1 Temmuz 2018 Pazar

İDAM İSTİYORUM


     Yine aynı konu yine aynı ben. Karalamaktan bıkmadığım satırlarımınilk defa bu kadar anlamsız bu kadar siyah olduğunu hissediyorum. Susanların yerine konuşmanın bile! Aslında sesli susmayla eş değer olduğunu farkettim. Belki de bu yüzden çaresizliğim zihnime kitlenmiş olan bitene lanet ediyor.



     İstismar-tecavüz-sapkınlık? Adı umrumda değil. Bazen Eylül, bazen Irmak bazen hasan oluyor ya işte buradan sonrası bana koyuyor.

    Geçen yıl "İDAM İSTİYORUM" dediğimde "Bu çözüm değil, insan hakları diye bir şey var, bu kişiler hasta tedavi edilebilirler" diyen arkadaş !!! Nerdeysen çık piyasaya. Bana bunu hiç bir akılla, hiç bir zihniyetle iddia edemezsin. Bu hastalık değil düpedüz KÖTÜLÜK, bu hastalık değil bildiğin MERHAMETSİZLİK... Hala istikrarıma devam ediyorum. Karşıma hanginiz aksi düşünceyle çıkarsanız çıkın o ölen çocukların yerine kendinizinkileri koyamadığınız için sizlerde İNSAN DEĞİLSİNİZ.

    Çocuk tecavüzlerine, istismarlarına HAYIR İDAMA EVET DİYORUM. İDAM İSTİYORUM...

Kişisel blog- Annesinin Prensesi 🌈

21 yorum:

  1. Sonuna kadar katılıyorum canım benim idam idam sonuna kadar idam .. istiyoruz ...😤😤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canmmm keske gelse ya. İnan artk çocuk büyütmeye korkar olduk😞

      Sil
  2. Onu yapan bir zihniyet ıslah olur mu? Pek sanmıyorum ben de... İdam denenebilir. Caydırıcı olursa da devam ettirilebilir bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle işe yarayacağına eminim. İdam cezasi olan ülkelere baksana canm bizimki kadar ciddi tecavüzler oluyor mu? İnsallah olur artk yeter😞

      Sil
  3. Kesinlikle idam cezası gelmeli artık. Kısasa kısas olmalı ki caydırıcı olur bu tür suçlarda diye düşünüyorum. Bu tür haberler görmeye yürek dayanmıyor artık.Can güvenliğimiz her geçen gün azarlıyor. Allah ım tüm kötülüklerden korusun bütün çocuklarımızı ve bizleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısasa kısas dediğimizde şeriat diye bas bas bağırıyorlar. Hayır efendim şeriat değil bu adalet. Bir annenin canını bu kadar yakan birinin hapiste bizim vergilerimizle beslenmesi çok mu hosunuza gidiyor? Aminn Rabbim hepsini korusun😞

      Sil
    2. Şeriat denilen şeyde Kuran-ı Kerimde geçen hükümlerki bunlarda Allah ın kurallarıdır. İnanıyorsak neden bizi yaratan yaratıcının kuralları biz yarattıkları için kötü olsun ki. Bizim kötü olmamızı istese o zaman zaten yaratmazdı hiç bir şeyi. Evet kesinlikle adalet olacak. Bugün batı ülkelerini övüyorlar en basitinden ABD de idam uygulanıyor. Bizde neden kaldırıldı anlamış değilim.

      Sil
    3. Bende senin gibi düsünüyorum iste. Ama laiklikle bunu karistiriyorlar. Hala idama hayr diyenler varya o kadar sasiriyorum ki. Acaba kendi cocuklari bunu yasasaydi yinede bu kisilere karşi hoşgörülü olur aman hapishanede kalsin yeter bize diyebilirlermiydi

      Sil
  4. Kimyasal Hadım getirilmek isteniyor fakat kimyasal ilacın etkilerini ortadan kaldıran ilaçlar ortalıkta çerez gibi satılıyor.Kesinlikle "idam cezası" gelmelidir.Bir Avrupa Birliğine gireceğiz diye "idamı" yıllar önce kaldırdık.Ne devlet otoritesi kaldı....Zaten ortada devlet yokkii...Yasa çıkracaklarmış millletvekillleri...Millete vekil olamadılar olmuyorlarda...Kendilerine bir zam istekleri olsa bir gecede geçiriyorlar meclisten...Tüm olumsuzlukların başı devletin yönetici koltuklarında oturanlar ve seçtiklerimizdir....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimyasal hadımla ilgili bir yazı paylaşmıştım. Kesinlikle onuda kabul etmiyorum ve çokta haklı nedenlerim var. Senin söylediklerine ilave olarak tabi

      Ben bıktım artık ağlamaktan. Ya insan baskasinin evladına bu kadar agliyorsa Rabbim o anne babaya sabir versin. Böylelerininde belasini versin. İDAM GELMELİ. Cok haklisin. Maaş için, cart için ,curt için meclise önerge sunacaklarina hepsi bir olup idam için sunsunlar. Ama hep söylüyorum. Onlarin cocuklari güvende ya gerisi laga luga

      Sil
  5. merhaba, çok haklısın.
    takipteyim, bende beklerim.

    YanıtlaSil
  6. Canım sen nerelerdesin uzun zaman oldu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimm internet üzerinden satis yapmaya basladim oda cok fazla vaktimi aliyo😞 gözleri eli cok oyaladigindan giremiyorum inan. Ama yazicam insallah kisa zmaanda 😊

      Sil

  7. Merhaba, Malatya Rent a Car Olarak takip ediyorum blogunuzu gerçekten harika paylaşımlar yapıyorsunuz.

    Beşkonaklar Malatya Oto Kiralama ve Malatya Havalimanı Araç Kiralama Hizmetleri.

    YanıtlaSil
  8. İdam onlar için kurtuluş bence.. Ben işkence istiyorum. Yaşattıklarını yaşasınlar istiyorum. Hapiste iken onlara ekmek su verilmesin istiyorum. Her gün elektrik verilsin cinsel organlarına; hem de ıslatarak.. Vs vs.. Ne bileyim.. O çocukların canını o kadar yakıp korkutup ölümle kurtulmasınlar.. Black mirror diye bir dizinin beyaz ayı diye bir bölümünde bir kadın suçluya yapılan farklı bir işkece var; o da makul olabilir yetersiz gerçi.. Hayır ölüm kurtuluş olur hemen ölmesinler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne seni nede beni dinlemiyolar kuzum. Anca böyle bloglarda orda burda icimizi sogutalim diye düsünürken kendimizi hepten içlenirken buluyoruz. Vicdan dayanmiyo ya

      Sil
  9. harika bir site herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  10. harika bir site herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  11. Bu siteyi çok beğendim harika site herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋