Börekçi geldi haaanımmm... Tazecik kol böreğim var. Yiyen memnun yemeyen bin pişmannnn... 😁
Üst tarafı çıtır çıtır içi ise yumuşacık harika patatesli börek yaptım. Eşim parmaklarını yedi. " Aynı annemin ki gibi olmuş " dedi. Yuppiiii ben yaptım yaa ben. Hemde ben yani.
Merak edenler için tarifimide buraya konduruyorum ;
