23 Kasım 2016 Çarşamba

Mutluyum çünkü ANNEYİM...

                       
Öncelikle tam uykuya dalacağım vakitlerde beynimi kurcaladığı için siteye balıklama daldığımı söylemeliyim 😃 Aslında telefonumun yaydığı radyasyondan dolayı tedirgin olsamda diğer yandan yazabilmenin coşkusuna ortak oluyorum buda benim hala burda olmamın tek sebebi sanırım.



  7 ay 17 gündür içimin içime sığmadığı bir mutluluk yaşıyorum.Her gün küçücük bedeniyle bana yeni yeni şeyler öğreten dünyadaki cennetim,cennetimdeki meleğim o benim...

  "Birşeylerin sizi mutlu etmesini beklemeden siz herşeyle mutlu olun " alın kucağınıza bebeğinizi ve derince bir ohh çekin gelmişinize geçmişinize.Yada dahada gelecek olan şeylere.Bakın bu kadar basit gülümseyebilmek.Yeter ki siz mutluluğu isteyin onlar dünden hazır vermeye...

  Unutmayın sizin ağlama gibi bir şansınız yok yada emekliye ayrılamazsınız "ANNE" denen meslekten.Onlar nasıl "Ben vazgeçtim geri gitmek istiyorum geldiğim yere" diyemiyorlarsa sizde vazgeçemezsiniz.Şimdi tüm mutsuz anneler kocaman gülümseyin ve terfi edeceğiniz günü bekleyin.Çünkü siz onların küçük dünyalarının büyük meleklerisiniz çünkü sizler birer ANNE 'siniz...

2 yorum:

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋