21 Mart 2017 Salı

SEN YENİSİN GALİBA (ŞİŞKO GELİNİN MACERASI)




    Öfffffffff otur yerine tırtt sınnnn diyesim geliyor bazen kendime :)  Annem olsa öf deme günah af de derdi.Bencede Afffff yani :)

    Bu aralar sağımdan solumdan birşeyler geliyor.Size gelen baharmış da benimki ne onu bilmiyorum :) Böyle afakanlar basıyor,kalbim böyle darım darım daralıyor,beynimde de süper çalışkan karıncalar geziyor sanki. :)


    Konuşuyorum sıkılıyorum,konuşmuyorum patlıyorum. "Sıkılan can iyidir,çabuk çıkmaz" gibi tarihi eserleşmiş esprilere kadar düştüm.Siz düşünün artık ne haldeyim :))

     Aman neyse beni boşvereyimde geçenlerde takipçilerime bakayım dedim ki birde ne göreyim.Yeni bir arkadaş sessiz sakin eklemiş.Yorumda yapmadığı için varlığından da haberim olmamış tabi.Bende hemen google dan aratıp kendisine ulaştım.

    Ve daha çok yeni olduğunu öğrendim.Sonrada onu sizlerin güzel gönüllerinizle tanıştırmaya karar verdim.Biliyorum ki hepinizin kalbinde bir kişiye daha yer vardır :)

     Gel gelelim kim olduğuna.Bloğunun adı Şişko gelinin macerası.Kendisiyle çok barışık olduğunu  bu isimden anlıyoruz zaten.Ve sırf bu nedenle bile tebrik ediyorum arkadaşımı.Benim çok kanım kaynadı.İçerikleri dolu dolu ve zamanla daha da kuvvetleneceğine inanıyorum.( Tabi son paylaşımı benim kriterlerime malesef uymuyor )"SİZİN EN HAYIRLINIZ İNSANLARA FAYDASI DOKUNANDIR" demiş sevgili peygamberimiz (sav).

    Öyleyse abilerim ablalarım koşunnnnn kapanın elinde kalıyor bu blog :))

28 yorum:

  1. Belli bir yaştan sonra bahar bizlere böyle vuruyor tabii ^.^ Bi sağdan bi soldan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokmu geçti bizden dersin :) aman dikkat etsinde bizde ona vurmayalim bir sağdan bir soldannnn :)

      Sil
  2. geçer geçer oluyor arada.. Hele de bebeklerle :) gidelim bakalım gelin kıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya dün gezmedeydim baya bi yordu.Yam yam gibi herkesten kaçıyo :) ayy tesekkür ederim ne iyi edersin :)

      Sil
  3. Bahar temizliği bana çok iyi geldi sen de iki çekmece boşalt bak nasıl ferahlayacaksın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O çekmeceleri kızım hergün boşaltıyor zaten bana gerek kalmıyor :) başka bişey şart :)

      Sil
  4. hemen hoş geldin diyelim o zaman:)))

    YanıtlaSil
  5. hahaha bloggerın anası gibisin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende az beklememistim birileri beni görsün diye haha :) ben cektim onlar cekmesin :D adaşımmmm

      Sil
  6. A ne güzel.. hayırlı olsuna gidelim tabii :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne kadar mutlu edersin beni sevgili momentos :) tesekkür ederim

      Sil
  7. Nə gözəl... Ziyarət edək biz də həmən. Təşəkkürlər.

    YanıtlaSil
  8. hemen ziyaret ediyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Sen önerirsinde ziyaret etmez miyiz? ;) Mutlu baharlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy oyy şekersin sennnn :) cansin sağol canmm 💙😘

      Sil
  10. Takip sorunu. Daha sonra dene diyor. Sonra tekrar bakarim:)) Eger herkes kendini takip etse Google dan aramak zorunda kalmayiz. Bazi bloglari bulamayabiliyoruz.
    Bahar içine cosku versin. Aç pencereyi mi gibi havayi cek icine iyi gelecek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptımmm onuda yaptim ama yine de kasvet gitmedi :)

      Sayfa sorunu oldugunda yenileme yapıyorum oluyor.Bide öyle dene istersen :)

      Dur bende kendimi takip edeyim madem :)

      Sil
  11. Hemen gidiyoruuuuummm😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen gider benim simim yetisir her şeyeeee 😘💙

      Sil
  12. Bloga daha önceden gitmişim bilee :) Ya bu aralar bende öyle bir ruh hali içerisindeyimm,inşallah geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçer heralde gecsin hatta bi zahmet :) evet gördüm senide canm :)

      Sil
  13. Bahardandır bahardan;) Uğrarım o zaman yeni arkadaşımıza... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok güzel olur sevgili persephone :) tesekkür ederim...

      Evet bencede bahardandır :) geccek insallah

      Sil
  14. ha haaa diyom sana sen en birincisin artııık :)

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋