25 Kasım 2016 Cuma

NASIL ZENGiN OLUNUR ? Zenginlikte şansın etkisi varmıdır ?



  "Para parayı çeker" sözü her ne kadar inanmak istemesemde doğruluk payının da yüksek olduğunu göremeyecek kadar kör değilim.Aslında hiç sevmem bu tarz klasik sözleri.Herkesin kullandığı kelimeleri kullanarak sende herkes gibi olursun.Fark yaratmak için farkın olduğunu bilmen yeterli.Geri kalanı teferruat.Tabi bana göre 😃



 Gel gelelim asıl konuya.Bu zamana kadar malda mülkte gözüm olmadı.Acayip mutluyum.Sizlere masalda anlatmıyorum buna emin olabilirsiniz 😃 Sadece hep aklımda kalan konuyu paylaşmak istiyorum.Şanssız olup da zengin olan insan hiç gördünüz mü ? Ya babasından kalmıştır,ya piyango vurmuştur,yada kolay yoldan para kazanmanın yolunu bulmuştur ki bence ikisi tamamen şans,3.sü de aman aman evlerden ırak 😃 Sıfır sermayeyle köşeyi dönen birini hiç duymadım.Varsa da çok nadir olabilecek birşey ve o insanlara dibine kadar helal olsun diyorum.

   Diyorum demesinede bir gün bizimde başımıza talih kuşu konar mı acaba ? Yok ya bize konsa konsa karga konar oda gözümüzü oyar zaten 😃 yine her zaman ki gibi zenginin malı züğürtün çenesini yordu.Konuyu burda kapatıyorum ve Allah sizlere daha çok versin .. 😃 Hepiniz richie rich olursunuz inşallahhhhhhhhhhh...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋