmak istedim:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaa :) mışşş gibi yapabilirsin belki canm :) degisik bir ani olabilir 😀

      Sil
  15. Şükür kaptım mən gülləri və öpücüyü :)) Gözəl önərilər, gözəl bir mim olmuş. Amma bizdən keçib artıq. Bəyənən bəyənib :) Sevgilər.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alan almış bizi degil mi umman :) almayanlara özel bir yazı olsun buda. Sevgiler canm :)

      Sil
  16. fazla mim göz çıkarmaz,kaynaştırır :)) severim ben de mim yazmayı da okumayı da.eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ayni seyi düsnüyorumda rahatsiz olanlar varmis canmm :) tesekkr ederim

      Sil
  17. Ben bunu yeni okuyorum tabi, baya da güldüm :) Aşkı pek sahici bulmam ama eğer karşı tarafta hakkaten 'iş yoksa' şu maddelerin hepsini deneyip üzerine on takla atsan da olmuyor. Aman olmasın zaten.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha :) ay evet karsi tarafin gönlü imkansiza kayiyorsa yeni asklara yelken acmak lazim 😀 aska inan. Yada oldugunda inanmak zorunda kalirsin :)

      Sil
  18. Yazıyı okurken gülmemek mümkün değil :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋