19 Ocak 2018 Cuma

Hayata pozitif bakmanız için gereken 8 düşünce


        Hayata pozitif bakmak nasıl olur?


   Son zamanlarda özellikle kendimi motive edici düşüncelere itmeye çalışıyorum. Kafamı kurcaladığına inandığım cümlelerimi askıya alıp daha çok içimi açacak, beni doğru yere ve kişilere ulaştıracak fikirlere beyin yoruyorum.



    Geçmişe özellikle orada kalan kişilere neden böyle bir olayla başımdan geçtiniz? demek yerine iyi ki başımdan gittiniz. Bunda da vardır bir hayır demeyi tercih ediyorum.


    Biliyorum ki bu Dünya geçici bir konaklama tesisi. Ve kimilerine yarım pansiyon kimilerine ise 5 yıldızlı otel düşüyor. Ve bende artık kaldığım yere üzülmek yerine elimde kalanlara sevinmeyi seçenlerdenim.


  Peki ya siz? Hayata pozitif bakmak mı yoksa her başınıza gelene ağlayıp sızlanmak mı istiyorsunuz? Cevabınız benimle aynıysa buyrun okumaya devam edin. Değilse boşuna zaman kaybetmeyin derim.

Hayata pozitif bakmak için gereken 8 düşünce nedir?


* Şükür etmek

* Karamsarlığı hayatımızdan çıkarıp kalbimize iyimserlik tohumlarını serpmek,

* Affedebilmek. Affedemiyorsak da en azından aklımıza getirmemek

* Sohbetlerimizde bize sunulan hayatın iyi yanlarından bahsetmek

* Güzel hayaller kurmak

* Daha kötü durumda olanlarında var olduğunu hatırlamak

* Sevdiklerimizle zaman geçirip hoşlanmadıklarımızla aramıza mesafe koymak,

* Ve bence en önemlisi yürekten inanarak dua etmek.

Hayata pozitif bakabilmek bu kadar basit işte.

            Herkese hayırlı cumalar 😄


Kişisel blog- Annesinin Prensesi 🌈

26 yorum:

  1. evet aslında bu kadar basit :) hee bide damar üzücü şarkı dinlememek :) insanı ister istemez üzüyorlar o şarkılar yani ben öyle düşünüyorum ellerine sağlık harika bir yazı olmuş sana da hayırlı cumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tam tersi damar şarkıları cok severim biliyormusun 😁 damar dediğim slow yani böyle alttan alta işleyen eski tür slowları 😁 teşekkür ederim canm begenmene sevindim 😄

      Sil
  2. Hayırlı Cumalar canım . Ne güzel yazmışsın , hayat bu kadar basit ... Bir de kendimizi sevelim , kendimizi seversek zaten bu çoğu maddeye kendimiz için uymuş olacağız . Sevgiler . 😊💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak buda çok doğru canım 😄 kendine sevmeyen kimseyi sevemez zaten. Çook teşekkür ederim beğenmene çok sevindim. Sevgilerimle 😘💕

      Sil
  3. Hayat, ne kadar pozitif dusunursek o kadar pozitif karsiliyor bizi. :) Ve evet ne kadar yurekten inanirsak, o kadar guzel oluyor her sey. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman inanalım canm 😘 herseyin basi inanmak zaten 😄 tesekkr ederm yorumun icin

      Sil
  4. Hayatta zor olsa da affedebiliyorsak hayatta huzurlu oluruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Affedemesekde en azından unutalım yok sayalim 😀

      Sil
  5. Di mi ya...Şükretmek için onca sebep varken...

    YanıtlaSil
  6. öyleyse hayata pozitif bakalım efenim..🙂

    YanıtlaSil
  7. not aldım hepsini, ihtiyacım oluyor sık sık :)

    YanıtlaSil
  8. evet hepsini de uyguluyoruz ablişko :) hayat her haliyle güzel, her anımız da acı tatlı hiç farketmez bir sebep için yaşandı. Boş ver biz mutlu olmanın yolunu bulalım, üzüntüyle zaman kaybetmeyelim hiç. Ve dua en güzel motivasyon, en büyük huzur ne de güzel anlatmışsın. Kocaman öperiz ♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dua benim favorim zaten canm oda olmasa napariz bilmem :) amin Rabbim.kimseye aşamayacağı üzntüler vermesin canm benmm öpüyorum kocamaannn 😘😘😍😍 tesekkr ederim

      Sil
  9. Konaklama tesisi tasviri çok yerinde olmuş, dünyanın geçiciliği yanında koşullar az ya da çok elverişli olsa da mutlu olabilir insan dedirtti bana. Görüşlerine birebir katılıyorum başka türlü düşünenler için zaten sıkıntılı bir yer dünya.
    Hep mutlu ve pozitif olmanı dilerim ama zaten şükür nimeti, mutluluğu çoğaltan bir güç.
    Çok sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en önemlisi şükür ve dua zaten. Ve olanlarla yetinmeyi bilmek. Aksi ancak bizi daha çok üzer ve yorar. Hayatı kendimize zehir etmemize gerek yok bence. Teşekkür ederim yorumun için. Sevgilerimle 😄💕

      Sil
  10. Hayata hep pozitif baktım.Karşımdaki insanlara hep gülümsedim sıkıntımı,üzüntümü belli etmedim.Böyle oluncada ruhum her zaman mutlu kaldı.Güzel bir paylaşım olmuş.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzüntünü belli etsen ne olacak ki. Kimse kimsenin üzüntüsüyle üzülmüyor artık. Aksine seviniyorlar bak onunda bu derdi var gördün mü diye. Umarım hep böyle mutlu kalırsın 😄 sevgilerimle teşekkr ederim bu arada 💕

      Sil
  11. Bunları bugün uygulamak gerek. Çünkü yarın hafta başı ve pozitif başlamamız gerekli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayata ne verirseniz o sizinle geliyor. İnşallah işe yarar

      Sil
  12. Şükretmek, dua çok önemli bir o kadar da affetmek öncede kendimizi bazen en çok kendimize kızıyoruz bunun sonucunda da modumuz düşüyor hepsi çok önemli tavsiyeler.
    Çok güzel bir yazıydı bu güzel yazı için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Affetmek çok önemli ama mesela ben benim huzurumu fazlasıyla kaçıran insanları affetmek yerine umursamamayı tercih ediyorum.

      Tesekkr ederim begenmenize sevindm

      Sil
  13. oooooy oyyyyy, neyse ya şükür :)

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋