28 Nisan 2017 Cuma

Baş ağrısını geçirecek 10 şahane yöntem



(Görseldeki amaç manzaraya dikkat çekmektir. 😃)

    Biz sülalecek o talihlilerdeniz. Nedense habire başımız ağrır. Yani baş değil mübarek fay hattı. Güneşe çıkarız ağrır, üşürüz ağrır, rüzgar çarpar ağrır, çok konuşuruz ağrır, kitap okuruz ağrır, okumayız sıkıntıdan ağrır, çok yesek midemiz ağrır az yesek başımız. Kısacası gel babam git amcam ağrır bu melet.😃

    Hamileliğimde hap içemediğimden dolayı doğal çözüm yolları aramıştım. Çokta işe yaradı bende. Belki sizde de yarar umuduyla paylaşmak istedim.
Gelelim şimdi neler yapabileceğimize ;

* Limonu kabuğuyla birlikte ince ince dilimleyip bol tuzlayıp yiyin. ( 4 dilim yeterli)

* Limon suyuna tuz atıp için. ( Not : Eğer baş ağrınızın sebebi yüksek tansiyonsa kesinlikle tuz kullanmayın.Tuz zaten yükselmiş olan tansiyonunuzu daha fazla yükseltir.Tansiyon hastalığı olanlara ilk iki maddeyi önermiyorum. )

* Burun kökünüzün gözlere yakın iki kısmına kuvvetlice bastırın ve bir süre bu şekilde bekleyin. ( Ağrıyı hafifletiyor. )

* Bol su için.(Susuzlukta baş ağrısına sebep olur.)

* Enseye ve şakaklara soğuk kompres uygulayın.

* Adaçayı ağrı kesici özelliğine sahiptir. 10 dakika kaynar suda dinlendirip limon sıkıp için.

* Doğal maden suyu için.( Baş ağrısının sebebi mineral eksikliğinden kaynaklanıyorsa maden suyu tükettiğinizde geçecektir.)

* Lavanta yağıyla şakaklarınıza masaj yapın ve hatta kokusunu da içinize çekin rahatlatır.

* Kalemi dişlerinizin arasına alarak ısırın.(Bu yöntemle oluşan baskıdan dolayı ağrınız hafifler. )

* Baş ile işaret parmağınız arasındaki dokuyu diğer elinizle sıkın ( Fazla can yakıyor. Ben çok bekletemediğim için olsa gerek pek faydasını görmedim.😃)

* Başınızı sıkacak bir şeyle bağlayın. ( Ben bunu eşarpla yapıp bütün gün çikinoski gibi geziyorum. 😃)

* Birde sakın başım ağrıyacak ay ağrıdı sanki gibi cümleleri dilinize peleseng ederek gezmeyin. Bu baş varya çok arsız birşey adını andığınız an yüz bulup geliyor. 😁 Ayrıca psikolojik telkin diye birşey var bence. Oturan boğayı kaldırmayın lütfen. 😃

    Maddelerin hepsi test edilmiş onaylanmıştır....

     Özellikle migreniniz varsa ağrı hepten çekilmez bir hal alıyor. Ben 2-3 gün çektiğimi bilirim. İnsanın neresi ağrırsa canıda ordaymış valla. 😁

   Herkes çarçabuk iyileşir turp gibim olur inşallahhhhh 😃

   Birde YEPİS YENİ BİR ETKİNLİĞİM var benimmmm.Baş ağrısını hafifletmek için bir numaralı çözüm. 😃 Katılmak istersen haydi koş sende coşşş. 😄
 

 

46 yorum:

  1. Azıcık aşım, ağrısız başım.:)Başım ağrıdığında sizin yöntemlere başvururum artık.Emeğinize sağlık.Başınızın ağrımayacağı günler diliyorum size:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn :) ama bu yaziyi yazdiktan sonra hafifledi biraz 😂 insallah ağrımaz ve ihtiyaz duymazsin canm

      Sil
  2. Çok güzel yöntemler bunlar denerim valla :) bende ki baş ağrısı Ceyhan boru hattı gibi valla :)) emeğine sağlık canım benim Hiç başın ağrımasın inşallah güzel yüreklim :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo sende benim gibisin desene kuzum :) Amannn bi ceyhanda bide bizde var zaten.Napalim başa gelen çekilirrrr 😀 tesekkür ederim canm benm seninde hic ağrımasin insallah 💙

      Sil
  3. Valla ben baş ağrısı nedir bilmezdim. Ne zaman hamile kaldım o zamandan beri başım ağrır. Uyuyunca geçiyo benimki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay keske benimkide uyuyunca geçseee bayram ederdim valla ne var uyumakta 😀 buna sükür dimi kerimecim

      Sil
  4. Baş ağrısını anınca kesin ağrıyor bence de :D Doğal yöntemlere ihtiyaç duyduğumda deneyeceğim, teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İbsallah ihtiyac duymazsınnnn 😀 temennimiz bu yönde olsun madem.Ben tesekkür ederim canm 💙

      Sil
  5. Hekimden sorma, çekenden sor demişler,
    Acısını dertlerin, çare gösteren değil çeken bilir demişler......

    Fakat yine de bir hekim olarak demedi demeyin; eğer baş ağrısı tansiyon yüksekliğinden ise o kadar tuz tansiyonu da baş ağrısını da artırır......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok benim tansiyonum hep düşüktür.9/7 10/6 vs 😃 benim o yönden sıkıntım yok cok skür ama bunu hatırlattığınız iyi oldu.Oraya eklesem iyi olucak.Yanlis sonuclara sebep vermeyelim :) cok tesekkür ederim 💙

      Sil
  6. Bende de migran var.Aynı bende hamilelikte bir sürü doğal ve etkili yöntem keşfettim. İstersen bloğuma geldiğinde migren diye aratım ona da biz göz at. Karabiberli falan benimki de ama kesin çözüm. Allah kimseye geçmeyen ağrı vermesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle uğrayacağıma emin olabilirsin :) cok merak ettim insallah ise yarar :) tesekkr ederim 💙

      Sil
  7. Benim de çok ağrır. Açken ekstra ağrır bir keresinde ramazanda ölüyorum sandımdı. Su içmek, başıma enseme buz koymak da aklıma gelen ekstra yöntemler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu iki yöntemide izninle ekleyebilirim dimi :) unutmusum bunlarıda. :) Tesekkr ederim hatirladim sayende 💙

      Sil
  8. Güzel tavsiyeler vermişsin, teşekkür ederiiz :)

    YanıtlaSil
  9. Bir de ılık duş iyi gelir diye düşünüyorum :) Size de teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geleceği önceden görmekkk :) güzelmiş.Bende şimdi teşekkürümü edeyimde boşta kalmasın :)

      Sil
  10. güzel yöntemler gerçekten hemen paylaşacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canm benm :) o senin güzelliğin

      Sil
  11. Önce hamile kalmamız gerekmiyor değil mi bunları uygulamak için ^.^ Bir kaçını bende denedim bak kronik migrenli olarak ama yeni şeylerde var benim için. Faydalı bilgiler için çok teşekkür canımcım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerekmiyo kuzum :) oy kronik migrenin mi var.Çok zor ya su baş agrisi.İnsanin tüm hayatini etkiliyor.Gecmis olsun ve insallah etkili olur canm benm 😘💙

      Sil
  12. Başın ağrıması çeşitli sebeplerden den olabilir bu bir hastalığınızdan da olur içinde bulunduğunuz andanda. Her zaman sakin olunmalı her konuda elinden geldiğince.Tüm sistem beyne gidiyor ve beyne ne gönderirsen o geri döner. Benim çoğu zaman aç kaldığım da yada susuz kaldığım da, oksijen almayan ortamda, baskılı yüksek seslerde baş ağrır. Camış gibi yenilmez az ve öz alel acele olmaz. Ekstra olarak tedbiren o an ne ile uğraşıyorsanız bırakın temiz sakin nefes alabileceğiniz bir yere oturun. Tuzlu ayran yavaşça içiniz bir süre daha bir derin nefes egzersizi de harika olur. Neyse ya bildiğin bir blog konusu yazdım devamı bu konuyla açacağım başlıkta öğrenirsiniz 😜🤗😎🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur benimkini sileyim seninki kalsın :) şaka bir yana cok güzel anlatmissin.Tabiki herseyden dolayı agriyabiliyor.Ama bunları yapsamda gecmedigi oluyor.Kesin bisey bulamadım malesef.

      Sil
  13. Relpax
    Ergafein

    Bu ikisi migren için şarttır, onsuz geçmez, başlayacağını hissedince hemen almak lazım. Limon, tuz vs. bilmiyorum ama bu iki ilaç evde yoksa zor:(((

    Başı sıcak tutmak iyi geliyor, migrenim olunca (2 - 3 gün sürer) sürekli ev içinde bile yün bereyle dolaşırım. Başta saç zaten sıcak tutuyor ama alnımızda saç olmadığından, alnı sıcak tutmak için bere şart. Bir de kabız olmamak şart:(

    Geçmişler olsun hepimize:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim sıcak tutunca daha cok agriyor abla :) ergafeinde apranax da iciyorum ama kesmiyor.Tuttumu tutuyo iste bastan önlemini almak daha iyi oluyor.Sanada cok gecmis olsun mjde ablam

      Sil
    2. O zaman relpax al canım, o süper geçiriyor. Ağrının geleceğini zaten hissedersin, başlamadan relpax alacaksın. Yalnız oldukça pahalı bir ilaç, nöroloji bölümüne gidip "Migrenim var" diyerek rapor alman lazım. Ben öyle yaptım. Rapor alınca sağlık ocağı yazıyor, ücret ödemeden alırsın. İnan bana gata'da doktor o ilacı yazarken "bu çok kıymetli bir ilaçtır" diyerek yazmıştı. Migreni şıp diye kesiyor.
      Sana da geçmiş olsun canım.

      Sil
    3. Ayy ciddimisin ablacim.O zaman annemlerede söyleyim ben bunu :) cok ama cok tesekkür ederim bitanesin 😘😘😄

      Sil
  14. Kendime reiki uyguluyorum. Bedenimdeki enerji çok fazla o yüzden kendimi duaların gücünden yararlanarak iyileştiriyorum. Biraz parapsikolojik oldu ama sizde araştırın derim reiki'yi <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İse yariyormu gercekten :) bi arastiraym bakayim merak ettm :)

      Sil
  15. Sevgili bayanlar, hormonal migreni duymuş muydunuz? Ne yaparsanız yapın her ay size mutlaka uğrar. Yüksek tansiyondan başı ağrıyanlar adaçayı ve maden suyundan uzak dursun, tansiyonu daha da yükseltirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adaçayıdamı tansiyonu yükseltiyomusss :) evet kesinlikle bizimki hormonalde agriyabiliyor :)

      Sil
  16. Ayy migren demeyin geliyor bak sağdan sağdan ,enseden enseden vurmaya başladı 😆 Şaka bi yana cidden çok fena bir şey geldi mi gitmek bilmiyor 😟

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sendede mi var canimmm kiyamamm :) adiji andin mi gelir dedim ya gelincik gibi bisey buuu 😘 cok gecmis olsun sanada canm benim

      Sil
  17. ayyy saaaol başım ağrımaz hiç ama birinin ağrıyınca söleriim :)

    YanıtlaSil
  18. Çok etkili yöntemlerden güzeller güzeli ablam :) Sevdiceğim yüksek tansiyon nedeniyle sık başı ağrır ve limonlu su iyi geliyor ben de çok su içemediğim günler ağrı çekiyorum. Bir de spor yağtığım günler rahatlıyor genellikle :)) Çok faydalı bir paylaşım olmuş ablacığım, öpüyorum çok <3 :)

    YanıtlaSil
  19. Sevdiceginede cok ama cok geçmis olsun canim benim.Tansiyona cok dikkat etsin.Yükselmesi cok tehlikeli.Cok sagol tatli marycim 😘😘🌼🌼 öptm bende kocaman

    YanıtlaSil
  20. tatlım bu başağrısı korkunç bir şey. ama en güzeli bol su ve yürüyüş. bir de çok kendini dinlemiceksiiin :) bak ben bu yazıyı okuyana kadar başımın ağrıdığını unutmuştum şimdi bir baktım ağrıyormuş , yalama yapmış :)) ama tabii migren değil benimki çok şükür. migrenlilere Allah yardımcı olsun şifa versin cidden çok zor çevremdekilerden biliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaa yalama yapmis demekkk 😁 cok sevdm.ben bunu kesin benmde öyle.Aynen canm cok yüz vermiceksin buna hemen geliyo bas köseye oturuyor :) tesekkr ederim canm aminn 💕😘

      Sil
  21. Bizim sülalede aynı bir rüzgar görsün , ay başım , vah başım :D bizde sinüzit var o çok kötü . Nane yağı sürüyoruz bazen o da iyi geliyor ama göze dikkat etmek gerek , çok yakıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oda var bizde de cıkss ise yaramiyo 😁 sizede sülalenecek gecmis olsun kuzum sinüyede dikkat edin 😁💕

      Sil
  22. Şiddetli baş ağrılarından muzdarip ve ilaç kullanmayı sevmeyen biri olarak önerilerin için teşekkür ediyorum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İse yarasin da gecsin insallah :) ben hap da aliyorum napim cekilmiyo tek basina 😁

      Sil
  23. böyle güzel bilgileri keyifli bir şekilde aktarmanız muhteşem :) mükemmel bloğunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene coook sevindim canm.bende senin blogunu cok sevdim. 😀 Tesekkr ederim bu arada 💕

      Sil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋