19 Haziran 2017 Pazartesi

İLİŞKİLERE 3. KİŞİNİN KARIŞMASI



   Yaşadığınız sürece maruz kalacagınız binbir türlü ruhsal depremleriniz olabilir malesef. Hatta bununla başedemeyip OHAL bile ilan edebilirsiniz. Psikoloji işte para misali bir kere harcadın mı bozuluveriyor arkadaş. :)


    Deprem anında alınacak önlemleri bir çoğunuz biliyorsunuzdur. Peki böyle bir psikolojik depremde neler yapacaksınız ? Sevdiğiniz biriyle gümbür gümbür kavga ettiniz. Birde bu canım kavganın üstüne küstünüz ? Beşer karış suratlarla, bir karış suda boğarcasına birbirinize bakarken, hoooppp bunu duyan anne, baba, arkadaş " Yettim ulannnn" diyip olaya mudahil oldu mu ? Hıhh ağızlara layık bermuda şeytan üçgencikleri hazır. Afiyetle yiyin birbirinizi.

    İkili ilişkilerde kavga da çıkar gürültüde. Şöyle ki ben hiç bir zaman biriyle kavga ettiğim de onun velisine yada müdürüne şikayete gitmedim. Aksine hiç belli etmeyip o kişiyle birbirimizi yemeyi tercih edenlerdenim. Benim sorunum onunla kardeşim size ne oluyor ? Ama yok ille de karışacam diyenlerde 3. ye düşenlerden nasibini alır en ballısından. Sonrasında da sen onunla iyi olursun onlar kötü. Ee Allah'ın emri işte.

    Hele bir de gelenler gerçekleri görmeden, sırf oğlum, kızım, ahiretliğim diye savunuyor ; üstüne üstlük birde senle laf dalaşına giriyorsa buyrun cenaze namazına. Hatta helvanızı da istemeyi unutmayın. Çünkü bu kavgadan illaki birileri sağ çıkamaz. Ve genelde de 3. kişicikler küme düşerler.

   Üzülür müsünüz peki ? Hayır... Gelmeseydi de , duymasaydı ! demeye başlar size iç sesiniz. Hele birde aileyse bu karışılan olay " Allah' ınızdan bulun" nağmeleri eşliğinde konuşur durursunuz. Bu soğuk savaştan herkes yaralı çıksa da 3. kişiler ölür. " Ölüm kimseye yakışmaz deselerde size çok yakıştı hocammmm" diye bağırasın gelse de arkalarından senin de kalbini çöpleştirip gitmişlerdir. Ve çoklu ilişkilerin yere batasıca enkaz sergiside açılır böylece. 😃 Ne demişler " Vahh ki ne vah gidene" ...

Dipnot : Ramazanın başında düzenlemiş olduğum Yasin-i Şerif şenliği etkinliğine katılanlar okudukları Yasin miktarını buraya yazabilirler mi ? Kandil gecesi bağışlamayı düşünüyorum. Ve sayı belirtmeyenleri malesef 1 adet okundu olarak yazıcam. Cevaplarınızı o yazımın altına yazarsanız sevinirim. 😄

35 yorum:

  1. En temizi iki kişi halledecek sorunu kendi arasında..

    YanıtlaSil
  2. Üçüncü kisi denince ben farklı bi konu zannetmistim 😅 bence bu tarz tatsizliklar insanin karekterine gore sekillenebilir. Mesela ne boyutta oldugu ve kiminle oldugu. Ben genelde kirilsamda belli etmem karsimdakine hic bir sey olmamis gibi belli kaliplarda devam edebilirim, sadece bu durum benim gozumde o kisinin gelecegini belirler. Nasıl olsa devram doner, haksizligada tahmul edemem, daha once ekmegimi paylasmadigim karsilikli oturup dertlestigim biri degilse de catir catir konusurum ne hakla bu sekilde davraniyorsun diye 😄 evliliklerde aileler giriyorsa araya oda ayri bi dava tabii. Evliligimde benim ailemle yasadigimiz icin bizde de vardi bu sıkıntı. İster istemez herseyden haberleri oluyordu ancak belli etmemeye calisiyorlardi _😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ailelerin yasanan olayları bilmesi isi daha cok cikmaza sokuyor bu kesin. :)Ama arkadas arasinda bile olsa kirildiysam aninda belli ederim. Hayatta icimdekini yerinde birakamam :) catir cutur kavga ederim. Ama birine sikayet ediyosa o daha bir komik gelio bana. Velisine gidio kimisi hemen 😁 ama senin gibi belli etmemeyi isterdim acikcasi :)

      Sil
  3. Kesınlıkle 3. Kişiye laf düşmeyecegine, karışırsa da agzının payını alması gerektıgıne ınananlardanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay vayy tam benlik olmus bu yorum :)seve seve agiz payi verilir 😁

      Sil
  4. Bazı durumlarda bir dış göze ihtiyaç olsa da kişiler istemedikce üçüncü kişilere laf düşmez...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ancak ikiside isterse karisabilirler. Öyle ay bunlar cart dedi curt dedi diye dgil bence

      Sil
    2. Ancak ikiside isterse karisabilirler. Öyle ay bunlar cart dedi curt dedi diye dgil bence

      Sil
  5. doğaçlama giremiyorlarsa bile zaten 3. kişilerden sebep tartışmalarda dolaylı konunun içinde oluveriyorlar valla ama kesinlikle laf düşmez kimseyi de ilgilendirmemeli.. tabii maalesef gerçek hayatta böyle naif saygılı ve kibar işlemiyor süreçler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger o 3. Kisi adaletli degilse kesinlikle karismasi frlaket getiriyor. Cnkü sadce kendini görüyor. İyiyi kötüyü ayırt edemicek kadar bencil oluuorlar.

      Sil
  6. Savaşlarda bile önce iki taraf oluyor. Sonra üçüncü ülkeler müdahil oluyor ve savaş uzuyor.Daha çok hasar görüyor her iki taraf. İnsan ilişkilerinde de durum böyle. Tabii çok çaresiz kaldın ve başkalarının da desteğine ihtiyacın varsa durum değişir. Ama gerekmedikçe iki kişilik tartışmalarda üçüncü kişiler müdahil olunca olay büyüyor ve orta yol bulunamıyor maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle cok haklisin. Bu nedenle bence hic kimse kimseye ölm kalım derecesine gelmedikce karısmamalı 😁

      Sil
  7. çoğu zaman kavgalarda dediğiniz gibi 3.kişiler yanlı davranabiliyorlar..bu da işlerin iyice kızışmasına neden olabiliyor..bu açıdan bakıldığında mizah dili ile de olsa husumetlerde 3.kişilerin karışmaması taraftarını iyi anlatmışsınız.. :) kaleminize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkr ederimmm. Valla da öyle. Hakliyi haksizi ayirt edemyenler oldukca bu kavgalar bitmez. Yapici degil yikici oluyorlar.

      Sil
  8. Bir söz vardır büyükler söyler. Kavgayı ayırma dayak yiyen sen olursun. Bırak kavga etsinler eninde sonunda bıkarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kavga derken laf dalasına karisilmasi daha kötü. Kavgaya karismak daha akla yatkin geliyor :)

      Sil
  9. zaten her zaman iki kişi çok iyi anlaşır 3 . kişi arkadaşlıkta biraz dışlanır ama bu bayanlar için geçerli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aksine kalabaligi severim. Ama bayanlar hakkaten cok kiskanclar yaa istemiyolar 3. Yü 😁

      Sil
  10. Valla bir komşum demişti ki, "Aman Müjde, sakın, kızkardeşin de olsa, karı-koca arasında sakın taraf tutma, sakın karışma, üç gün sonra onlar barışır, koklaşır sen kötü olursun"
    O yüzden çok haklısın. Yahu yukarı tükürsem bıyık, aşağı tükürsem sakal. Taraf tutsam bir türlü, tutmasam "ay abla beni yalnız bırakıyorsun". Tutuyorum, kocası olacak ÖKÜZE demediğimi bırakmıyorum bu sefer bir bakıyorum barışmışlar. E, bıktım ne halleri varsa görsünler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonra bide sen niye benim kocama öyle dedin olur 😁 bende sevmiyorum. Bencede hele kari kocanin arasina hic kimse girmemeli abla. Cok dogru söylemis komsun 😄 ne hali varsa kendileri görsnler

      Sil
  11. Ya sinir olurum.Kavga edilen kızın kankası tiplemesi vardır bir de canımcım😒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sadece hakli olani tutarim
      İster kankam olsun isterse el. En dogrusu bu bence sekercim.😘💕

      Sil
  12. Karı kocanın arasına girilmez diye atasözü bile var da dinleyen yok :p

    YanıtlaSil
  13. Olaya dahil olan insan sayısı arttıkça olay daha karmaşık bir hal alabilir :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani kiyafetin rengini ne kadar cok kariştirirsan o kadar cirkinlesir ya olay. Buda onun gibi dimi

      Sil
  14. İki kişi arasına girmektense, köprüden aşağı at kendini daha iyi:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Ayyy katılıyorum bende ;)

    YanıtlaSil
  16. Ara sıra yaşanıyor. Ben iki kızım arasında, eskiden iki kız kardeşim arasında kalırdım. Hatta dün kızım ve kız kardeşim arasında kaldım.

    YanıtlaSil
  17. Bizim toplumda illaki 3. kişi hatta 4. kişi olacağım çabaları fazladır. İki kişinin çözemediğini 3.hiç çözemez hatta onlar kurtulur o düğüm olur kalır:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha :) bak bu cok dogru :) onlar barisir iyi olurlar arada onlar kalir :) yani neymisss kimse kimseye karismasinmışşş :)

      Sil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋