19 Ağustos 2017 Cumartesi

HUZUR MUTLULUK VE TEŞEKKÜR



   Huzur mutluluk daha yeni olmasına rağmen yaptığı çekilişlerle kendini hızlıca tanıtan bir arkadaşımız. Her pazartesi başlayan ve bir hafta süren kitap hediyeleri oluyor. Hediye vermeyi de almayı da çok seven biri. İçiniz de hala onunla karşılaşmamış olanlar varsa linkini de buraya koyuyorum. 😄


    Her çekilişe katılıp hiç bir şey kazanamayan ben bu sefer şeytanın bacağını çatur çutur kırmış bulunmaktayım. Oda şaşırdı tabi kiminle uğraştığına. 😂 Ve sevgili huzur mutluluk bilgilerimi aldıktan 3 gün sonrada kitap elimize ulaştı. Özenle hazırlanmış bu güzel hediyesi için kendisine çok teşekkür ederim. 💕 Çocuk olduktan sonra her ne kadar kitap aşkımı askıya alsam da aramızda kuvvetli bir çekim olduğunu inkar edemeyiz. Bu kitabı da içerik olarak çok beğendim. Severek okuyacağım inşallah.

    Kitapla ilgili detaylı içeriğe kendisinin yazdığı bu posttan ulaşabilirsiniz. Ben daha okumadığım için sizlere aktaramıyorum.

    Tekrardan bu kibar arkadaşıma teşekkür ediyorum. 😘 Ya çok mutlu oldum ki ben. 😄
   

30 yorum:

  1. Darısı başıma :) sayenizde bir bloğu daha tanımış olduk hemen ziyaret edeeceğim kendisini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn hadi insallah sanada cikar arrk birseyler :) yoksa insan sinir oluyor krampon vericem deseler katılacaktim yinede haha 😂

      Sil
  2. Şeytanın bacağını kırdığına sevindim. Keyifli okumalar dilerim.:)

    YanıtlaSil
  3. dün avmdeki kitapçıyı talan ettim :D bir sürü bir sürü kitap aldım, bu arada arkadaşın etkinliği gayet iyiymiş.ben ödünç veriyor sonra da geri alıyorum cimrimiyim ne kitap konusunda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanki gibi gibiii 😁 benim cok kitabim vardi da dagittim hic kalmadi. Ay benim o kitapciya gözm düstü ya. Cokta uygun fiyatlari dimi 😁 güle güle okuu

      Sil
    2. evet çoğu kitap 10 lira

      Sil
  4. Darısı bizim başımıza o zaman:))

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim. Benim için yazdıkların harika biraz utandım:) bir o kadarda hoşuma gitti.Memnun olmana sevindim.Şansın hep açık olsun başlangıç olsun bu :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İcimden gecenleri söyledim canm :) ay amin insallah ne güzel dua bu. Bu günlerde baya bir ihtiyacim var. Ters gidiyor da bazi seyler :) sevgilerimle

      Sil
  6. Keyifli okumalar, devamı da hep olur umarımm! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakk yürekten dua ettiysen kesin olurrr 😁 dogruyu söyle haha :) sağol sef :)

      Sil
  7. Şanssızlığın bacağını kırmana sevindim. :)

    YanıtlaSil
  8. Güle güle oku Özlem'ciğim, çok ünlü bir kitap, adamcağızla Fetöcüler yıllarca uğraştılar, suçlayıp, hapislere attırdılar diye biliyorum. Çünkü yazdığı kitaplarla o da Fetöcüleri ifşaa etmişti galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşim benden önce okumaya basladi abla sonra sira bana gelicek :) tesekkr ederim. Bende konusunu öyle biliyorum. Bakalim :)

      Sil
  9. hediye de güzelmiş..keyifli okumalar.. :)

    YanıtlaSil
  10. Keyifle oku canım benim :)) güzel yüreklim benim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. Sayende yeni bir şey daha öğrendim.
    Sevgiler canım benım

    YanıtlaSil
  12. Nice post, Dear!
    I`m following your blog with a great pleasure in Google+ and GFC
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋