5 Şubat 2017 Pazar

GERÇEKTEN " OBEZİTO" MUSUN ?




     Balkon göbekli erkekler ve balık etli bayanlar.Bravo bize 😃 Aldığımız kilolara kılıf bulmakta hiç de zorlanmıyoruz.😃

      Kime sorsam "Şekerim ben hiç bir şey yemiyorum ama bu kilolar banamısın demiyor " diyor.Eh be güzel teyzem,ehh be pala bıyıklı amcam o löp löp etler sana aldığın kıyafetlerle mi geliyor ? Elbise alana göbek yağımı bedava ?
      Beleş diye dayanamayıp ecikde bağa vir mi diyorsun yoksa 😃 ( Barış manço amcamın dediği gibi biraz da oğa vir demelisin bence 😃) bu harika şarkı için resme bir tık tık alayım 😃


 
     Yada ne münasebet evladım su içsem yarıyor mu diyorsun? O halde bakalım gerçekten yarıyor mu yoksa sen mi dallandırıp budaklandırıyormuşsun.

    Bu soruları netleştirmek adına sağlıkta boy-kilo endeksi denilen uygulamayı sizlerede anlatmak istedim.

    Yapmanız gereken tek şey kilonuzu boyunuzun karesine bölmek.( Uğraşmak istemeyenler boyunu ve kilosunu yazsın gerisi bendeeee 😃)

     Şimdi bu hesaplamayı kendimden örnek vererek , detaylı bir şekilde anlatayım.

Boy : 1.70 cm ( karesi için ; 1.70 × 1.70 = 2.89 )

Kilo : 62

62 % 2.89 = 21.4 yapıyor.


       SONUÇ DEĞERLENDİRMESİ

* 18.5 - 24.9 arası zayıf
* 24.9 - 29.9 normal
* 30 ve üstü kilolu ( Eğer kiloluysanız YİYEREK KİLO VER adlı yazımı kesinlikle okumalısınız.Hepside benim denedigim ve gerçek olan çözümlerdir. 😃)

     Obez olup olmadığınızı belirleyen bir başka uygulama ise bel çevresinin ölçülmesidir.

 - Kadınlarda 88 cm ve üstü

 - Erkeklerde ise 102 cm ve üstü " OBEZ " olarak kabul edilir.

    Bakalım kimler obezitegillerden kimler sıskagillerdenmiş 😃 ( Sonuç ne çıkarsa çıksın kendinizi sevin ve mutlu olmaya bakın  olur mu ? Çünkü siz her halinizle tatlısınızzzzz 😃)


     Haa birde yediklerinizin löp löp et olmaması dileğiyle.Bol Safinaz ' lı günler dilerim bloggercıklarım 😃 Yorum yapmayanlara ahım tutar bak kilo alırlar.Haydi ne duruyorsun pamuk parmaklar klavyeyeeee 😃

49 yorum:

  1. Obez değilim lakin vermem gereken kilolar var:))) Valla ben düpedüz yiyorum:)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ne güzel bir ortak yön bende düpedüz yiyorum 😃 ama şindilik çok sükür kilo almıyorum.

      Amacımda obez olmadığınızı anlayıp kendinizi iyi hissettirmekti zaten 😘 sevgi bendennn..

      Sil
  2. Benimki çok düşük canım ya.yaşıtlarımdan baya miniğim yani😓 Çabalıyorum bakalım Ne olacak💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 0 bedenmisin yani canımm 😃 benim esimde kilo alamayanlardan.Bol bol ekmek,makarna,pirinç pilavı tüket yanındada yoğurtt ohh gelsin kilocuklar 😃

      Sil
    2. Gelsinler artık! Ya yine kilo tamam da boyum uzasın yahu!!😭💜

      Sil
    3. Ama sen bu halinle bile tatlısındır kiii 💙😘

      Sil
    4. Ay bende merak ettim simli bende ayni sorunu yasiyorum 😂 kilo tamam da boy sıkıntı kaç seninki merak ettim 😊

      Sil
    5. Şöyle söliyim 1.68 falan olsa rahatlicam yahu!😑

      Sil
  3. Normal kilodayım ama sporu aksattım bu ara :(( Bölgesel kızımları çalışmak gerek :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle bahsettiğim gibi göbek birazcık önden gidebiliyor.Benim doğumdan sonra azıcık kaldı 😃

      Sporsuz olmaz tabi.Kolay gelsin şimdiden 😃

      Sil
  4. Anlatımın çook hoş olmuş :) Hesapladım hemencik hehehe ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne çıktı diye bir soru asla sormucammm 😃 bayanlara kilosu ve yaşı sorulmaz çünkülüm 😃

      Sil
  5. Sıcak samimi bir blog:) takibinizdeyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm.Benden de size kucak dolusu bir hoşgeldinnnn 😃

      Sil
  6. Ben de isleme bakip yuzdesini alip duruyorum. Sonra niye olmuyor diyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun bence hangisinde daha hoşunuza giden sonuç çıktiysa o olsun.Benim açımdan sorun yok 😃

      Sil
  7. Can simitlerim var mutluyum :) Obezliğe doğru gidiyorum sanırım :) Teşekkürler anlatım için....Hesaplama kısmını yapacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun napalım ölümlü dünya yemeden mi ölcez 😃 Annem hep böyle derdi bende yeme kısmına katılıyorum seve seve 😃

      Sonuç ne olursa olsun mutlu olun 😃 rica ederimm

      Sil
  8. Obez değilim ama gitmesi gereken 3-4 kilocuk var ,, aslında 5-6 da olsa hiç fena olmaz.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiii 😃 ama çok zayıflıkta iyi değil.Oda hos görünmüyor bence.

      Sil
  9. Aman Aman dur şimdi kilo almayayim. Bir yorum iliştirivereyim bari :) Allahım herkese sağlık sıhhat versin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hıhhh en sevdiğim.blogger tipi yorum yapan blogger 😃

      Aminnn şaka bir yana herkes zayıf veya kilolu fatketmez sağlıklı olsun.

      Sil
  10. Yiyorum kilo alıyorum, yiyorum kilo alıyorum :) Ben rejim yapmadığım sürece kilo alıyorum. Şişmanım, oburum, yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum 😜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Severek yiyosun ve severek kilo aliyosun.Severek yapılan hersey güzeldr iikide yapmissin o zaman 😃

      Bi mukabele bizdende sana basarılsr kazanana bi kasa ekmek 😃

      Sil
  11. Artıq kilolarından şikayəti olmayan nə qədər qadın var görəsən? :) Hər şey bizim əlimizdə əslində. Bir az iradəmizi zorlasaq problem olmaz heç, amma...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstemiyoruz ki verelim 😃

      Haberlerde dinlemistim sisman insan mutlu insanmıs.Mutlu olmak adına yemeyi seviyoruz 😃

      Tesekkürler yorum icn 😃

      Sil
  12. Yazinizi cok severek okuduum :) Cok sukur obez falan da degilim. Onceden biraz kilom vardi ama simdi cok normalim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencedeeeee 😃 ne obezsin nede kilolu gayette ii görünüyosun.😃

      Aman yerin kulağı var duymasın.Önemli olan sağlıklı mutlu olmak gerisi teferruat 😃

      Sil
  13. Çok eğlenceli bir yazı olmuş:)
    Bende kilo almak isteyenlerdenim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırm ilerde birde kilo aldırmaya yönelik birseyler yazmam gerekcek 😃

      Esimde yiyip kilo alamayanlardan.Görende ben kötü yemek yapıyorum.Admaa hic bisey vermiyorum sancak 😃

      Çok sağol yorum için 😃

      Sil
  14. müge anlı oldun seeeeen. çok hassas noktalara parmak basıyooon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müge anlıyı çok severim hatta şimdi onu seyrediyom 😃 ama parmak basma konusunda saadettin teksoyu tek geçerim 😃(ben saaddettin teksoy sokarımmmm )😃😃

      Sil
  15. Bende zayıf araloğındayım ama ideal kiloma laşmak için çabalıyorum :)

    YanıtlaSil
  16. Kilo almak vermeye göre daha zor galiba ya 😃 Almaya uğrasanlar hic alamio cnkü 😃

    Ulasirsin insallah canm benm 😃

    YanıtlaSil
  17. Yaptım ve ideal çıktım. Yaşasın ki obezite diyilim. Takibe aldım güzel yazınız için ellerinize sağlık. Sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha 😃 Sevindim sizin adınıza.

      Çok tesekkür ederim.Hosgeldiniz diyorum o zaman bende şeref verdiniz 😃

      Sil
    2. Hoşbulduk efendim asıl siz hoşgeldiniz :)

      Sil
  18. Hoşbuldum kiiiii memnun oldum hoşgeldiğime iyikide gelmişim bende 😃 😃

    YanıtlaSil
  19. Haberlerde işittim Türkiyede üç kişiden biri obez çıkmış istatistiklere göre ama çıkar tabii bizim lezzetli ve zengin mutfağımız buna sebep marifetli hanımların lezzetli elleri buna sebep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapıyoruz ve yiyoruz.😃hele şu hamur isleri yokmuuuu.Ahh ahhh gelde yeme.Mantisi ayrı böreği ayrı güzel.

      Birde yetmezmiş gibi ellerin pizza ve hamburgerlerinide menüye dahik ettik.Gelsin kilolarrrr 😃

      Sil
  20. Merhaba;
    Hesapladım, normal çıktım :)) Ama verilmesi gerekenler var şöyle 5-6 kilo hiç fena olmaz hani :)) Ama ben asıl yiyorum yiyorum hiç kilo almıyorum diyenlere gıcığım :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama o bende varrr bana gıcık olmaaa 😃

      5-6 kiloda biseycik yokmuski.İstesen havada karada suda verirsinn sen onuu 😃

      Sevgi benden 😃

      Sil
  21. merhaba,

    İade-i ziyarete geldim ama tam da yemeğe gitmeden hemen öncesinde geldim :-)
    Bundan sonra daha dikkatli mi olsam ne yemek konusunda :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü bir zamanda ugramışım demekki bloğunuza tühhh 😃

      Hoşgeldiniz çok mutlu oldum.Misafir severim benn 😃

      Sil
  22. Hehehe yazını okudum , zayıf çıktı şuanda bunun şerefine tatlı yemeyi planlıyorum :D Benim metebolizmam çok hızlı hatta bir ara doktora gittim bu yüzden ama şimdi , iyiyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaaa 😃 ne mutlu sana 😃

      Galiba bi tanede kilo aldıran tarif yazmam gerekecek.Bende metabolizması canavar olanlardanımmm yasasınnnnn 😃

      Sil
  23. Hareket sart diyorum 😂😂😂

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋