20 Ekim 2017 Cuma

Neden herkesi sevemiyoruz ?


      Düşündüm de galiba ben hepinizi seviyorum yaaa. 😁 Yorumlarıma bakarken dikkat ettim hiç kimseye gıcık da olmamışım kıl da.( Ki bence bu hiç normal değil. Hele ki bana göre hiç değil.😁) Kiminizi çook kiminizi daha da çook ama illaki sevmişim hepinizi. Ve bunu yaparken hiç de zorlanmadığımı farkettim. Oysa gerçek hayatta zararını veya samimiyetsizliğini görüp uzaklaştığım insan sayısıda azımsanmayacak kadar çok var. ( Blogdada var böyleleri tabiki. Ama yinede kızmamışım. Sadece tınımla baş başa kalmış o kişiler.)


    Acaba neden diye sordum kendime. Neden bunu burada yapıyorum da özel hayatımda yapamıyorum ? Sonra dongg ! diye bir ses geldi. Kafama birşeyin düştüğü belli yani. 😁 Ve " yaralandın " " kazık atmadın belki ama atıldın." dedim. Sonrada soğuk mu sıcak mı olduğunu kestiremediğim telkinlere yönlendirdim kendimi.

    Bence hepiniz birer kazık, tekme, sıfatsızlık artık ne derseniz illa bunlardan biriyle karşı karşıya gelmişsinizdir. Ama benim pis bir huyum var ki asla yapılanları unutmam ve eskisi gibi olmam. Herkes kendi davranışını kendisi seçer benim hayatımda. Onlara nasıl davranıyorsam benden istedikleri ( hakettikleri) odur.

    Acaba tek bir kişi için pişman mıyım ? Diye sorduğum da "cıks" cevabını pek bir gururla söyleyiverdim. Demek ki neymiş HAKETMİŞLER... 😁 Cennete gidesiceler...

Kişisel blog- Annesinin Prensesi 🌈

58 yorum:

  1. Blogların diğer sosyal medya araçlarına göre daha seviyeli ve samimi olduğunu düşünüyorum. O nedenle de burada samimiyet ve güven, en önemlisi saygı daha fazla. Sayfasına özel olarak girmediğin sürece kimse karşına zorla çıkmıyor bu da kaliteyi arttırıyor. Özel hayatımız da var tabi ki bin türlü insan, yengemin bir sözü vardır çok severim : Mesafe mesafe. Der fazla samimi durumlarda. işte bunu ayarlayabilmek bazı sorunları kendiliğinden çözüyor diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloglarin face,twitter,instagram gibi olmadigini farkettiğim için buradayim. Gönül rahatligiyla herkesi ziyaret edebiliyorum. Çünkü yazmayi aşk edinen kişilerin başka başka ihtiyaclara gerek duymadigini anladim.

      O sözü bende cok kullanir ve uygularim. :) Mesafe sart yani canm benim. Özellikle kendini bilmezlerden korunmak icin 💕

      Sil
  2. Bende öyle canım. Burada ki insanlar küçük hesap peşinde olmuyorlar. Her bir ziyaretçim çok kıymetli benimde. Evime gelmişler gibi iyi ağırlamak istiyorum. Her yorumlarına mutlu oluyor ve mutlaka cevap veriyorum. Rabbim iyilerle karşılaştırsın kuzucum. Koocaman öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimmm valla senin misafirin olmak ne kadar güzel bir şey. O kadar harika tadlar yapıyorsun ki insanin ekrandan iceri girip yiyesi geliyor. 😄

      Amin tatlim benim. Allah herkesi iyilerle karsilastirsin. Bende seni öpüyorumm. 😘😘

      Sil
  3. Ben seni çok seviyorum ki 😊😍kuzumu da özledim senide tüm dostlari da artık burdayım çok şükür ...rabbim her daim iyilerle karşılaştırsın senin bu güzel keyifli yazılarını da özlemişim 😊😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa canim benim sen geldinmiiii dur hemen sana geliyorum bakalim neler yapmissin. 😘 Öpüyorum kocamannn 💕💕😘😘

      Sil
  4. Canımmmm ben seni çok seviyorum. Yüzyüze görüşülmediğinde bir çok şeyi sezebiliyoruz ve karşılıklı sevgi ve samimiyet oluşuyor aramızda.
    Sürekli kontrol ediyorum acaba yeni yazı yazdın mı diye :)
    Bu arada bende senin gibiyim bana yapılanı asla unutmam.Kin beslemem ama kafamda,kalbimde hep yeri kalır.Çok kazık yedim hemde hep yakınlarım dan dost bildiklerimden...Hiç birine kinim yok.Ama ilahi adalete hep inanırım...
    Yüreğine, kalemine sağlık arkadaşım.
    Allah hep iyileri çıkarsın hepimizin karşısına diğerleri uzak olsun.
    Sevgiler canım 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni cok sevdim canm benm. Bazilarina daha cok yakin hissederiz ya kendimizi sende onlardansin iste. 😘

      Kin tutmak iyi degil zaten ama unutup da enayi gibi olma durumuni ben sevmiyorum. Bu nedenle senle ben iyi yapiyoruz. Affetmeyelim onlari 😁

      Amin kuzum Allah iyilerle karsilastirsin bizleride cocuklarimizida herkeside. Öpüyorum kocaman 💕😘

      Sil
  5. insanların trip atmasından kaynaklanıyor olabilir.. :) bu müzik gibi
    Trip : https://plus.google.com/u/0/+Ertu%C4%9FrulY%C4%B1ld%C4%B1r%C4%B1mm/posts/iJoB9auNBJv

    dinlemenizi tavsiye ederim..keyifli bir müzik.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değisik bir müzikmiş :) bayada izlenme almış zaten. Gercekten trip herseyin basi galiba :)

      Sil
  6. blog dünyası diğer sosyal medya organlarına göre en samimi olanı hangi konuda paylaşım yapıyor olursan ol hemen hepimiz okumayı seven grubuz çünkü ,,
    bende bloğuma gelen her arkadaşımı hiç olmazsa bir teşekkür ederek yorum yazıp uğurlamaya çalışıyorum ama bazen günlük telaşlardan dolayı burayı da ihmal etmiyor değiliz.....
    Onun için diğer durumlarda bende senin gibi düşünüyorum insanlar kendilerine nasıl muamele edilmesini istiyor veya nasıl anılmak istiyorlarsa bende o şekilde muamele ediyor veya öyle anıyorum.....
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okunacagini bile bile yazmak gercekten güzel bir duygu. Emek sarfedip okunmadiginda insan üzülüyor gercekten.

      Bende bloğu sevdim. İnsanlari daha seviyeli ve terbiyeli en cok da bu yönlerinden dolayi devam ediyorum.

      Cok iyi yapiorsun. Herkes istedigi tavrı görsün. Ne ekersen onu bicersin hayat da tarle gibi iste. 😘

      Sil
  7. Bende de olan bir durum geçmişte yapılanı hiç unutmam ne kadar kindar diye adlandırsalar da bence kindarlık olmuyor çünkü sana o kadar çok kazık atsınlar ve sende hiç bir şey olmamış gibi devam et bu durum mümkün değil ama mecburiyetler geliyor bazen akrabalar duruma girince uzaklaşma da olamıyor yüz yüze bakıldığından dolayı unutmasan bile unutmuş gibi davranıyorsun.
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mış gibi davranmak gerekiyor arada. Çünkü bazı bağlar koparılmayacak kadar hassas ve değerli. Tabi çok fazla hata yapiliyorsa koparmak daha dogru geliyor bana.

      Kin tuttgunda o insana zarar gelsin istersin. Ben kimse ölsün bitsin istemem. Ama siratina da bakmak. Sizde öyleyseniz bence dogru olan da bu tavir zaten. Tesekkür edeirm yorumunuz icin sevgiler :)

      Sil
  8. Özlem'ciğim blog dünyası, gerçek dünyadan farklı değil. Gerçek dünyada da çeşit çeşit komşumuz diyeyim insanlarla karşılaşıyoruz, kimini az, kimini çok seviyoruz, kimini hiç sevmiyoruz, kimini başta çok severken bize öyle bir şey yapıyor ki, üzerini çiziyoruz. Denge çok önemli ben bu yaşıma geldim bunu öğrendim. Dengesiz insanlarla dostluk bir yere kadar sürdürülebilir, bir yerden sonra mutlaka bir dengesizliğini sana da yapar. Apartmanda var böyle biri, yazık ya, kendisi ağlayarak "Ben dengesizimmmm Müjde beni affettt" demişliği var. O zaman gerçekten affettim ama araya mesafe koydum. Zaten sigara tiryakisi olduğundan ve kabahatini bildiğinden o da kabullendi, şimdi arada bana gelir, çay içeriz evine gider ama ben ona adım atmam evine, sokakta, merdiven sahanlığında ya da bana gelince güzel güzel konuşurup, ağırlarım o kadar. Dengesizliğinin sebebini biliyorum da (çok kücük yaşta hem anne, hem baba peşpeşe kaybetmiş, kompleksleri var, mutsuz biri hatta hafif paranoyak)o yüzden mesafeli durmak en güzeli. Vakitsiz küçük oğlunu bisiklet kazasında kaybetmiş bir komşum vardı o da böyle dengesizdi. Vakitsiz evlat kaybetmiş kimi tanısam dengesiz çıkıyorlar sen de bir köşeye not et. Öyleleriyle fazla sıkıfıkı olma. Çok aşırı bencil, aşırı dengesiz oluyorlar, çok kolay insan harcıyorlar ve megalomanyaklığa yatkın oluyorlar bu dediğim komşum da "Ben megalomanyağım" derdi açık açık:)

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde ablam ama evlat kaybi cok zordur. Yasamadim Allah ta.kimseye yasatmasin insallah ama o kadar agirdr ki. Çünkü yeri gelior kendini onun icin veda ediyorsun. O yasasin ben öleyim diyorsun. Cok aci bir kayip ve anlayabiliyorum onlari. Onlara biraz daha musamma göstermek gerkeiyor. Tabi onlarinda bu sürece biraz alismalari ve katlanilir olmalari gerekiyor ki toplum tarafindan saygisini yitirmesin.

      Ama dengesiz kisiler kismina katiliyorumm ben herkesle arkadas olmam. Baktim kendini bilmiyor mu hemen mesafe koyarim araya. Zaten dost diye birsey yok. En kötü aninda bi tekmeyide kendisi vuranin adıdır DOST. Biz bu dünyaya yasamaya ve kulluk etmeye geldiysek görevimizi yerine getirirken ayagimiza takilan taslari kenara ittirmekten baslamaliyiz.

      Hep söylerim. Ele karismak cok zormus. Komsu olsun, evlilik olsun is hayati olsun hepsinde cok.tuhaf insanlar var. Dünya kalabalik en cok da insan cinsleri kalabalik yapiyor 😁

      Sevgiler ablacim öpüyorum seni 💕😘

      Sil
  9. Sen nasıl sevilmezsin ki bende seni çok seviyorum :) çok samimisin ve sıcacıksın ilk önce bunlar bile yeterli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim.Betülcmm ilk blogumu actigimda seninle iletisime gecmistik :) hic unutmam yerin bende apayri 😄💕

      Sil
  10. Normal hayatta her zaman seçemiyoruz çevremizdeki insanları, bazı mecburiyetlerimiz var. Ama blog öyle mi? Takip etmek, biraz daha fazla tanımak istediğimiz bloggerları seçebiliyoruz. Hiç bilmediğimiz hayatlara tanık oluyoruz, yolculuklarına katılıyoruz. Bence bloglar diğer tüm sosyal mecralardan daha farklı ve daha gerçek.
    Ne güzel olmuş da böyle bir yazı yazmışsın ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet daha gercekci ve daha oluri var blogun. Digerleri gibi kendini bilmezleri konuk etmiyor belli bir kesime hitap ediyor. Bu nedenle de cok seviyorum :)

      Özellikle takip kismina katiliyorum. Ben begenmediklerimi takip etmem ediyorsam da aykiri geldiyse takipten cikarim. Olmasi gereken de bu zaten.

      Cok ama cok tesekkr ederim canm. Yorumuna önem veriyorum. 💕

      Sil
  11. Sevgi dolu olmak her zaman iyidir.Zararı dokunanlara da mesafe koymak en iyisi :)Mevzu derin aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgin kalbinde doluyken mesafe koymak zor olsa da kyman gerekiyor :) katiliyorum canm derin en iyisi girmemek 😁

      Sil
  12. Çok samimi bir paylaşım olmuş.Ben de blog ortamını ve blogger arkadaşların hepsini seviyorum:)
    Kendi hayatımda yediğim kazıkların toplamına tecrübe dedim ve geçtim,napıyım :)
    Sevgiler dilerim canım ,kendine iyi bak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tecrübe demek ahlanıp vahlamaktan daha iyi gercekten canm en azindan öz güven kaybina sebep olmuyor :)

      Bizde seni seviyoruz kiii 💕 günün güzel gecsn hatta ayın ve yıllarinda 😂😘

      Sil
  13. Ayyy alemsin,hele şu cennete gidesiciler süperrrr....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dua etsinler de cehennem demedimmm 😂 sagol canm benm

      Sil
  14. İnsanda hırs, kıskançlık ve haset duyguları yoksa isterse tüm ailesini kaybetsin; bu karşındakine saldırma, sataşma nedeni değildir. Evlat kaybı çok tehlikeli bir konudur. Herkeste aynı dejenerasyonu yaratmaz. Ama insanda sevgi, saygı ve terbiye yoksa ondan her şey beklenir. Mesela ben iki çocuk kaybı yaşadım. Bu üzüntülerim kıymetlidir, ajitasyon yapıp, alet etmem. Kimsenin anlamasını da beklemem. Ben öyle saygısızlıklar gördüm ki blog yazarken, bana hakaret yazısı günlerce durdu da, kimse tepki göstermedi. Ama ben olsam, haksızlığa uğrayan arkadaşımı korur, o kişiyi uyarır, en azından 'ayıp' derdim. Onun için uzun süre izlemek, anlayışa anlayışla davranmak insanlık görevidir. Şahsen benim, saldırılmadıkça ve yalan yanlış yorumlar yapılmadıkça öyle çok iyi bir davranış beklentim olmaz. Dürüst olunsun yeter.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablacığım, ben yazarken söz meclisten dışarı demeyi unutmuşum, sen lütfen üzerine alınma, senin üzerine alınmanı gerektiren bir durum olmaz-olamaz. Kendimi çok kötü hissettim senin yorumunu görünce, istemeden ablam üstüne mi alındı dedim, benim karşıma çıkanlar öyleydiler ben onları anlattım, sen ya da başkası tabii ki, illa öyle olacak diye bir şey yok, olamaz da. İstisnalar her zaman vardır. Lütfen üzerine alınma, ben kendi apt. komşumalarımı anlattım sadece, o an sen ya da başkalarının alınabileceğini düşünemedim kusura bakma, Kocaman sevgiler ablacığım, öptüm♥

      Sil
    2. Hassas ve zeki kardeşim benim. Yok canım benim. Birden aklıma o günlerim geldi. Sen sakın üzülme. Seni çok seviyorum kardeşim benim. Sevgiyle kucaklarım seni.

      Sil
    3. Seni durduk yere üzdüm diye çok üzüldüm ablacığım, aynı şehirde oturuyor olsak, "Ablam üzerine alınabilir" diye düşünürdüm de, seninle aynı şehirde oturmuyoruz, birbirimize hiç gidip gelmedik, telefonlarımızı bile bilmiyoruz, sadece blogda ve herkesin görüp duyduğu sıcak-samimi şekilde yazışıyor,yorumlaşıyoruz dolayısıyla senin üzerine alınabileceğin aklımanı köşesinden geçmedi.

      Apartman komşularımdan çok çektim ben. Tesadüfen de üçü de öyleydi, seninle kıyaslamak mümkün değil, üçü de blog filan hak getire, internet, bilgisayar kullanmayan, değil öyle şiir yazmak, hikaye yazmak, sadece acıdan kafayı yemişlerdi, acı kimi insanı benim komşularım gibi yapıyor, kimi insanı ise şair, yazar, müthiş kalemiyle acısını edebiyata döktürüp, insanlara faydalı seçkin bir sanatçı yapıyor derler. Sen acını ikinci anlattığım şekle dönüştürmeyi başarmışsın, onlar bunu yapacak kapasitede değiller aslında onlara kızmıyorum da, üzülüyorum. Çünkü apartmanda kiminle yakınlaştıysalar , en fazla 1 yıl içinde o kişiyle düşman oldular, sen mesela şiire, edebiyata kanalize ediyorsun acını, geçmişini, dostluklar kuruyorsun(gerçekte olsun, blogda olsun), hayvanlara merhametinle yardım ediyorsun, bu anlattığım komşular (biri eski apartmanda, ikincisi şu anki apartmanda) kedi, köpek ödleri kopan tipler. Yani senin tam tersin.

      Ben de sevgilerimle kucakladım, öpüyorum ablacığım.

      Sil
    4. Bence birbirinizi yanlis anlamadiniz herkes hassas yönlerini ifade etti ablalarim. Ece ablacimm evlat kaybi konusunda tek bir cümle bile kuramiyorumm o kadar agir bir duygu ki.Allah kimsenin basina.vermesin yasayan bilir demicem bende bilmesem de hissediyorum. Allah sana ve herkese sabirlar versin.. Ama kesinlikle kendisni bilen insan cevresine bu kaybi tepki olarak yansitmaz. Evet belki sursti asik olur, eskisi gibi.topluma karismaz ama yinede ben zarsr verecegini düsnmüyorum. Ama anlayisli davranmak gerekiyor.yasadiklarida kolay degil.

      İkinizide kocaman öpüyorum. Siz birbirinizi kıramayacak kadar seviyorsunuz ve özelsiniz. 💕💕💕

      Sil
    5. Çok teşekkürler Özlem'ciğim, seni de, Ece ablamı da (ki, blogda kendisine ablacığım diye hitap ettiğim tek kişidir:)çok seviyorum, ikiniz de benim için özelsiniz. Yanlış anlaşılmaktan çok korkarım, tırsarım resmen.:) Ben acılarını ters yöne kanalize etmiş, komşularla karşılaştım,şu anda onlarla yaşıyorum, onları anlattım. Ne olur aman kimse alınmasın, gocunmasın.
      İkinizi de kocaman öptüm ♥♥♥

      Sil
    6. Bende senin gibiyim abla yanlis anlasilmaktan anlaşılamamaktan daha cok korkarim :) anlayıpta kirilsinlar isterim çünkü. Bende seni seviyorum bu arada. 💕😁

      Öpüyorum. Sevgilerimle 💕😘

      Sil
    7. Canım Müjde'm, ben de öyle yazmamalıydım aslında. Sakın üzülme canım. Bak Özlem, tatlı şey, ne güzel yazmış. Sana olan sevgim çok değişik, kardeşimsin. Çok seviyorum seni.
      Özlem, akıllı kızım, hem de zeki. İkimiz de bu yazdıklarınla; inanıyorum ki, mutlu olduk. Sevgiyle kucaklıyorum ikinizi de :)

      Sil
    8. Kalp kalbe karşıdır ablacığım, diyorum ya blogda abla diye hitap ettiğim tek arkadaşımsın, kısa yazayım çok meşgul ettim Özlem'in sayfasını, evet mutlu olalım, yanlış anlaşmalar olabilir önemli olan hemen anında düzelttik:)ikinizi de sevgiyle kucaklıyorum, muck öpüyorum, :) ♥♥

      Sil
    9. Biz de seni canımmm 💕

      Sil
  15. Sanırım biraz mesafe koymak da yarar var.Buralarda olduğu gibi her yerde samimiyete ihtiyaç var.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En.dogru yaklasim mesafe olmaliki tavirlarina kirilip küsmeyelik dimi :)

      Sil
  16. Bende de blog arkadaşlarının yeri başkadır:) Sevgiler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde onlarin göznde cok baskasiniz ama :) kiskanmadim da degil hani.

      Sevgi benden 💕

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim, bunu duyduğuma gerçekten sevindim. Mutlu ettiniz beni:)

      Sil
  17. Daha hic bir sey ögrenemedim canm. Biraz zaman gecsin ne demek istedigimi anlayacaksin ama umarim anlayacak birsy olmaz :)

    Bende cok kück yasta kaziklar yedigim halde akillanmamistim. Yas ilerledikce biraz daha iradeli oluyorsun. Ve yanlis insanin göznden anliyorsun. :)

    Cok tesekkür ederim yorumun icin. Seninde kalbine gözlerine saglik canm 😘

    YanıtlaSil
  18. Cennete gidesiceler, haha. Ne güzel bir temenni! ;) Gerçekten blog ortamında benim de sevmediğim insan yok! Buranın büyüsü sanırım. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşün artk nasil bi temenniyse 😂 gercekten cok seviyeli bir ortam ve cok memnunum. Benide sevdigine sevindim 😁😁 öpyorum 😘

      Sil
  19. İnsan kendisini korumak için mesafeler koyabiliyor. Herkesi sevmek zorunda da değiliz zaten:) Çeşit çeşit insan var. Kendimizi seversek önce daha iyi olur. Blog camiasına gelince pek çok kişi elinden geleninin en iyisini yapmaya çalışıyor. Güzel bir dünya burası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesi sevmesek de okur yeter ki sayalim :) evet burasi gercekten özel bir yer. Kaynar kazanin içindeki yemek gibiler. Herkes kendi tadını veriyor ve ortaya harika şeyler çıkarıyor. :)

      Sil
  20. Çok tatlısın ya. Biz de seni çok severiz 😘

    YanıtlaSil
  21. keşke davrandkları gibi davranablsem,bu hafta yaptım birine aynısını nasıl bozuldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç umrunda olmazz. Beni umursamayani bende umursamam 😁

      Sil
  22. Bende sizi tanımadan görmeden sevenlerdenim :) gerçekten çok içten çok samimi geliyorsunuz bana .Yazılarınızı severek beğenerek okuyorum hep. Ama hayat böyle birsey galiba önümüze illaki bir çölme takan çıkacak ... sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa böyle düşünmene inan çok sevindimmm. Çok çok teşekkür ederim. Evet illaki o parazitler çıkcak bir huzursuz etcekler insani :) sevgilerimle 😘💕

      Sil
  23. Ne cennetiiii cehennemin dibine gitsinler insallah bizi uzenler.Anamm zaten depresif halin dibindeyim alayina isyan alayinaaa kotulukkk😂😂😂Seni Seviyom.❤😎😁😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaa 😁 alayına ben girmediğime sevindim o zamannn. Senle düşmanda olunmaz gız baksana yansın bitsin kül olsun diyon 😁

      Lav yu bende 😁💕💕💕

      Sil
  24. Büşra Sağlam'ın yorumuna katılıyorum ablacığım hehee okurken kahkaka attım vallahi :D Bence bir insan yazıyorsa ve de bunu açık yüreklilikle yapıyorsa bloggerlar örneğin ince, kırılgan olduğunu düşünürüm. O yüzden ben de birkaç kişi hariç kimseyle sorun yaşamadım ve genelde hepsini de severim. O birkaç kişiyi de Allah'a havale ettim :D Büşra'ya selamlar yorumuna harfiyen katılıyorum :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoppppp kaptim tuttum selamini😁🙋Benden de bolca sevgiler o zaman💕

      Sil
    2. Bende sorun yaşadım ve çok saçma sebeplerden dolayı. Hani deymeyecek nedenlerden dolayı kırgınlıklar yaşadık. Ama hayat böyle işte yaşanması gerekiyormuş. Umarım sayıları artmaz. :) Öpüyorum kuzum bende ikinize katılıyorum 😁 sevgilerimlee 💕

      Sil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋