19 Mart 2018 Pazartesi

Mimimsitrak seni sen yapan şeyler


✔ Trabzandan kaymayı seviyorum

✔Bıçakla yemek yemeyi seviyorum (sosyetiklik değik tabi bu. Pimpiriklilik 😂)

✔Peynirli cheetosu damağımda eritmeyi seviyorum

✔Çarpışan otoda birilerine çarparken pişkince gülmeyi seviyorum

✔Soslu fıstığın önce sosunu sonra fıstığını yemeyi seviyorum

✔Karşımdakiyle gülerek konuşmayı  seviyorum

✔Serin havada balkonda oturup yıldızları ve uçakları seyretmeyi seviyorum

✔Bulutlardan nesneler hayal etmeyi seviyorum

✔Tabağımda hiç pirinç bırakmama huyumu seviyorum

✔Kızımın gıdısından kokulu kokulu öpmeyi çooooook seviyorum

✔Futbol, voleybol, basketbol  masa tenisi ve playstation da dahil olmak üzere her türlü spor ve oyun aktivitelerini seviyorum

✔İçindeki çocuğu büyütmek istemeyenleri seviyorum

✔Bir banka oturup insanları incelemeyi seviyorum

✔Lavaboda ellerimi yıkarken musluğuda yıkamayı seviyorum

✔Uyurken her insanı seviyorum (Yaşamları boyunca insanların en masum olduğu anlardır çünkü)

✔Yemekleri tarifsiz yapmayı ve kafadan tarifler uydurmayı seviyorum

✔"Rujum olmadan asla" triplerimi seviyorum

✔Bazılarının karşısındakini aptal sanarken aptallaştığını farkedememesini seviyorum (on numaralık dalga geçme datası😂)

✔Denize bakarken aklıma gelenleri yüzdürmeyi seviyorum

✔Televizyonlu odada uyumayı seviyorum

✔Eşimi, kızımı ve ailemi ise bunların hepsinden daha çok seviyorum...

     Sevgi öyle bir şey ki siz de olsun yeter ki herkese bulaşabilir. Polyannacılık ise bence bir masaldan ibaret değil hayat şekli olmalıdır. Çünkü ancak bu şekilde kötü niyetler ex edilebilir.

     Mimi başlatan sevgili Ezgi ve unutmayıp bana ulaştıran sevgili Feri'ye kocaman teşekkür ediyorum. (Teşekkür etmeyi de seviyorum demişmiydim 😄)

Kişisel blog- Annesinin Prensesi 🌈

25 yorum:

  1. Bizde seni seviyoruz. Güzel mimdi. :)

    YanıtlaSil
  2. Ay çok güzel gülerek okudum

    YanıtlaSil
  3. Ellerini yıkarken musluğu temizleme aynı ben ;) Bu arada bu mimi okurken fark ettim. senin sevdiğin çoğu hatta hemen hemen her şeyi bende seviyormuşum ya... ;)
    Zevkle okudum.

    YanıtlaSil
  4. Bayıldımmm bu yazıya.

    "Denize bakarken aklıma gelenleri yüzdürmeyi seviyorum" bunu çok sevdim. Teşekkürler, Şanslı prensese sevgiler :))

    YanıtlaSil
  5. Biz de seni seviyooozz!!! 😘

    YanıtlaSil
  6. Yeni arkadaşlar edinmeyi de sevmek lazım.

    YanıtlaSil
  7. Çocuk ruhunu ben de çok sevdim :) Özellikle şu ikisi;
    "Peynirli cheetosu damağımda eritmeyi seviyorum"
    "Çarpışan otoda birilerine çarparken pişkince gülmeyi seviyorum" çok tatlı olmuşlar, bir kahkaha patlattım :) Peynirli doritosa yapardım ben de aynısı. Arada bir, bir de sade çubuk krakere yapıyorum :)
    Teşekkür ederim kırmayıp mimi yaptığın için :)

    YanıtlaSil
  8. Ya ne güzel cevaplar bunlar böyle canım çok beğendim 😍Uyurken her insan ne kadar da masum görünüyor gerçekten..Rujum olmadan asla tripleri bende de var valla😁

    YanıtlaSil
  9. En tatlısını yazmışsın ama sen :) Televizyonlu odada uyumayı ben de çoook seviyorum :) Ama cheetos olayı cips yeren benim de yaptığım birşeydi :)

    YanıtlaSil
  10. Gece gece canım soslu fıstık çekti :) Olsaydı da önce sosa sonra da sosun ardındaki gerçekliğe ulaşsaydım, ama yok :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  11. İşte orijinal cevaplar diye buna derim ben :)

    YanıtlaSil
  12. Ortak noktalarimizdan opuyorum ozlemikoooo😁💙😘🙌

    YanıtlaSil
  13. Baya benzer yanlarımız varmış.Ne güzel anlatmışsın canım.
    Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Bende çok severim bulutlardan birşeyler çıkarmayı 😊❤bende seni çok seviyorum birde o esoşumun o minik ellerini öpüyorum 😘❤💕💕💕çok güzel ve keyifli olmuş güzel insan seviyorum seni 💕❤😍sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Al işte canım peynirli çitoz çekti şimdi :)

    YanıtlaSil
  16. ne kadar güzel şeyler seviyormuşsun :)

    YanıtlaSil
  17. sonu sevmekle biten pozitif düşünceler..🙏🙂

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel mim. Serin havalarda balkonda oturmak güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
  19. Ben de böyle bloggerları tanıtan mimleri seviyorum :)

    YanıtlaSil
  20. sevdiklerin ve sevenlerinle ol daima :)

    YanıtlaSil
  21. Bulutları bir şeye benzetmeyi ben de seviyorum, ;)

    YanıtlaSil
  22. Merhaba blogunuzu takibe aldım. Sizi de beklerim.

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋