4 Mayıs 2018 Cuma

DEEPTONE


    Dün gelen bir maile tereddütsüz katılmamın sebebi tabiki de DEEPTONE. Yoksa beni bu kadar sık göremeyebilirdiniz. 😂

   Sevgili deepscime özel bir süpriz yapıcakmışız. Ben böyle şeylerden pek anlamam. Ama anladığım kadarıyla teşekkür etmek istedim. Gerçekten özellikle ilk bloğumu açtığım zamanlar bana o kadar çok yardımları oldu ki. Onun sayesinde bir çok kişiye ulaştım. Yine bir sorunum olduğunda yardımıma koşan da oydu. Hem bu kadar sempatik, hem bu kadar iyi niyetli olmayı nasıl beceriyorsun bilmiyorum ama biz seni gerçekten seviyoruz. İyi ki varsın diyip konuyu kapatmak istiyorum...😄

Not: O maili atan arkadaş Kimsin? Necisin? İn misin? Peri misin? 😂 Mailden kim olduğunu çıkaramadım. Buradan yazarsan sevinirim.

Kişisel blog- Annesinin Prensesi 🌈

36 yorum:

  1. hahahhaa :)) yaaa evet büyük bir süpriz olucak ben bile heyecan yaptım daha şimdiden :)))
    senide blog yayınıma akliyorum hemencicikkkk :DD
    umarım mutlu olur bunları okuyunca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ben niye bu yorumlarin hic birini görmemisimmm 😞 hep cocuktan oluyo bunlar 😀 mutlu olmustur tabisideee

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Senmiydinnn 😀 sagol tesekr ederm banada attigin icin 💗

      Sil
  3. Ama o kimseyi takip etmiyor ki nasıl süpriz olacak :)
    bu arada ben mail almadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem
      Yorumda süüprüüz dedim ona.Bakınca görür artık.

      Prensesin annesii özlettin kendini :))

      Sil
    2. Özlemcimm bileydim bende sana yazardim tüh 😀
      .
      .
      .
      Cam güzelimm cok hayrsiz ciktim ben yaa 😞 yetisemiyorum ki her yeree

      Sil
  4. Ooo seni de özlemiştim doğrusu. Ne güzel bir teşekkür olmuş.:)

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldin canım benimmmm seni görmek ne güzel yahu özledim seni :)) deep demek can demek dost arkadaş her şey demek :) iyi ki o var gönlü güzel insan :) seviyoruz onu :) çok güzel yazmışsın artık kıskandım yahu bende yazacağım:)) hada gidip yazıyorum :)) burada güzel adaşım seni özledim çok gitme buralar dan yahu :)) seviyorum seni kocaaaman öptüm sizi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canm benmmm bi ara kosa kosa gelcem insallah bizim cadiyi bilion büyüdükce daha bi afavan oldu 😂 rahat vermiyo insanaa. Bende seni seviyorum adasimm öpüyorummm

      Sil
  6. Bu yazıları okumak gerçekten çok keyifli oluyor. ^_^ Deep'e bu şekilde blog yazısıyla teşekkür etmek gerçekten çok güzel; kaleminize sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
  7. Nerdesin güzellik, kırmadık değil mi seni? Buralar bir durgun, gel de şenlensin :) Çok öptüm. Bu arada deep melektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablacm yok est. Olurmu neden kirilayim. Cok ama cok güzel buralar. Ama ben yaslandim sanirim yetisemiyorum. Karakter analizinide yapamadim😞
      .
      .
      Bende seni kocmaan öpüyorum abla

      Sil
  8. Arada bakıyorum nerede bu güzellik diye yoksun yayını görünce bir gidip sorayım dedim:))) naz mı yapıyon ,iş mi çokkk bilemedim işler rayında sağlık yerinde ise sıkıntı yok yakın da ben de az görünenlerden olacağım babanne nöbeti başlıyacak:))) sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice ablacm babaannelik nasi gidiyo oldumu nur topu gibi bi sekerlik 😘
      .
      .
      İslerim cok abla. İnternet üzerinden satis yapiyorum. İnan elim.hep onda. 😞 Benden daha cok sevgilerr

      Sil
  9. deep hepimizin gönlünde özel bir yere sahip harika birisi:))
    sen de ne güzel yazmışsın kuzum:))sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim benmm o senin güzel bakisinnn 😘 gec olsada cevapsiz birakmam kiii 😀

      Sil
  10. Bende yazdım deep için güzel bir yazı gelip okuyabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  11. Deep'e ben de sevgilerimi gönderiyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Güzel bir yazı olmuş. Elinize sağlık. Deep iyi ki varsın 😊💙

    YanıtlaSil
  13. heeeey pek meşgul olmana rağmen yazmışsııın oleeeeey ay sen de iyisin ayolcuuum mersiiii bi de kaybolma çok heeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu lafin üstüne kac koca ay kaybolmusummm😞 deep tesekr edermmm. O senin iyiligin 😀

      Sil
  14. Merhabalar canım bloğumda seni bir mim yazısına mimledim. Mimime cevap verirsen çok mutlu olurum.
    İyi bloglamalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canmm tüh cok gec kaldimm 😞 teskr ederm yinede

      Sil
  15. Deepciğiim bana da mail gelmişti ama günü geçtikten sonra gördüm çok üzülmüştüm :( Yine de gerçekten deep bizde çok farklı bir yerde, hep destekçimiz ve iyi ki var :) Bu arada özletme kendini ablişkoo :)

    YanıtlaSil
  16. Neler oluyor? Deepe yapılacak sürprize ben de canla-başla katılmak isterim. Ama nasıl bir şey yapılacağını pek anlamadım.

    YanıtlaSil
  17. Ayyy bize gelmedi mail falan ama Deep' in hepimize az buçuk sihirli değneği dokunmuştur tabi :)))

    YanıtlaSil
  18. tuzla çiçekçi olarak başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  19. Geç kalmış olmama çok üzüldüm ben de katılmak isterdim bu süprize.. Deeptone benim de en iyi yardımcılarımdan ve en büyük destekçilermden.. iyi ki var deep..

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋