4 Nisan 2017 Salı

İSMİNE GÖRE KARAKTER ANALİZİ

 

     Bilin bakalım ben naptımmm. 😃 Hayatta bilemezsiniz çünkü hiç birşey yapmadım.Bahar yorgunluğu devam ediyorken bende habire gırgır şamataya bozdum dimi. 😀 Olsun fazla eğlence can çıkarmaz. 😀

    İsminin analizini merak edenlere şirin mi şirin birşey hazırladım.Hadi sizde bakın bakalım payınıza neler çıkcak.👉

A = alıngan
B = bakımlı
C = centilmen
Ç = çocuk ruhlu
D = dürüst
E = emri vaki sevmeyen
F = fevri
G = güzel
Ğ = yok malesef ( yalnızlığı seven diyelim. 😃)
H = huzur veren
I = ılımlı
İ = iyi kalpli
J = jest sever :)
K = koruyucu
L = lakayitliği sevmeyen
M= misafirperver
N = net fikirli
O = Olumlu düşünen
Ö = özgür ruhlu
P = patavatsız olmayan
R = rakipsiz ?????????????????????????
S = sadık
Ş = şirin
T = titiz
U = uyumlu
Ü = üşengeç
V = varlıklı
Y = yalnızlığı seven
Z = zeki

   Ciddi UYARI :  Bu bir sallamasyon yazı olmakla birlikte tamamen eğlence amaçlı yazılmıştır. 😃  İnanın kendi harflerime göre yazmadım.Hatta yazarken farkına bile varmadım ama sonra bir baktım ki hepside benim karakterime uyuyor.😃

     Bunu bir mim gibi düşünüp isteyenler isminin analizini bloğunda yapabilirler.Beğendiyseniz paylaşmayıda unutmayın.😉

     Sevgi ler ler lerrrrrrrr...
   

78 yorum:

  1. İyi kalpli hımmm cıp cicim benim ismim beni yansıtmamış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmm kötü kalplimi olcaktın kuzum yok yokkk iyisindir sen 😀

      Sil
  2. Benim ismim beni yansıtıyor sanki.:) Teşekkürler​...

    YanıtlaSil
  3. ilginç olmuş ama benim de ilk iki harfim beni yansıtmadı....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşmez kalkmaz bir Allah sallamasyon olduğundan olur o kadar :) bu arada iyikide degilsin ne güzel

      Sil
  4. Uydurmasyon olduğunu anlamamıştım ama harflere bakınca bana çok uydu valla:))) Tüm fallar falan uyduruk ki zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fala inanma falsızda kalma diyosun yani 😀 hımm güzelmis anlamları :)

      Sil
  5. Tuttu valla! Nasıl başardın? ^.^

    YanıtlaSil
  6. Tuttu gibi...
    Hayatta olmamız bile tesadüf değil mi ?
    Tutunmak için ne çok çabalıyoruz hayata...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir nebze daha tutunun istedim zaten ablacım.sevgilerimle...😃

      Sil
  7. Wuhuuu tam beni anlatıyor doğrusu. Bayıldımmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmini bilmediğim için anlamadımmm ben tabi 😀 sevindimmm

      Sil
  8. Eline sağlık, gerçekten eğlenceli....
    Ancak Ğ harfine daha saygılı olalım lütfen, ismin başında olmaması içinde olmayacağı anlamına gelmiyor.
    Mesela "az bulunur", "merhametli" veya "saygın" gibi bir şey olabilir......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onca kelimelerin içinde sadece "Ğ" yalnız kalmışya bu nedenle yalnızlığı seven demiştim 😊 hadi onlarda olsun madem sizimi kırcam 😊

      Sil
  9. bana uydu gerçekten uydurmasyon muydurmasyon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuppiiii 😃 hedef yerine ulaşmısss 😀

      Sil
  10. Hmm bakiiim))Müjde (ismimi hiç sevmiyorum bu arada müge diye değiştirmeyi düşünüyorum bazen)

    Misafirperver (valla aynen)
    üşengeç (hem misafir ağırlamayı severim hem de üşenirim :))
    jest sever (sevdiklerim konusuysa çok severim)
    dürüst (aynen hatta bu yüzden herkes kız kapına polis gelecek diyor)
    emrivaki sevmeyen. Nefretttt ederim....

    Aaaa valla aynen uydu:)
    Teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi bendede var acaba benimde mi adım müjde 😀 Aa yok yok güzel bence.Ama mügede güzel dimi.Bende seviyorum.

      Asıl ben teşekkür ederim ablam 💙😊 emrivaki kısmına dibine kadar katılıyorummmmm

      Sil
  11. bana da pek uymadı :)) alıngan olduum doğrudur ama pek titiz olduum söylenemez :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çaktırmayaydın iyidiiii 😀 yok yok sen titizsindir de bilmiyondur şu an.Ertuş seni çok yormuştur 😊

      Sil
  12. Tam ben olmuş yalnız😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa bende bende bendeee.Adın neydi canım senin.Bak hiç sormamisim ben 😵

      Sil
  13. İ = iyi kalpli
    L = lakayitliği sevmeyen
    K = koruyucu
    A = alıngan
    Y = yalnızlığı seven

    Şaka maka bu harfler beni baya doğru tanımladı. Farklı bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bide uykusever olsaydi dahada ta olcaktı dimiii 😀 tişikkir ederiz ben ve keyfim 😀

      Sil
  14. Harfler bana da uydu gerçekten.Acaba bu doğru mu :) eğlenceli yazılara devam et 😍Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İvet ivet doğruuuu 😀 haha.tesekkür ederim sevgili betül.her zaman beklerim bloğumun sol yanına 💙😊

      Sil
  15. Ö = özgür ruhlu
    Z = zeki
    L = lakayitliği sevmeyen
    E = emri vaki sevmeyen
    M= misafirperver

    güzel çıktı harfler :)) Çok güzel bir yazı oldu keyifli oldu emeğine sağlık canım benim Zeki düşünmem gerek :))) bende olsa olsa delilik olurr :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adaşızya bende aynıyım.Ama valla farketmeden yazdımm 😀 amannn ne zekiliği.Zeki olsak ülkeyi biz yönetirdik.Yada en azından Aselsan a falan girerdik haha 😀 tesekkür ederim canm 💙

      Sil
  16. Alıngan mı? Ne demek alıngan? Hiç de alıngan değilim. Hahahaha çok eğlenceli bir yazı olmuş. Ayrıca ilginç bir şekilde doğru çıktı özellikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk değilsin galiba edaaa 😀 Bir çoğuna göre uymuş Acaba araya bir kaç kötü bişey serpseydim nolurdu haha 😀

      Sil
  17. Benide anlatıyor valla değişik ve eğlenceli olmuş diğer tüm yazıların gibi
    ��😘��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy ne güzeldi bu çok sevindim yazılarımı beğenmene.Karılıklı demekki 😍😘 yine tuttu demek 😀

      Sil
  18. Cuk oturdu. Şok oldum. Ve hatta şuraya ismimi de yazacağım. Zeki, emri vaki sevmeyen, yalnızlığı seven, net fikirli, patavatsız olmayan.

    Gerçi hiç kötü anlam yok ama gerçekten de aynı ben. Yüzümü güldürdün, teşekkür Esila'nın annesi. :)
    Bu arada Esila'nın da anlamı çok güzel. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy esilam yaa minik kelebengim o benimm kendide güzel teyzesi aynı headerimdeki gibii 😀 ay dur neyse ismini öğrendiğime sevindim zeynepciğimin kendisi 😘😀 bende sana uyduğuna yazılarından eminim.Senin isminde çok sevdiğim arkadaşım var.Bak bi tane daha oldu. 😄 Ben tesekkür ederim kiii

      Sil
  19. Huzur veren,alıngan, net fikirli,dürüst :) Hımmm iyii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçenki çiceklerden huzur verdiğini anlamıştım zaten haha 😀 alıngan çok değilsin bence sanki gibi 😀 a olsun diğerleri tutmuş 😃

      Sil
  20. Yaa ama bunlar bana da tam uyuyor kii! Çok güzel olmuş bu yazı ablacıım çok beğendim ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy oy nermincim nerelerdesin canm sen.Nasilda özlettin kendini 💙😘 ooo çok güzel anlamlar çıkmış sanada.Brn tesekkr ederim canmmm 😉

      Sil
    2. Yaaa ben de cok ozledim buralarii, siziii. 💕

      Sil
    3. Hoşgeldin madem canm 😘🌼

      Sil
  21. Yanıtlar
    1. Neki aceba senin kiii 😎 kesin içinde ö var 😜

      Sil
    2. deep işte ingilizcesi deriiin yaniii :)

      Sil
    3. Ben cahilim bilmiyon muuu derin deep hahaa 😁

      Sil
    4. deme kendine öyleee şeyleeer ay herkes senin gibi cahil olsuuuuun :)

      Sil
    5. O zaman sende bize özel ders verirsin başka türlü geçmez bu dert azizimmmmmm 😁

      Sil
  22. Ablacımm su aralar o kadar yoğunum ki vizelerim basladı😣 tek tek harfleri yazamiyorum ama emri vakiyi hic sevmem isabetli olmus 😄 ders çalısırken arada okudum iyi geldi valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emri vakiden bende nefret ederim.Bu nedenle calismiyorum yani düşünnn 😊 umarım vizelerini en güzel şekilde geçirirsin canm 💙😉

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim ablacım inşallah :)

      Sil
  23. Güzel sallamasyon olmuş:) Neredeyse cuk oturmuş ismime göre☺ Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir sallıcaksın ki doğrular yalan olcak haha 😁 güzel söz buldum dimi.Tesekkür ederim.Sevgilerimle 😊

      Sil
  24. BERİKA bütün harfler tam da ismime göre 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha 😃 olur böyle vakalar özlemcik yakalar 😁

      Sil
  25. İlk harf itibariyle yanıldı :)) Sosyal biriyim ben :)) Ama eğlenceli bence de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tutmayınca ne diyoruzzzz "Tutarsa senindir tutmazsa hiç senin olmamıştır ismin " diyoruz 😃tamamen eğlenin diyeydi.Bunu yapabildiğime cok sevndm 😃

      Sil
  26. Valla çok doğru tespitler :)

    YanıtlaSil
  27. Benimki tutmuş valla çocuk ruhluyumdur evet çokta memnunum bu durumdan. Böyle bir dünya yetişkin beyni ve kalbiyle çekilmez. Hepimiz çocuk ruhlu olalimmm🙌🙌🙌😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öyleyim mutluyumda bu durumdan ama harfimde yok 😁 bloguma hos geldin canm.💙 Hay agzina saglik bu dünya ciddi düşününce çekilmiyor valla 😃

      Sil
  28. E = emri vaki sevmeyen, C = centilmen, yine emri vakiyi sevmeyen. Kararlıyım yani :)) Ama tabii ki bu mahlas ismim. Şimdi diğerini inceliyorum, bakalım harf karşılıklarından, ismimi bulacak mısın Özlem kızım?
    Alınganmışım ama huzur verirmişim. Lakaytlıktan hiç hoşlanmazmışım :) İyi kalpliymişim, (öyleyim sanıyorum). Dürüst ve emri vakiyi hiç sevmezmişim. Öyle hepsi uyuyor, fazlası da var gördüklerimde. Çok teşekkürler canım. Zevkliydi valla. Sevgiler Özlem'ciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALİDE oldu sanki ablam 😀 amannn istediklerini al üstüne valla.Hıhh amaç mutlu olmak değilmi.Ama farkettin mi her türlü emri vakiyi sevmiyorsun 😀 süpersin ablacim.Ben tesekkr ederim.sevgilerimle

      Sil
    2. Eksik. Huzurun önündeki harfi de kat bulduğunun başına :))) Açık verme ama :))) Canım, zeki kızım :)

      Sil
    3. Hahaa ilahi ablaa.Ben yaşliyim bosluk dolduramiyorum artk bunadım 😁

      Sil
  29. Ayyy bu tam da ben Özlemcim çok sevdim emeğine sağlık :)) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begendiysen ne mutlu zehra ablacım 💙😊

      Sil
  30. Ay hepsi çıkıyor ya , nasıl :D tek iki kere alıngan çıktı , hıhhh hiçte bilene öyle değilim ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaa 😃 iki kere cıktıysa kesin ölesindir bastıra bastıra yazılmış :)

      Sil
  31. Mənim ismimə də uydu sanki. Qarışıq yazacam :)
    Emri vaki sevmeyen
    Koruyucu
    Şirin
    Varlıklı
    Titiz
    Özgür ruhlu
    Ha ha.. İndi xoşuma getməyən bir nəticə çıxsaydı, kesin uymadı diyəcəkdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çıkaramadım ismini yaaa :)) haha 😃 bende kimse yandan yandan gitmesin diye hep güzel seyler yazdim zaten :)

      Sil
  32. Misafirperver ve huzur veren..:) Çok ta misafirperver değilim dermişimm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benm falım yanılmazzzz.Sen yanlış biliyondur canımmm 😍😀

      Sil
  33. e harfi emri baki sevmeyen biriyim :D

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋