29 Ocak 2020 Çarşamba

Ordan Burdan Şurdan

Meraba😊 Çekinmem, utanmam hatta biraz da eğilip büzülmem lazım ama yapmıcam. Bloğa girmeye hem vaktim hem internetim olmuyor. Sürekli koşturmaca halindeyim. Sabah kalkıyorum hemen 2 çeşit yemek yapıyorum. Eşim yemeğe geliyor. Sonrasında bulaşık topla, temizlik vs derken hooop tekrardan akşam yemeği yapıyorum. Buna ilaveten 4 yaşına yaklaşan Esila'mda var malum 😊 Esila demişken onunla hayat çok güzel. İnadımızı hala kıramamış olsakta Dünyada seni her halinle seven birinin olması çok güzel. (Çok şükür ben bu konuda çok şanslıyım. Birden fazla var benim) İyi ki diyorum. İyi ki doğmuş. Bazen soruyor 'Anne beni size kim verdi' diye. Bende diyorum ki 'Biz seni gördük, çoook beğendik. Allah'ım nolur bu tatlı kızı bize ver. Biz onu çok sevelim dedik. Oda seni bize verdi. Karnımda büyüdün, büyüdün kocamaaaan oldun. Sonra hoop doğdun' diyorum kıkır kıkır gülüyor 😁 Bu arada yorum yapan arkadaşlarım. Malesef neden bilmiyorum ama yorumlara cevap veremiyorum😞 Yazıyorum sayfa güncelleniyor ama cevabım gözükmüyor. İncidennotlar (Nasılsın demişsin. İyiyim canm benim. Sen nasılsın?😊) Camgüzeli (Gelcem dedin gelemedin demiş. Valla ne desen haklısın. Ama blog okuyacak kadar vaktim olmuyor canım. İnternet üzerinden satış yapıyorum ya tüm günüm müşterilerle geçiyor. Çalışmadan da kalkınamıyoruz malesef. Kalan vakitlerimde de ev, temizlik, çocuk ve gezme olunca 😞 Of çook zormuş kadın olmak😊) Ebemkuşağı (Sana da meraba arkadaşım. Süt sağlıktır. Yarasın şifa olsun 😊 Reklamlardan sorumlu kişi eşim. O paylaşım yapıyor 😂) Deeptone (Geçenler de yorum yazmıştın. Ben kaç defa ugraşsam da dönüş yapamadım canım. Yorumlarım gözükmüyor😞) Bunun dışında mutluyum, huzurluyum, seviyorum, seviliyorum ve en çokta şükrediyorum. Elazığ depreminden dolayı yaralarımız çok derin olsa da inşallah bir daha böyle kötü afetlerle karşı karşıya kalmayız. Tüm Elazığ ve çevre illerde sarsıntıyı hisseden kardeşlerime geçmiş olsun. Kalbimiz sizinle😞 Hepiniz Allah'a emanet olun. 😊 (BEN SATIR SATIR YAZDIM. AMA SATIRLAR BİRLEŞMİŞ. DÜZELTEMEDİM DE😞 NEDEN ACABA BİLGİSİ OLAN VARMI?) Kişisel blog- Annesinin Prensesi 🌈

4 yorum:

  1. belki tema ile ilgili bişeydir :)

    YanıtlaSil
  2. Yorumlarda sıkıntı oluyor abla. Bir ara hallederiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumunu da yeni görmüş olmam 😂 Baktı benim halledeceğim yok kendiliginden düzeldi ablacım sağolasın

      Sil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋