14 Eylül 2017 Perşembe

KIRMIZI KIYAFET KOMBİNİ VE BİR GARİP HALLER



    Dünya dünya olalı böyle tembellik görmedi. 😁 Bu aralar hayli abarttığımı farkındayım. Dedim ya ölü toprağı atıldı sanki üstüme. Bayram seyran derken birde düğünler, nişanlar eklenince alışveriş derdine düşmekten buralara uğrayamadım. Hıı ayrıca hayatıma oturan kocaman birde internetsizliğim vardı üstünüze afiyet. Gelen gınalardan sıkılınca eşimle konuşup gb arttırmaya karar verdik. Ama çokta farkedeceğini sanmıyorum. Bende bu site gezme hastalığı oldukça daha çooookkk böyle dım dızlak kalırım ben. 😁

    Bu zaman zarfında ara sırada da olsa eşimden maillerime baktım. Yazılarımda taslaklarda durmasına rağmen yayınlamadım. Daha doğrusu yayınlamaya utandım.😂 Malum hiç birinizi ziyaret edemedim ya " Eh özlem otur oturduğun yerde. Kimseyi okuyamadın, yorum yapamadın bide utanmadan yazımı paylaşacaksın. " diye kendime ne idüğü belirsiz ( ben bunu ne yediği belirsiz sanıyordum.) cümlelerle absürb telkinler verdim. 😁 Kısacası sizsiz bloğumdan yazı geçmedi yani. 😂

    Neyse uzatmadan yokluğumda ne hallerdeydim onu anlatayım bare. Bayramı annemlerde geçirdim. 2 gün orada kaldım. Yedim, içtim, sülalemi gördüm geldim. ( Bu arada annemler bana yürüme mesafesiyle 45 dakika uzakta. Öyle dağlar taşlar yok ama yinede doyamıyoruz zaman geçirmeye. 😁) Esila mutluluktan havalara uçtu tabi. Neyse sonrasında görümcemin oğlunun sünneti için kıyafet arayışına girdik. Kendime kırmızı bir tulum aldım. Kemerini siyah çiçek motifleriyle detaylandırdım. Paçalarına ve ceketimin cebine ise dantel diktim. Ve kalan dantelden ise bileğime kolluk yaptım. Eşime ceket, gömlek ikilisi. ( Başka bir seçenek yok malum. 😂) Kızıma ise bu pullu etekli takımı buldum. Ama ne bulmak. Aramadığım yer kalmadı. Bebeklere göre kırmızı şık kıyafet bulmaktansa deveyi hendekten atlatırsınız yani. Sonra altına da convers alıp boncuk ve dantelle süsledim. Siyah çorabıda sadece bir tezgahta gördüm kapt hemen ama oda büyük geldi. 😁 Ve kırmızı pullu şapkalı tokayla şıklığımıza şıklık kattık. Hal böyleyken bu uyumumuzu da pozlayalım diye düşündük. Şekil A, B, C de görüldüğü üzere. ( Ama mini mini birler resim çekinirken hiç durmadı malesef. Bu velet çok mu kurtlu ne ? 😂)



( Kızımın doğum günü için yaptığım kıyafeti ve ayakkabıyı merak edenler için tık tık )

     Sonrasında ise nişan vardı. Onunla uğraştık. Şimdi birazcık rahatım sanki. Ama bunun geçici bir süreç olacağını düşünüyorum. Ki prenses hazretleri büyüdükçe telefonla bağımız kopmak zorunda kalıyor. Sıkıyorsa elinden bırakma yani. 😁

    Bende durumlar böyle. Şimdilik yaşıyorum ve yazıyorum işte. Hı birde şu yukarıdaki minik turşucuğu çoook sevdiğimi söylemişmiydim. Ve yanındaki kocaman kişiyide. 💕 İyi ki varsınız sözü size ne kadar çok yakışıyor bir bilseniz. Arada bir yeseniz de çoğunlukla verdiğiniz Ömürlerim benim...

55 yorum:

  1. Kac gundur bloguna bakip bakip duruyorum nerdesin diye desem???😁Instagramdan bile seni stalkladim haberin ola ama bulamadim profilini😂Saka bir yana hosgeldinn arkadasim...💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim hiç birseyim yokk blogumdan baskaa 😁 haha valla kayboldum sanki dimi. Deliğe düştüm ben. Beni aramana sevindim ama canm höhöm 💕 öpüyorum seni hosbuldukk 😘

      Sil
  2. Şıklığınızı sevsinler sizin :)

    YanıtlaSil
  3. minnoşumuz geri dönmüüüş ♥ hemde çok şık dönmüş ♥ buralara kalp yığabiliriz bak dönüşün şerefine ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bide kola mı patlatsak böyle çalkalayıp çalkalayıpp 😁 teşekkür ederim canlarım benim. O kalplerin on yüz bin katı size gidiyor hoppp 💕😘😘💕💕💕😘😘😘💕💕💕😘😘😘

      Sil
  4. Kırmızı olsun beş kuruş fazla olsun😍 çok güzeller hepsi😊😍😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha 😁 sorma ya bende seviyorum kirmiziyi 😁 beni romanların çöplüğünden bulmuşlar elleham 💕💕😘😘 sağol canim benm

      Sil
  5. hoşgeldinn pek şık olmuşsunuz:) gb bitimi fena yaa bende memelkete gittim yenilemekten iflahım kesildi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen beğendiysen kesin olmustur Meltemcim 💕😘 ama senin ki gecici durum benimki kalici kuzum. Ama eşim bundan hic şikayetci degil ya aksine elimde telefon görmeyince daha mutlu oluyor 😁

      Sil
    2. bu eşler hep böyle hep oysaki onlar daha çok oynuyor :)

      Sil
    3. Haha :) yok ama benimki oynamıyor eline bile almiyor. Benle sohbet etmeyi seviyor bide kiziyla oynuyor o :)

      Sil
  6. Ben de nerelerde bizim komşu diyordum. Neyseki sağlıklı,mutlu,kırmızılı bir dönüş yapmışsın. Hoşgeldiniz ailecek.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bomba gibi dönelim die gittim zaten 😁 komşunda kendini bulamadı zaten 😊 sağol canım benim hoşbulduk ma aile 💕

      Sil
  7. çok şıksınız maşallah, Allah uyumunuzu,huzurunuzu bozmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn esrarengiz kardeşler 😘 Allah kimsenin huzurunu bozmasın insallah 💕

      Sil
  8. Önceki gönderilerinden birinin altına yazmıştım merak edip nerelerdesin diye, bir telaş olmasın da böyle güzel olaylar için aksattıysan ne iyi yapmışsın! Sosyal medyaya ara vermek insana iyi geliyor aslında, özlemişim Özlem abla hoşgeldin💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm okudum ama daha yorum yapamadım vaktim olmuyor bidd cok fazla blogla ilgilenince başım agriyor 😁 beni hatirlamana cok ama cook mutlu oldum gizemcim. Bende seni ve yazılarini özlemistim. 😘 Hosbuldukkkkk 💕

      Sil
  9. Pek şeker olmuşsunuz, bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayram sonrası şekerin etkisi devam ediyor galiba Handan abla 😁 Beğenmene sevindim kii 😘

      Sil
  10. Yaaa ölü toprağı falan deme öyle şeytan kulağına kurşun vallahi. Ya Özlem abla yerim seni ben sen bize gelmesen de biz sana geliriz canın sağ olsun seninn.
    Ne güzel olmuşsunuz öyle. Nazar değmesin Maşallah.

    öpüyorum kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm valla bende ziyaret etmek istiyorum ama hem ev hem cocuk hem es hemde int yetersizligi olunca eksik kaliyorum yoksa hep aklimdasiniz 💕 😘 anamm cok utandim bak ha. Teşekkür ederiz teyzesii kizimda bende seni kocaman kocaman öptük hissettin mi 💕😘

      Sil
  11. kıyafetleriniz çok şık, hele detaylar harika olmuş, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canm :) detaylar daha güzel bir renk kattı bende begendm 😁😘

      Sil
  12. Hahahaha , çok eğlendim , neşem yerine geldi bu yazıdan sonra ^^ yaaa sen yine de yaz , bende çok uğrayamıyorum utana sıkana yazıyorum yazı :D
    Bu arada eline sağlık , ne hoş süslenmişisiniz öyle ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaa 😁 tek utanan ben degilmisim demekki canm valla insan bi ezikleniyo dimi mahcup oluyoz yani 😂

      Eglenek eglendirek hayat kısa durma cos 😁 öptüm kocaman sağol kii 😘😘

      Sil
  13. Ne kadar da şık olmuşsunuz♡♡ Valla ben de bu sıralar ne yazıları okuyabiliyorum ne yazı yazabiliyorum. Yaz mevsimi böyle yoğun oluyor işte, kış gelse de şöyle bir düzene girsek :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben amin demesem olurmuuu zira çok üşürümde 😁 bence kalsın böyle sıcak sıcak ohhh.

      Biraz yaz biraz vaktim kalmiyor gezmekten cocuktan 😁 Tesekkr ederim canm 💕😘

      Sil
  14. Bu yaz çoğumuz blog konusunda sınıfta kaldık :))) Telafi edeceğiz artık :)))
    Çok güzel olmuşsunuz bu arada ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele sennnn :) nerelerdesin canm sen yüznü gören cennetlik 😁 tesekkr ederiz madammm o senin güzelligin 😘

      Sil
  15. Anne kız çok şıksınız şekerim. Blogcunun dönüp dolaşıp geleceği yer blogudur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından bizim gibiler icin geçerli dimi. Komple gemiyi terkedenlerde var cnkü 😁 ay ay tesekkr ederim tatlm begenmene cok sevindim 💕😘

      Sil
  16. Çok cici olmuşsunuz.Sen de kıyafetlere ekler yaparak özgün şeyler çıkarmışsın ortaya :) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük genelde kot tsört giyerim ama özel gezmelerde güle güle kullanirim canm 💕😘 cok tesekkr ederimm

      Sil
  17. Canım nezamandır gözüm arıyordu seni:)
    Hoşgeldin, bir daha uzatma arayı bu kadar.
    Resimler çok güzel çıkmış, çok sıksınız 👏👏👏Bende kırmızıyı ayrı bir severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbulduk kuzummm 😄 Bende kendimi baya bir aradimda ancak bulabildim 😁gitmicem insallah bir aksilik olmazsa. Kirmizi acik tenlilere cok yakisiyor sanada yakisir bence 💕

      Sil
  18. Ya çok şık olmuşsunuz ablacığımmm <3 Detayları kendin yapman ne kadar güzel olmuş, çok beğendim ablamm <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Detaylar yokken cok kirmiziydi canm böyle biraz daha uyumu yakaladik diye düsnüyorum ama ugrastirici oldu tabi 😄 tesekkr ederim 💕😘😘 öptmm

      Sil
  19. Epeyce yoğun geçmiş günleriniz ama tatlı yorgunluklardır onlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada bir acılaşıyor ama :) tesekkr ederm yorum icin

      Sil
  20. Sana kırmızı çok yakışıyor, diye bir şarkı geliverdi aklıma. :)
    Ya sen resim atmadan önce ben senin yazılarını okuyorak fiziksel bir çıkarımda bulunayım, dedim. Artık yazılardan nasıl oluyorsa o iş. Aklıma tontiş bir teyze geldi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaa 😁 cok haklisin ruhum yasli benim. Moruğum ben moruk 😁 önemli olan hissettigi derlerya ben aynida dedigin gibi hissediyorum 😁 güzel sarkiydi bir zamanlar 💕

      Sil
  21. Fotoğrafta harikasınız. Allah mutluluğunuzu daim etsin. :)

    YanıtlaSil
  22. Allah sizi ve sevdiklerinizi nazarlardan saklasin..

    Tüh tüh tüh.. .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yagmur yagdi sanki 😄 tesekkr ederim herkesiiii insallah 😄

      Sil
  23. Maşallah abla çok tatlısınız :)
    Tulumun da çok güzel olmuş,hele premsesimizin şıklığına dicek yok :D
    Bu arada evet bende de öyle oluyor blog okumayınca yazmaya da utanıyorum,o yüzden şimdi birikmiş yazıları bitirmeye çalışıyorum,sonra gidip yazı yazacağım.
    Seni de premsesi de çok çok öptüm ablam ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaa ay biz ne kadar gururluyuz böyle abla kardes 😁😁 cok cok tesekkr ederiz teyzesiii evet premses tam kokoş premses oldu 😁 bizde seni yanaklarin kizarana kadar öpüyoruz Ayselcim 😘😘

      Sil
  24. Hoş geldiniz ve iyikide geldiniz. Prenseslerin cicilerini merakla bekliyorum artık, banada ilham olurlar 😍😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbuldukkk :) kizimin cicilerini pek koymuyorum ama arada süslediklerimi falan ekliyorum bloguma :) tesekkr ederim canm benm daha güzellerini yaparsin sen 😘😘

      Sil
    2. Hosbuldukkk :) kizimin cicilerini pek koymuyorum ama arada süslediklerimi falan ekliyorum bloguma :) tesekkr ederim canm benm daha güzellerini yaparsin sen 😘😘

      Sil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋