16 Eylül 2017 Cumartesi

BLOGGERLAR VE HUY ANALİZLERİ 5 ( HERTELDENŞEF )



     Bloggerlarla huy analizi 5 serimizin sıradaki konuğu Herteldenşef. İsminden dolayı genel konulardan bahsettiğini düşündürmesine rağmen özünde sosyol durumlar, felsefe ve psikolojiye yer veren bir blogdur. Okurken eğlendiren, eğlendirirken öğreten bu bloğun ev sahibini tanıyalım bakalım.

    Bloggerlarla huy analizi 5 ( herteldenşef) ;

* Ağırbaşlı,

* Düşünme yetisini çok iyi kullanan,

* Zeki,

* Duygularıyla değil de mantığıyla hareket eden,

* Hayat dolu olmasına rağmen yansıtamayan,

*  Esprili,

*  Çevresi tarafından güvenilen,

*  Alttan almayı iyi bilen,

*  Kendini ezdirmeyen fakat kimseyide kırmayan,

*  Çabuk kaynaşamayan,

* Farklı düşünce yapısına sahip,

*  Diline hakim ve diyalog kurmayı seven sempatik mi tatlı mı şeker mi bal mı arasında sizi bolca düşündüren bir arkadaşımız.

    Yazılarını " hadi beee valla mı " yada " hiç duymamıştım." diyerek bile okuyabilirsiniz. Çünkü sizde şaşkınlık uyandıracağı kesin. Kalite yönünden TBE ' e ( TÜRKİYE BLOG ENSTİTÜSÜ) son derece uyan ve en büyük hayali zürafa beslemek olan bu bloğumuzla sizleri baş başa bırakıyorum. 😄 

NOT : Tanıdığınıza pişman olmama garantilidir... 😁

41 yorum:

  1. Kimseyi kırmamak ve kendini de ezdirmemek kısmını özellikle çok beğendim, zürafa beslemek neden olmasın çok tatlı canlılar, üstelik sadece bitki yediklerinden masraflı da olmaz.:)))Eline sağlık. Sevgiler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha ama sanki onun icin catisiz bir ev lazim dimi abla 😁 bende seviyorum her ne kadar henüz canlı göremesemde sevdim keratayi 😁 tesekkr ederim ablacim sevgilerimle 💕😘

      Sil
  2. Bayılıyorum bu bölüme :)
    En sevdiğim de zürafa beslemek istemesi oldu :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu bende cok sevdimmm :) cok tatli biri dimiii 😄

      Sil
  3. Seviyorum bu analizleri.Böylelikle takip ettiğimiz arkadaşları daha iyi tanıyıp,anlamaya çalışıyorum.Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böylw bir seye araci olduguma sevindimmm :) bende severek yaziyorum. Tesekkr ederim 😄

      Sil
  4. Ben de çok seviyorum bu analizleri :)) çol güzel olmuş herteldenşef e ben de bayılıyorum!! Ellerine sağlık 😂😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkr ederim gizemcimm sevilmicek gibiimiii ya 😘😘💕

      Sil
  5. Hem bu analiz serisini hem de her telden şefi çok seviyorum ben. Gerçekten çok kaliteli bir bloğu ve yazıları var. Ayrıca analizini de çok iyi yapmışsınız, katılmadığım tek bir madde bile yok. :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalim sefcim de katılcak mi :) gercekten cok da kaliteli. Umarim hakerrigi degeri görür. 💕😄 Tesekkr ederim rorocum

      Sil
  6. Herteldenşef sevdiğim bloglardan.

    YanıtlaSil
  7. Güzel blog muş tanıştırdığın için teşekkürler bu bölümü özellikle takip ediyorum😍

    YanıtlaSil
  8. Ben kendisini ilk defa duydum ve gidip son yazısını okuyup takibe aldım :) Epey iyi bir insana benziyor anlattığınıza göre :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence cok iyi biri :) insallah öyledir ama öyle yaa belliii. Takip etmeye deger gercekten. :)

      Sil
  9. Güzel bir tanıtım yazısı olmuş elinize sağlık. Ben kendisini zaten takip ediyordum. Bu güzel yazınızla daha bir tanımış oldum.
    Paylaşımınız için çok teşekkür ederim. Saygı ve sevgilerimle. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok kisi zaten takip ediyormuş ama olsun biraz daha detaylandirabilmisimdir umarim.

      Rica ederim ne demek :)

      Sil
  10. Sevdiğimiz bloglardan :) Zürafa kısmı bana da ilginç geldi :)

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel keyifli bir analiz olmuş:))

    YanıtlaSil
  12. Okuması çok keyifli oluyor bu huy analizlerini. :)

    YanıtlaSil
  13. Çok tatlı bu analizler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Zürafa beslemek isteyen biri takip edilmez mi hiç 😊 Ama ben hem yazıları,hemde zürafa sevgisi için takip ediyorum.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha :) yazilarida sahane ama zürafe kalbimizden vurdu dimiii :)

      Sil
  15. Vallahi böyle analizler yapmak için kişiyi yandımdaymış gibi tanımam lazım ama sadece sanalda işte. Sen bu işi mükemmel yapıyorsun. Kimse eline su dökemez. :) Zürafa beslemek iyiymiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa utandimmm 😆 elimden ve kalbimden geldigince yapiyorum iste canm. Zürafa candır yaa haha harika şefin harika fikri 💕 tesekkr ederimm 😊

      Sil
  16. Zaman zaman yazılarını severek okurum. :)

    YanıtlaSil
  17. bloğunu biliyordum takip de ediyordum yazdıklarına katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  18. Benimdeee :) ama bıkmayin diye peş pese koyamadim 😁

    YanıtlaSil
  19. Analiz gelmiş. Seviyorum bu bölümü. Severek takip ettiğim bir blog. Bakalım o bu yorumlara ne diyecek? Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha göremedi sefcim. Heycanla bekliyorum cevabini 😁 arrk kismet ne zamanaysa. Sirayla yapmaya calisiyorum iste. Tesekkr ederim 😘

      Sil
  20. Sherlock Holmes Doktor Watson yerine seninle çalışmalıydı! ;) Çok güzel bir analiz olmuş gerçekten, emeğine sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keskeee :) bende seve seve calisirdim 😂 tesekkr edrrim 😍

      Sil
  21. Hayretler içinde kaldım desem yeridir! Onca yıllık arkadaşlarım bu kadar net ifade edemezdi sanırımm, keşke aynı yerde olsaydık koşa koşa gelirdim yanına vallahi :D Her ne kadar oldukça gecikmeli okumuş olsam da çook teşekkür ediyorum böylesi güzel bir analiz için (kalp kalp kalp) Blog dünyasında seni tanıdığım için kesinlikle çok şanslıyımm! :))
    Güzel yorumlarını esirgemeyen arkadaşlara da teker teker çok teşekkür ediyorum.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayni yerdeyiz varsay kocaman bir kucak actim bekliyorum 😁😂 sefim seni tanimayan arkadasin degildir zaten. Gibi davraniyordur. İcinde hissedemiyordur seni 😁 ay dur ortaligi karistiricam simdi. Kapatt bu konuyu.

      Ay rica ederim canm hakknda söylediklerimin dogru cikmasina sevindim. Bende senin gibi bilgili bir gencle tanistigim icin cok sansliyim. Yorumlarin cok degerli bunu bil 😘 sevgiler

      Sil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋