5 Aralık 2018 Çarşamba

Döndüm mü ki acaba ?



     Merabaaa diye giriş yapayım ama meraba mı kaldı Allah aşkına. Kaç aydır tek yazı yazmadım. Yazamadım. Adını da koyamadım bu işin 😞

    Geçte olsa yine burdayım. Öncelikle çok mutluyum. İnsan her şeye şükrettiğinde çok mutlu oluyormuş. Onu farkettim. (Kübra'cım- Ruhuna renk kat kuzumm beni mimlemiştin ya ben yaptım ama yazamadım bir türlü. Öncelikle şükreder oldum herşeye. Ve peşinden bir çok güzellikler geldi. Teşkkür ederim canım 😘)

    Sonrasında blogtan bir arkadaşım sayesinde kızımdan ayrılmadan yaptığım güzel bir işim oldu. İnstagramda şal satmaya başladım. Kalitesine ve firmaya güvenmediğim bir ürünü satmam zaten. Bu nedenle helalinden paramı kazanıyorum inşallah. Sayfa adımda bu sal_askina isteyen herkesi seve seve beklerim. Harika bir kampanya var şu an. Bu da mini minnacık bir dip notcuk olsun😊

     Ayrıca taşındım. Ara kat bir eve geçtik. Ne güzelmiş yahu ısınmak 😂 Birde eşimin iş yerine çok yakın olduğundan öglenleri de yemeğe geliyor. İşte bu kısmı çok sıkıcı ya. Neyse onuda aile saadetimize verip sevgi pıtırcıklığımı gösteriyorum.

     Hımm pıtırcık demişken Dünya'nın 8. Harikasının bizim evde olduğunu söylemişmiydim 😂 Esila'm şapşik suratlım,fındık farem benim. Hala bana aşırı düşkün ya. Bende ona tabi. Bir "Annemmm ben seni çok çok seve. İyi ki benim annemsin. " diyişi var ki yeme de yanında yat. Sürekli sarılır, öper, başımı okşar. Kimi zaman teselli verir kimi zamanda umut. Bazen düşünüyorum da hangimiz anneyiz belli değil 😂 Ve ben hala onu bırakıp bir yere gidemiyorum. Evet evet hala birbirimize bağımlıyız. Ve bu koalalık durumundan ÇOOK MUTLUYUZ.

    Ve biricik eşim. Beni çok sevdiğin için seni daha çok seviyorum. CANIM KÜÇÜMENCİK ÇEKİRDEK AİLEM BENİM

Kişisel blog- Annesinin Prensesi 🌈

38 yorum:

  1. Hoş geldin Özlemcim :) Aramıza dönmene çok sevindim. :) Ama artık arayı açma lütfen :) Yeni evin hayırlı olsun. Herşey gönlüne göre olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbulduk canmm :) Bende degisik bir heyecanla geldm. Ama yazmayi unuttugu farkettim 😂 umarim tekrar alisabilirim. Amin canm benm. Rabbim herkesin gönlüne göre versin insallah

      Sil
  2. Aman da aman kimler gelmiş...Kimler gelmiş...Özlettin kendini Özlem 💐💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma cam güzelimmm. Sözde bastonla yazicaktim ama cok büyük konusmusum sanirim 😊 bende özledim valla💕💕💕

      Sil
  3. Hayırlı olsun canım, Esila'ya da aranızdaki bağa da maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekr ederm adaşım. Maşallah diyeyim bende 😊

      Sil
  4. Ooo hoşgeldin,gözümüz yollardaydı zaten. Yeni evin hayırlı olsun,kızını da öpüyorum kocaman.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbuldum ebemkuşagim 😊 utanarak çekinerek sıkılarakta olsa hosbuldum 😊 bende senin o prensesini öpüyorum en büyügündennn

      Sil
  5. Hoşgeldin yeni evinde güle güle otur.

    YanıtlaSil
  6. Yeni eviniz hayırlısı olsun , çok sevgi dolu bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Oleyy!
    Çok sevindim, yeniden hoşgeldiin <3 Bizler de bu naif yazıları pek özledik doğrusu.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naif ve bennn 😂 şefimmm kabanin önde gideni olabilirim. Bende özledim valla ya :)

      Sil
  8. ne güzel şeylerm olmuş ve ne güzel şeyler başarmışsın..vallahi tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok skür her şey yoluna giriyor. İsteyince oluyormus 😊 tesekkr ederm

      Sil
  9. Guzeliklerin katlanarak devam estsin ins canım.
    Sen hosgeldin darısı bana:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende mi gelemedin ablacim 😊 insallah gelirsin en kisa zamanda. Aminnn daha iyi dilekler senin olsun 😘

      Sil
  10. Özledik çok özledik.. Çoluk çocuk herkes iyi insallah

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, blogunuzu ziyarete geldim. Benim blogumu yorum ve ziyaretinizle desteklerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  12. Benden de merhaba arkadaşım.. Ahh bu instagram yok mu?:)İnsan beyni kolaycılığı seçermiş, gerçekten de öyle... instagram hesabını takibe alıyorum hemen... Yeni yılınız da kutlu olsun.. SEVGİLER

    YanıtlaSil
  13. Uzun zamandir bende birseyler yazmiyordum sonra birden aklina geldin dedim Allah Allah nirde ki bu 😂😂 ve sonunda kavustum buldum seni hosgeldin ben cok mutlu oldum bilesin :)) tisikirlerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu yeni görmem 😂 canm benm bir geliyorum bir gidiyorum. Hayırlısıyla gene geldim umarım gitmem. 🤭

      Sil
  14. sayfanızı yeni keşfettim ve yazılarınız çok hoşuma gitti inşallah uzun yıllar paylaşımlarınıza devam edersiniz ^_^ sayfama da beklerim profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba ziyarete geldim, beklerim.

    YanıtlaSil
  16. Merhaba Blog okurları ve yazarı arkadaş, Paylaşımlar için teşekkür ederim.
    Blog takipçisi ve izleyicisi kazanmak için ne gereklidir ? cevabını detaylı şekilde
    Blog takipçisi
    Başlıklı yazıda bulabilirsiniz. 2019 Sevgililer Gününde En çok hangi Kelimeler Arandı Merak ediyormusunuz ?
    Trend 14 Şubat
    Başlıklı yazıda bulabilirsiniz iyi bloglamalar.
    En imkansız aşk hikayesi için
    Aşk hikayesi
    Başlıklı yazıda bulabilirsiniz iyi bloglamalar.

    YanıtlaSil
  17. Temanızı oluşturmak için bir tasarımcı işe aldınız mı? Çok güzel bir tema.
    Moto Kurye, Kurye, https://www.motokurye.org

    YanıtlaSil
  18. Bu yazıyı yazarken gösterdiğiniz çabalar için teşekkür ederim. Gelecekte de aynı yüksek dereceli site gönderisini umuyorum. Aslında yaratıcı yazma becerileriniz bana şimdi kendi sitemi geliştirmek için ilham verdi. Gerçekten blog yazınız hızla yayılıyor.

    İzmit kurye, https://www.izmitkurye.net

    YanıtlaSil
  19. Bununla bir şey aradığımda bununla karşılaştığımıza sevindim.

    YanıtlaSil
  20. Büyük inceleme için üzgünüm, ama gerçekten çok seviyorum ve umarım bunun yanı sıra, başkalarının yazdığı mükemmel yorumlar, sizin için doğru seçim olup olmadığına karar vermenize yardımcı olur.

    YanıtlaSil
  21. Hala başarınızda en üst üzerindesin. O zaman hangisinin sizin için uygun olduğunu bileceksiniz.

    YanıtlaSil
  22. Bu özellikle sizin alanında planları var, ancak bu yön sizin için önemliyse geleceğe yatırım yapmak isteyeceğimden emin değilim. İşte bu durumda çok daha iyi bir seçimdir.

    YanıtlaSil
  23. Belki gelecekte bu alanlarda daha da iyi iş çıkarır, ancak şimdilik iyi organize etmenin ve dinlemenin harika bir yolu ve bu konuda emsalsiz.

    YanıtlaSil
  24. Yazıyı biraz geç gördüm ama yeni eviniz hayırlı olsun.Yazılarınız halen hiç sıkılmadan okunuyor :) Aramıza tekrardan hoş geldiniz.

    YanıtlaSil
  25. Güzel yazı olmuş tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  26. heey yeni yazıp sildin galibaaaa :) çocuklar süt filansıııı :)

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋