15 Kasım 2017 Çarşamba

Hadi gözüm aydın nur topu gibi bir delim oldu


    Şimdi e-postama gelen maille bir güldüm ki sormayın. Tuhaf cinsten olduğunu düşündüğüm birine bir şeyler batmış galiba ki bunu bana yazma gereği duymuş. Mailde aynen şunlar yazıyor ;



 
tatlim bişeyi merak ediyorum. her bloga hastalikli gibi ben gelecek vaat etmiyomuşum diye yazıp duruyon ya harbiden takintilimisin sen? nerde yaziyor tatlim senin gelecek vaat etmedigin? onuda bir kanitlasana herkes rajat etsin. sikildik artik senin her yazimiza ben gelecek vaat etmimuşum bidi bidi yazip durmandan bi defol git be


Benim bu tipitipe cevabımsa ;

Pardonnn :) Sen kimsin de seni kaale alıp yazayım ? Oldu.

Hı şimdi bunu neden burada paylaşıyorsun derseniz ;

1. Si bu kişi kimdir nedir bilmem ama gizli kimliğe bürünenleri hiç sevmem. Adını söyle tatlım ! da karın ağrını öğrenelim. :)

2. Si de geçersiz e-posta adresi olduğundan sunucu benim cevabımı iletemedi. Buradan bizzat yanıtımı detaylı olarak yazayım da belki kaale alındığını görünce hoşuna gidip kim olduğunu yazar. ( Hiç de sanmıyorum. Böyle kişiler genelde karakterini bit pazarında üç kuruşa satmışlardır. 😁)

    Sana kısaca bön demek istiyorum. Şimdi dinle beni BÖN EVET doğru cevap. Ben takıntılıyım. Ara ara bakırköye gidiyorum. Sensiz gittim diye kıskanma. Bir daha ki sefere söz elinden tutup senide götürcem.😉 Her yazımıza ! Derken ben yazdığım kişileri tek tek biliyorum ki çokta değiller. 3 tane. Birileri canlarım dediklerim kızlar, bugün ki çok efendi bir hanım ( seninle alakası yok) diğeri de üniversiteli bir arkadaş. Buna takıntı diyorsan eğer asıl sen beni takmışsın ki mail atma zahmetine girmişsin tatlım ( tatlım dediğime bakma senin çakma yakınlığına karşılık vereyim dedim. 😉)

Bu arada BÖN sıfat yani budala, saf anlamına geliyor. Ben sana saf anlamını yakıştırdım. Hani iyi kalpli baabında kapiş. 😜 Oh çatla bakim oturduğun yerde sen. Hadi DEFOLU şey şimdide sen yürü git.


Kişisel blog- Annesinin Prensesi 🌈

67 yorum:

  1. Gece gece hiç güleceğim yoktu bu nedir yahuu!
    O maildeki amacı çözen beri gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nokta kadar umursamadım ha :) Sadece cevabım iletilemedi de bu sayede görsün dedim 😁 Ki görüyodur. Kendisi skı takipcim heralde 😁

      Sil
    2. Kalp kalp koymayi unutmuşum :)

      Sil
  2. Allah'ım nasıl bir kafaya sahip acaba 😀😂tip vallahi Allah akıl fikir versin inşallah.. benim güzel yürekli adaşamı pek kıskanmış 😀ah tatlım benim kendini ağrı dağın tepesinde görmüş yazık 😀biz seniii ve yazılarını çok seviyoruz benim güzel yürekli adaşım seviyorum
    Seni 😘😘😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy cancağızımmm gelmiş :) kuşum adı neyse artık koyan koysun. Sevmeyende beri gitsin silah zoruyla okutmuyorum yazılarımı. 😁

      Bende seni seviyorum canm benim. Tesekkr ederim güzellik getirdin 😘😘

      Sil
  3. Rahatsız oluyorsa okumasın o halde. Bu kadar kolay.Bu arada hoş geldin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bende bunu çözemedim :) varsa bir derdin okuma bana da söyle bende yanından geçiyorsam eğer geçmyeyim dimi :) hosbuldummm :)

      Sil
  4. Rahatsız oluyorsa niye gelip okuyor ki:)))) evett tutkuyla takip edip hayal kırıklığına uğrayan kişiyi merak ettim:)))
    O kişi; geldiysen mail at yine.
    Kuzum biz seviyoruz gelip okumayı sen niye rahatsız oldun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet buradan sesleniyorum geri dön x kişiiii 😁

      Abla bende anlamadım derdi ne. Kavga mavga da etmedim kimseyle ama içten içe fesatlanan biri varmış galiba. 😁

      Oy oy teşekkür ederim hatice ablacim. Senin örgülerinin yanında benim yazımın lafı bile olmaz. Bende severek okuyorum seni 😘😘

      Sil
  5. Ay sabah sabah cinler tepemdeydi ne güldüm ya. Bunu yazan kişi hayat kısa. Kötülükten bir şey çıkmıyor emin ol. Bırak kim ne yazarsa yazsın. SANA NEEEEEE:) Beğenmiyorsan çek git ya. Aman be herkes her şeye maydanoz olmuş. Boşver kuzum sen biz okuyoruz seni. Gerisini salla gitsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha olsun en azından baya bir kişiyi güldürmüş oldu sevap bile işledi şimdi bu hayırsız. 😁

      Ben kötülüğü sevmem ama hakedene çok güzel yaparım. Galiba ondan korktu da kim olduğunu yazmadı. Olsun tırsması gayet normal. Bu zamana kadsr hep icinde yasamış bir seyleri 😁

      Sağol canım benimmm sen ve senin gibiler yetiyor bana. Gereksizlere ihtiyacım yok zaten 😘 Hı bide katılıyorum SANA NE GARDAŞ 😁

      Sil
  6. İyi güldüm sabah sabah :D Gereksiz insancıklar, ne yazık ki blogda da tek tük olsa da varlar... Takılmamak gerek böyle boş insanlara ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkese neşe saçtı masallah ya. Teşekkür edesim geldi şimdi 😁

      Yapcak bir yok bir yıldan fazla bradayım. İlla birileriyle papaz olcaktık. Nasip hastamisina düştü 😁 cıks takılmadım zaten canm. Teşekkür ederim 💕

      Sil
  7. yanlış mi gördüm;resimdeki e-posta adresi de bi garipmiş..hastamisin.sen.bom 😁 tavsiyem; bi dahaki sefere bu tür maillere geri dönüş yapmayın derim..neme lazim,mail adresinizi çalmaya çalışan dolandırıcılar da olabilir..dikkat etmek lazım..geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma bana özel alınmış ooo. Yememiş uyumamış mail adresi almaya uğraşmış 3333. ü Tekil şahıs 😁 düşün sıralamada kaça düştü. :)

      Bu konu da bilgilendirdiğiniz iyi oldu. Anlamıyorum pek o konulardan. Tesekkr ederim.

      Sil
  8. ahahahaaaa :) Çokça güldüm vallahi sabah sabah...
    Bizi eğlendirmek için yazmış sanki maili :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha kesinlikle :) en azindan onun disinda herkes gülebiliyor 😀

      Sil
  9. Gözlerim kanayacak şimdi! O nasıl bir mail öyle? İşi gücü yok da sana sarmış Özlem Abla. Bir de kendine bunu dert edinmiş. Cık cıkllamaya sevmem ama ne desem eksik kalacak. Cık cık cık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaa bu nasil cici bir yorum böylee :) kesinlikle gecici bir bunalimdadır ondan yazmıştır o. Bir daha olmaz umarım. Birde bende cık cık cık diyorum 😀

      Sil
  10. O ne di giiiiiiiiz?👀😂😂Derin yaralar soz konusu azizemmmm...Doktorrrrr bak hele buraya karin agrisi olan birileri var😂Iyi guldum.Takilma ozlemikooooo❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaaa bak ya bakkk nasılda iki ara bir dere de iğneledik çocuguuu 😀

      Yaa var var biseylerde tam kestiremedim. Benim neyimi kendine dert ettiyse.😀

      Yok gı ne takıcam güldüm gectim istem yaratici zekaya 😀

      Sil
  11. şaştım kaldım dogrusu.. hem ona hem sana :)

    YanıtlaSil
  12. Nasıl işler bunlar ya..Takma, boş geç:)

    YanıtlaSil
  13. Ne ilginç gerçekten ya.. Yazan arkadaşın çok boş vakti var sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni çok sevmese yazmazdı bence 😀 zaman kaybetmeye layık görmüş 😀 sağolsunn

      Sil
  14. Gelecek vaat etmeme durumu nedir?
    Gelecek vaat ettiğinize sizi ikna etmek için oturmuş zahmet edip yazmış. Sizin yerinizde olsam kızsam mı teşekkür mü etsem bilemezdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar farkli bir bakis acisi :) zahmet etmis yine de sağolsun dimi 😀

      Ya eski ve deneyimli bloggerların jüriliğini yaptığı bir proje. Seçerek yeni bloglar alıyorlar. Gelevek vaadedeb bloglar adı altında canm :)

      Sil
  15. Ama sen müfettiş gecıt gibi kim olduğunu bulmuşsun bile :D
    Bu arada ben de anlamadım ne demek gelecek vaat etmememe meselesi? Daha önce bu konuda bir yazı yazdığını falan hatırlamıyorum ama belki de benim gözümden kaçtı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm böyle bir proje var. Form dolduruyorsun siteni inceliyorlar uygunsan bloglar listesine ekliyorlar seni. Evrenin Günlüğü bloğu öncülük ediyor. :)

      Yok ya kim olduğunu bulamadim henüz 😂 uğraşmadım da amannn vaktim yok.

      Sil
  16. hahaha bir adet manyağın olmuş :D

    YanıtlaSil
  17. Yawwww Heeee Heee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu kelimeleri en son 16 yaşımda duymuştum. 😂 Alışkın değilim alerji yapıyor bak. 😁

      Sil
  18. Ahahaha... Gece gece iyi güldüm. Hem içeriğe hem de yazıldığı Türkçeye kan ağladım.Ee her bloğa bir deli lazım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O şanslı kişi benimmm 😁 olsun ya sevdim ben bu kızımızı. Eğlendirdi herkesi 😁

      Sil
  19. hahahahaha :D :D ben öyle olduğunu düşünmüyorum yeni tanıdım seni yaş olarakta küçüğüm senden ve o kişininde senden küçük olduğunu düşünüyorum sırf blog yazıyorsun diye sana bu şekilde saygılı gibi gözüküpte saygısızlık yapma gibi bir lüksü yok kimse kusura bakmasın.. rahatsız oluyorsa okumaz seni nokta. :) kapiş :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük zaten canım orası belli. 😁 Ve şu an kendine yaş itibariyle otu motu takan bir kişi. Normaldir daha olgunlaşmamış bir adet ergen 😁

      Kapiş canım kapiş. 😁 Nokta ayrıca. Duydun iman kardeşimi okuma gız beniiiiii 😁

      Sil
  20. Ablaaa özlemişim blogunu beee! Aboo bu ne manyaklar hep bizi mi bulur? ÇE KE Mİ YO LAR Bİ Zİİ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskanıyorlar bizii gıybettttr gıybettt 😁 şarkıyla güne başladık bak sayesinde. 😁 Bende seni özlemişim özgür bacım ama yalnız değilsin bak biz varız. 😘

      Sil
  21. Türkçe karakterler kullansa iyi olur. ;)

    YanıtlaSil
  22. Bak Özlem kızım. Yazdığımdan evvel altıncı yorum. Kopyalıyorum mecburen. Şu:
    Adsız17 Kasım 2017 01:07
    Yawwww Heeee Heee
    İşte bu adsız kişiliklerin altında, gayet başarısız, boşlukta ve asap bozucu kimseler oluyor. Tabire bak: Yawww, he he... Sanki tanıdık geliyor. Ben de onların bu basit üslubuna göre 'salla gitsin' diyorum. Çünkü bu özensiz hitapların, atıf denemeyecek sataşma sözlerinin mucidi bu insanlar. Daha kötü yazanları da var. Mustafa Sönmez var, -hayatı kaydet blogunun sahibi-kardeşim, oğlum o. İyiliklerini unutmam. Ona dün bir yorum gelmiş, benim bile sinirim bozuldu. Boş gezenin kalfaları. Boş ver kızım. Gmail şifreni değiştir. Sevgiler kızıma, geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablam neden bu kadar zahmet ettin. Keşke uğraşmasaydın bu kadar üzüldüm bak şimdi. :(

      Aman ablacım çocuk bunlar işte. Sen ben yol göstermicez de kim göstercek. Henüz iyiliği öğrenememişler zamana ihtiyaçları var. Bana söyledi de madalya mı verdiler yoook! O zaman varsa yüreği yazsın yine. Konuşalım. Dinlerim ben onun o ergen hallerini 😁

      Hiç mailimi değiştiremem. Meydanı kimseye bırakmam ben sen merak etme üzmemde kendimi herkes için. 😘 Sevgiler öpüyorum kocaman 💕

      Sil
  23. Şaka gibi valla :))Bu ne ya anlamadım.Kızım milleti rahatsız,etme bakim:)))
    Çok güldüm 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duydun ablacığının lafını bekleme kal tamam mı ufaklık 😁

      Sende doğum yaptın incicim ya çok merak ediyorum haberlerini bekliyorum.

      Sil
  24. hahaha yaa böyleleri de olmasa nasıl eğleniceeez :D Sen takma ablişkoo ki takmazsın zaten biliriz, heh buradaki gibi de sırıtık sırıtık gülelim işte amaan :)) takıntılı diyenler, bir de kendi takıntılarına baksa keşke ah ahh:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni takmasa yazmazdı heralde :) çook teşekkür ederim canlarım. Takmam zaten doğru bildiniz. 😁

      Sil
  25. Hahaha manyak mı ne 😂 çatlasın bitanem
    Ne güzel ilgileniyorsun bloğunla sana özeniyorum vallaha,ben cok koptum benim küçük yaramazdan sonra😞
    Sevgilerimle cansın 😍😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk kuzum çok ne yapcan hepimizde var. 😁

      Öyleler canm ya benimki de elime telefonu alınca köşe kapmaca oynuyoruz. Bazen yazılarımı ayakta yazıyorum ellemesin diye. Çok zor da olsa ilgilenmeye çalışıyorum severek yazıyorum.

      Ay bende senin o yaptığın cicilerine bayılıyorumm onuda ben yapamıyorum bakkm hicc özenme yani fazlan var eksiğin yok 😘😘😘💕 sevgilerimle öpüyorum seni ve yavrunu 😘😘

      Sil
  26. Sosyal medyada her tür insan var.Bence hiç umursama ve inandığın yolda devam et.Bazen bizlere de garip mesajlar geldiği oluyor.Boş verrrrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umursamadım ki zaten. :) Ben kendimi biliyorum. Ve kendini bilen insanlar başkalarının söylediklerine itibar etmez. 😄 Boşverelim.

      Sil
  27. İlginç doğrusu, hem de çok ilginç! Yani gelen e-mail ilginç. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyaloğumuz baya güzel oldu. Neşelendi herkes :)

      Sil
  28. Yaw He He diye yorum yapana çok güldüm..

    Seni gizliden takip ediyor. D

    Daha ne seveninde takip ediyor sevmeyeninde takip ediyor .))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak şimdi bir de Allah razı olsun diyesim geldi. :) Sağolsun sevendd sevmeyende nefret edende. Nefretten aşk doğar belki. Bayılırız birbirimize. Tabi önce büyümesi lazım. 😁

      Sil
  29. Işi gücü yok üşenmeden yazmış hırsını 😂 çok şaşırdım ve güldüm😂 cevabın çok iyi oldu bence 😘😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen beğndiysen olmuştur tabi canım benim. :) O o kadsr uğraşmış ben boşa çıkarırmıyım hiçç 😁 teşekkür ederim yorumun için💕

      Sil
  30. Himmmm.. O zaman seni seviyorun gelecek vaat etmeyen blogger :)))

    Aldırma geç diyeceğim de baya zaman geçmiş zaten üstünden.. Şimdi ben bu yorumu.yazarsam tekrar.hatırlayıp uyuz mu olurrsuunnn güler misin acep bilemedim...

    Sen.yine de aldırma..

    Ayrıca ben şurada bir kaç ay.ugrayamadim sana, inanılmaz buyumussun ozlemcim.. Gelen yorumlarin sayısı artmis, yorum.yapanlar artmis, takipçilerin artmış... Cok sevindim valla :))

    Optum seni..
    Bu arada, yeni hearder ile.ilgili yazın var mi.bilmiyorum geri doğru gidiyorum bakalim ama buradada yazayim.. Süper olmuş.. Sana.uğur getirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaa ay bende seni seviyorum şapşiğim annemmm 😀

      Yok kuzum ya o zamanda takmamıştım şimdide takmiyorum. Eminim ki çok şeker sempatik ve harika bir tatlı küçük kızımız bu :) olsa da sevsek 😀

      Cok sağol canım benim uğur hepimize gelsin inşallah. Hep beraber büyüyelim. Teşekkür ederim. Senden bunları duymak harikaydı 💕 canımsın kiii

      Sil
  31. O zaman hayırlı olsun , hahahaha :D Allah millete akıl fikir versin tövbeler tövbesi , ne deliler var ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha özenme şimdi sende yok diyeee 😀 savol canikom 😀

      Sil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋