29 Kasım 2016 Salı

GEÇMİŞTEN GELECEĞE HARİKA BEBEK ARABASI MODELLERİ

Herkese merabalarrrr 😃
Bebek arabasının standart modellerini bir çoğumuz biliyoruzdur.Fark olması açısında benim ilgimi çeken,sizinde ilginizi çekebileceğini düşündüğüm bir fotoğraf galerisi oluşturmak istedim.


En eski bebek arabası modellerinden ayrıca çokta şık olduğunu düşünüyorum 😃




Buda ilk çıkan modellerden olsa gerek 😃

Müzede gösterime sunulan bir modelimiz,


Yine aynı şekilde antika bir bebek arabası 😃



Buda otomobil firmasının çıkarmış olduğu ultra konforlu bebek arabası 😃

Şıklığına önem veren bayanlarımız için çantasıyla takım bebek arabası 😃








 Son iki modelimizde doğum sonrası fazla kilolardan kurtulmak isteyen bayanlarımız için 😃





İngiltere'de yaşayan 33 yaşındaki Colin Furze itme sorununa çözüm buldu.Bebek arabasına benzinle çalışan motor uyarlayarak saatte 50 km hıza ulaşan arabanın ön kısmında süreninde ayaklarını koyabileceği panel mevcut.Böylelikle rahatça yolculuk yapabiliyorlar 😃



Şimdiki bebek arabamızsa tamamen 24 ayar altından yapılmış,iç kısmı saten kaplama olup,tentesi deriden ve gerçek kürkten yapılmıştır.Ayrıca bebekleri sakinleştirmek amacıyla içine çocuk şiirlerinin bulunduğu bir müzik kutusu yerleştirilmiş ve ses sistemleri de mevcut.1980 lerin modasını yansıtan görünümü ve farklı özellikleri sayesinde çok beğeni alan bu ürün 6000 sterlin gibi uçuk bir rakama alıcı bulmuştur
Tabiki ikiz bebeklerimizi de unutmuyorum.Hem ikizler hem de yaşları yakın bebekleriniz için kullanabileceğiniz harika iki model.

Her güzel şeyin olduğu gibi bunlarında sonu geldi.Gelecekte uçan bir model yapılması ümidiyle hoşcakalın 😃

(Görseller googledan alıntıdır)

8 yorum:

  1. İlk cıkan modelleri hala seviyorum, aynı zamanda besik görevide görüyor 😄

    YanıtlaSil
  2. İlk cıkan modelleri hala seviyorum, aynı zamanda besik görevide görüyor 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet nasilda güzellermis dimi cok asil duruyo :)

      Sil
  3. Hepsi birbirinden şirin bence. Bisikletlilere ayrıca bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde favorim onlar oldu. Cok büyk kolaylik olur bence :)

      Sil
  4. Bisikletliyi çok pratik ve akıllıca buldumm :))

    YanıtlaSil
  5. Bisikletliler güzel gerçekten gezmeyi sevenlere...benim büyüdü bebekler gerçi:)) Güzel bir paylaşım olmuş

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋