28 Eylül 2017 Perşembe

YONCALI TERMAL OTEL HAKKINDA YORUMLARIM


     3 günlüğüne gittiğimiz Kütahya yoncalı oteli hakkında fikirlerimi paylaşmak istedim. Öncelikle burayı tercih etmemizin amacı ulaşım mesafesinin azlığı oldu. İnegöl - kütahya arası otobüsle yaklaşık 2 saate  yakın. Oradan da dolmuşla yarım saatte otelin önünde oluyorsunuz. Aslında yazdan beri amacımız denize gitmek olsada bir türlü vakit bulup gidemedik. Derken bir bakmışız havalar soğumuş. Bizse kızıma simit, kolluk, bikini vs. almıştık bile. Hal böyle olunca hiç değilse termal havuza gidelim diye düşünüp harekete geçtik.

    Şimdide kısaca otelimizi anlatayım. Öncelikle gittiğimiz ay itibariyle olsa gerek çok sakin bir mekandı. Arada fasıl müzikleride çalıyordu. Ve çoğunluk yaşlı kesimden ibaretti. Kendimi huzur evinde gibi hissetmedim desem yalan olur. 😁 Amcalar teyzeler bize ' Vah vahhh bu genç yaşta burayamı düştünüz. Allah kurtarsın. ' gözüyle bakıyorlardı.  😁 Hasta olmayan gençlerin bu tip mekanları pek tercih edeceğini sanmıyorum. Bizim gibi bir çocuklu aile daha vardı. Geri de kalan kişiler yaşlı yada hastaydı. Ancak iyi yanı şu ki havuzları bize özel gibiydi. Sadece eşim, kızım ve ben vardık. Zamanla bir iki amca / teyze eşlik etsede çoğunlukla yalnızdık. Havuzların bu sakinliğini ayrı bir sevdim. Suyuda bir o kadar temizdi.



     Otel deseniz eleman yönünden fazlasıyla eksik. Restoran bölümüne bakan kişi aynı anda müşterilere de odalarına yerleştiriyordu. Havuzun girişinde duran yabancı bayan ise ilave olarak masajda yapıyordu. Çok amaçlı personeller yani. 😁

    Ortam fazlasıyla sakin. İstediğin yere gir çık kimse " ne arıyon birader?" demiyor. Bende doğal olarak her yere burnumu soktum tabiki. Araştırmacı ruhum şaha kalktı resmen. 😂

    Restorandaki yemekler tek kelimeyle şahaneydi. Mezeleri, tatlıları hepsi gerçekten lezzetli olmuştu. Özellikle benim gibi yemek seçmeyenlerin tek öğünde bir kilo yemeleri garanti. 😁Bunun dışında garsonların resmi olmasınıda sevdim. Alanda çok ferah dileyen dilediği yerde oturabiliyor.

    Odaya gelince sitelerindeki resimler güncellenmemiş olsa gerek ki gittiğimizde aynı düzeni bulamadık. Eşyalar demode ve eski. Lavabosuda temiz ancak dediğim gibi yıpranmalar oluşmuş. Eşya yenileme olayına gidilse gerçekten harika bir otel olur. 



    Bunların dışında eğlenebileceğiniz alanlar yok ! diyebilirim. Zemin katta spor salonu var orada rahatça sporunuzu yapabilirsiniz. Çocuk için oyun alanı da var. Ama dediğim gibi bakımsız. Sauna, jakuzi ve hamamlarıda aynı şekilde olduğundan biz kullanmadık. Bahçesi çok güzel ancak doğru değerlendirememişler. Bir kaç hamak, salıncak ve çocuk parkı ( biraz muallak ) dışında bir şey yok. Kısacası otelde en sevdiğimiz şeyler sakinlik, yemekler ve havuzlar oldu... Sırf bunlar için tekrar gidilir mi ? Evet gidilir. Eşimle ben seviyoruz yaşlılarımızla takılmayı. Hatta bir kaç kanka yaptık bile. 😆 Beni yüzmeye çağıranlar mı dersin, dert yananlar mı ? Yoksa eşime hayat hikayesini anlatanlar mı ? Tam bizlik mekandı yani. Edepli edepli eğlendik geldik. 😁

    Esila ise bu süre zarfında hiç durmadı diyebilirim. Yemekhanede mama sandalyesi olmasına rağmen sessiz sessiz oturtamadık. Sürekli bağırdı, yerlere yiyecekleri attı. Havuzda da aynı şekilde suya girmicem diye tutturdu. Babasının kucağından inmedi. Bana gel diyorum ağlıyor. Sanki anası ben değilim de o. 😁 Adama bir rahat vermedi ki yüzsün. Bu kızımın ev dışında ki normal hali. Arada bir güneşli olsada çoğunlukla parçalı bulutludur. Hatta bazen ruh halinde şimşekler falanda çakar. Huysuz Virjinin bebek versiyonu resmen. 😆 Ama evde bana hiç zararı yok. Kendi kendine oynar, gezinir. Sürekli oynucaksın hanımcığımla. İş falan hak getire. 😁
   
     Bizim tatilimiz biraz çalkantılı biraz da durgun böyle geçip gitti işte.

Kişisel blog- Annesinin Prensesi 🌈

33 yorum:

  1. Termal turizm konaklamasında en iyisi ev tutup yemeğini yanında götürmek ya da orada pişirmek. Çünkü yarım pansiyon konaklama için uçuk fiyatlar dönüyor ve çoğu tesiste yemek düzgün bile çıkmıyor. Personel olayına hiç girmiyorum. Hemen hemen hepsinde aynı durum söz konusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahtan yemek yönünden cok iyiydi ama dedigin gibi fiyatlar ucuk oluyor. Bir dahakine ev tutmak daha mantikli olucak sanirim. :)

      Sil
  2. memnun kalmana çok sevindim canım:)

    YanıtlaSil
  3. bi dahakine Afyon'u tavsiye ederim :) güzel oranın termalleri de ama dediğin gibi termal biraz orta yaş ii oluyor gibi:) biz okul zamanında toplanır giderdik 10 15 kişi, teyzeler gün yapıyor olurdu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaa :) ay biz hamama girmedik havuzada yiyecek sokmak yasak diyordu 😁 evet orta yas ama olsun sevdim ben yinede. Teyzeler amcalar candirrrr cannn 😁

      Afyonada baktk ama en yakina gidelim dedik esila oraya kadar bile zor durdu zaten :)

      Sil
  4. Hahahaha:))))Huysuz Virjin'in bebek hali:)))Huysuz'u çok severim bazen biraz açıksaçık konuşunca kızsam da:)) yemeklerin iyi olmasına sevindim. Sevgiler canım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küfr etmedigi zamanlar bende seviyorum huysuz virjini ama kizimi her haliyle seviyorum ablaaa 😁😁 aşk iste ne yapcan 😁 sevgiler ablacm

      Sil
  5. o neymiş öyle yaaa :-)
    bu tür deneyimleri paylaşmakta gerçekten çok fayda var

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa :) gitmek isteyenler icin deneyim olsun istedim canm :) sevgilerrr

      Sil
  6. Keyif aldıysanız ne mutlu :)
    Bazen gittiğimiz yerlerde umduğumuz olanakları bulamıyoruz ama buna rağmen eğlenceli bir tatil olmuş . :)
    Bence eşyalar eski de olsa ortam temiz ve yemekler iyiyse idare edilebilir :)
    Güzel bir paylaşım olmuş . Sevgiler ... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eleman eksik olunca pek parladigini söyleyemem iste :) hele bide benim gibi temizlige düskn biri icin hic olmadi sanki ama olsun idare ettim 😁 güzeldi havuzu falan temizdi ve hostu. Eğlenmeyi bildik cok skür. :)

      Tesekkr ederim Zehracm

      Sil
  7. Ohhh tatil iyi gelmiştir:)
    Yemeklerin iyi olması,odanın temiz olması çok önemli ve iyiki öyleymiş.Kocaman havuzda da ailecek olmanız daha iyi rahat etmişsindir.
    Benim oğlumda kızın kadarken sürekli oyun oynamak istiyordu.İyi bilirim bu zamanları :)
    Kolay gelsin canım, sağlıklı,mutlu,güzel günleriniz olsun 😍😍😘😘💞💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh canimmm bizimki suya bayilirdi ama orada huysuzlandi sürekli. Girmicem diye bagirdi. Korktu sanirim ki simidine yapisti resmen 😁

      Her yaslari ayri bir güzel iste. Yemekler cok cesitli ve güzeldi. Havuzun kalabalik olmamasida sahaneydi :) tesekkr ederim canm dahada iyisi senin olsun. 😘😘😘😍😍😍😚

      Sil
  8. Bazı pürüzler olsa da genel itibariyle güzel bir tatil olmuş. Çocuklar bu dönemlerde hep oyun istiyorlar. Omların işi de o. Öpüyorum küçük Huysuz Virjin'i.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oda seni seve seve öperdi burada olsaydin :)

      Evet tek oyuncagi bizleriz. Esilaya oyuncak almaya hic gerek yok cnkü oynamaz 😂 tesekkr ederim canm 😘

      Sil
  9. Gerçekten güzel bir yermiş. Ben de termal otel deneyimi yaşamayı çok istiyorum kısmet olursa bu sene planlıyorum :)

    İade-i ziyaret :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede denemelisiniz :) özellikle havalarin soguk oldugu dönemlerde harika oluyor. Tesekkr ederim :)

      Sil
  10. Böyle yerleri seviyorum ben. Evindeymiş kadar rahat ediyor insan :) Afyon'da gitmiştik bizde termal bir siteydi. Her evin içinde havuzu ve hamamı vardı. Dinlenmek için birebir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda onlarada baktk canm ama havuzlari kapali isik misik olmayinca ürktük biraz yani ben istemedim haha 😁 daralirim ben orda dedim 😁
      Ama gercekten burasida cok rahat karisan görüsen yok bi kere. :)

      Sil
  11. Bazı şeyler umduğun gibi olmasada güzel bir tatil olmuş anlaşılan ablacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok birsey ummadigim icin zorlanmadim canm 😁 gelene razi oldum

      Sil
  12. Kızının yüzünü koymuyorsun ama seni merak ediyoruz biz :) Hiç koymayacak mısın fotonu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canmm o benim düsncem degil. Eşim koymamiza razi degil. İstemiyor :) biz karsilikli anlayisla evliligimizi yürütüyoruz iste. :)

      Sil
  13. Hahaha biz de emekli döneminde kampa giderdik, böylece ben kendimi kırk yaşındayken bile genç kız modunda buluyordum, en genci annem yaşında olunca :) Bizim oğlanlar teyzeleri tavlar kendilerine dondurma falan aldırırlardı. Yalnız şu an bir aydınlanma yaşadım, eee biz emekli olduk , çocuklara dondurma alan teyzelerden mi oldum şimdi beeen, aaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaa 😁 ay abla ben kampi gencler icin saniyordum yaslilarimiz icinmiydiiii. Ay ne kadar harika bi fikir. Öyle yapmak lazim. Hem bisi dicem ayol senin neren yaslanmis. Sen hala gep gencssin beni gömersin hareketliliginle 😘 masallah diyim dur nazar deymesin. Senden degil benden dondurma ister onlar 😁😁

      Sil
  14. Kaplıca tarzı yerleri seviyorum ben. Ruhum yaşlı ondan mı acaba :-) Hastalandıktan sonra gitmenin çok anlamı kalmıyor. Önemli olan gençken gidip önlemini almak. İyi yapmışsınız :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi biz havuz özelliginden dolayi gittik de olsun arada önlemde almis olduk 😂 ay benimde ruhum yasli galiba 555 yaşında bile olabilir. Bende severm kaplicalari 😁

      Sil
  15. Okuduğum onca mekan inceleme arasında en detaylı ve objektif yazı diyebilirim ablacığım :D Her şeye rağmen keyifli bir tatil olmuş bence ablam, çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatil iste kuzum hem keyifli hemde yorucuydu minik cadı sag olsun 😂 cok tesekkr ederim canm benm öpüyoruz kizimla biz seni ablasiii 💕😘

      Sil
  16. ooo mekanda eksiklikler olsa da tekrar gitmeyi dşündürecek olumlu yanlarını bulmanıza sevindim , ömrümde kaplıcaya gitmişliğim yok ama yaş itibarıyle o gnlerin hızla yaklaştığını duyumsuyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaaa 😂 ay kaplıcanın yaşı yoktur diyerek atın kendinizi şifalı sulara 😁 ohh mis misss sıcak sıcak insan mayışıyo valla 😂

      Her kötü şeyden güzel birseyler cikarabiliriz bence. Ama gercekten havuzu ve sakinligini cok sevindim. Yemekleride sahaneydi. Geri kalani umursamadim. Napim hamami falan 😁

      Sil
  17. Belkide sadece yemeklerini tatmak için bile gidilebilir..ne dersiniz ?

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋