28 Mayıs 2017 Pazar

SİZCE GELECEK VAAD EDİYOR MUYUM ?


     Sözde ramazan boyunca kapalıydım.Aksine daha bir başınıza çöreklendim sanki. 😀 Dedim ki " Özo blogcanlarımın kafaları şimdi biraz karışıktır.Azcık da sen karıştır boş da kalmasınlar ."Bunun üstünede hemen bu yazıyı yazmaya başladım.

     Az önce çok güzel bir şekilde yemek yaktım.Unutkanlıkla kanlı bıçaklı olduğumu sevgili Fulya Erdoğan bilir. Zira unutkanlıkdaşım olur kendileri.😁 Evlat olsa sevilmezmiş.Herkes Mersin'e gitseydi de bu bunaklık tersine gitseydi keşke.


     Neyse yine uzatmadan konuma döneyimde felekler iyice şaşılmasın.Bir kaç bloggerda gördüğüm gelecek vaad eden bloglara bende başvuru yaptım tabi.Eksik kalırmıyım hiç ? Ama bu bir müjde haberi değil.Hala bir mail gelmedi bana üst makamdan.Hatta hiç de gelmeyecek bile olabilir. 😀 

     Defalarca başvurdum.Ancak 6. Ayım dolmadığı için incelemeye alınmamıştır düşüncesiyle geçen hafta doldurup son kez başvuru yolladım.Kaç gün geçmesine rağmen hala tık yok ama.😁

    Yani demem şudur ki arkadaşlarım ben gelecek neyim vaad etmiyorum galiba.Boşuna okumayın beni.Hatta dışlayın beni.Dışşş dışşş. 😀

    Şaka bir yanada bide olumsuz olursa varya bana kutu kutu peçete yollayın tamam mı ? Oturup ağlıcam türkçeme,edebiyatıma,dil bilgime. Fırsat bu fırsat deyip aklıma gelen herşeye.😁

    Gırgır ve şamata ikilisini bir köşeye atıp size şunu sormak istiyorum.Sizler jüri üyeleri olsaydınız,beni seçermiydiniz ? ( Şimdiden anlaşalım.Dobra dobra cevaplar bekliyorum.Öyle yarım elma,bulduğunu almadan olmasın olur mu ? 😀 ) 

    Heyecanla bekliyorum yorumlarınızı.Bakalım ben gelecek vaad edecekmiyim ? Dıp tısss dıp tısss...

73 yorum:

  1. 6 ay dolmadan bu kadar izleyicin varsa bu buyuk bir basari bence. Yayinlarin yorumsuz kalmiyor, bircok etkinlikte onde gidiyorsun tabii ki gelecek vaad ediyorsun arkadasim. Umarim en kisa zamanda olumlu sonuc alirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir cok kisiye gidip her yazdiklarini okuyup yorumlarda bulundum ve yorumun sonundada bloğuma davet Ettim canm.Gelip gelmemek onlara kaldı tabi.Gelende oldu gelmeyende.Ama bir çok insan davet etmezsen gelmiyor onu fark ettim ilk aylar yapıyordum bunu tabi simdi sadece yorum yapıyorum.İstyen yine geliyor. 😄 İnsallah canm benim bakalim merakla bekliyorum Tesekmr ederim yorumun icin mutlu oldum 😘💕

      Sil
  2. Ben alırdım yaa.İçtenlik önemli benim için.Okuduğum bloglarda ilk aradığım samimiyet oluyor genelde.Bir de ele aldığın konular da önemli.Kah düşündürüyor,kah güldürüyorsun.Daha ne olsun.Seçtim gitti.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım onlar beni sececekmi ? Türkceyi baya bir hor kullanıyorum ama dimi.😁

      Tesekr edrrim güzel düsncen icin canm.Bende samimi olanlari okumayi seviyorm.Senide severek okuyorm zaten.mutlu oldum sağol 😘💕

      Sil
  3. Bugün olmazsa yarın. Bu arada noktadan, virgülden sonra bir harf boşluk at. Tamam.
    Seni "Gelecek Vaad Eden Gülümseten Blog"ilan ettim. Olmaz mı? 😉
    İçindeki kıpraşık ruh seni rahat bırakmıyor değil mi? 😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çokta skıntı rahat bırakmıyor canm 😀 haha tamam öle yapayım bare tesekkr ederim ünvanın icinde 💕😘

      Sil
  4. Bana göre de gelecek vadediyorsun ama bu olayın ne olduğunu bilmiyorum nereye başvuruyorsun ki❓❓
    Ben kendimce seni seçtim arkadaşım boşver gerisini👏🏻👏🏻👏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkr ederm canm :) evrenin günlügü diye bir blog var.Orda yapılan bir uygulama.Eda demir,ayna hikayesi ve sevgili özlemde seçilmişti.Profesyonel jüri üyeleri tarafindan yapılıyor canmm.

      Sil
  5. Gelecek vaad etmek mi? Off hem de nasıl! Yardımseverlik, öncülük, eğlence, bilgilendirme... Heepsi var. Değil yakın gelecek, uzak gelecek bile vaad eder yahu! :D ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaa ay tesekkr ederim canmm iyi geldi bana buu :) gittigim her yere senide götürcem takil pesimeee 😀😀

      Sil
    2. Ayy takılırım valla! :D

      Sil
    3. Hadiii yemek yapicaz o zamannn.Hahaa nolduu parti parti gezcez mi sandın şefimm 😀😀 hayaller paris hayatlar mutfak 😀

      Sil
  6. Seni tanıdığım dan beri gördüğüm kadarı ile her paylaşımların yorumlarla dolu senin yazın kadar eğlenceli hemide ,demekki satan memnun alan memnun 😁😁 senin yazılarını okurken yorumlarını bile hususi okuyorum 😄 O başvurduğun nedir necidir bilmem ama biz seni seçtik 😘😘 normalde herkes illa birşeyler yazmayı becerir ama herkes samimi olamaz seni tanıdıkça senin samimiyetin bize fazlasıyla geçiyor 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa cok ama cok mutlu oldum kayıp balik 😀 cok tesekkr ederim canm.Sizin samimiyetiniz de bana geciyor ama.Birde ne kadar aktif olursan o kadar bloğun taniniyor haliyle.6 aydır çok az uyudum ama herkese yetismeye claistim. Tekrardan tesekkr ederim 💕😘😘

      Sil
  7. Şimdi bu işler kime göre, neye göre oluyor? Ben bunu gerçekten çok merak ediyorum. Gelecek vaad etsen ne olacak etmesen ne olacak? Ben seni okumaktan hoşlanıyor muyum; evet! O zaman bence listede olmak ile olmamak arasında hiçbir fark yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte beni okumaktan memnunmusunuz bende bunu ögrenmek isterim :) cok tesekkr ederim güzel yorumun icin.

      Sil
  8. çok samimisin, içinden geldiği gibi, konuşur gibi yazıyorsun, çok severek takip ediyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok ama cok tesekkr ederim canm 😘😘 cok mutlu oldum bende severek taip ediyorum seni 😄

      Sil
  9. Evet bence de öyle tabii ki. Yazılarınızı takip etmekten şahsen hoşnudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi baklim ne olucak :) tesekkr ederim mimpara :)

      Sil
  10. Seni secmiceklerde kimi sececekler 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senide secerlerr kiiii :) tesekkr edrrim canm 💕

      Sil
  11. bence de vaad ediyorsunuz, okumak çok eğlenceliydi bu yazıyı da :)

    YanıtlaSil
  12. Bloglar bir tür sanal ev/mekan bana göre, evinde mutlu, huzurlu ve kendinsindir, en samimi ve doğal halimizdir üstelik. Matematik olarak bakmamak, uzun soluklu ve kendini gördüğün bir ayna gibi düşünmek gerek bana göre. Milyonlara ulaşılan bir kapıdan kafanı uzatmaya çalışmak gibi, zamanla bir kimlik oluşuyor, bize ait yeni ve sanal bir kimlik. Başarı ve keyif bu, kıstas ve jüri yok bence ayna var. Güzel şeyler düşüyorsa aynaya, az/çok samimi değiyorsa insanlara tamamdır. Yolunuz açık olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evine misafir gelmesi gibi blogunada misfir gelmesi cok önemlidir ya bende ne kadar kisiye hitap ediyorum ? Gercekten yazabiliyormuyum bunu cok merak ediyorum :) ben sahane desemde tek basima değilim.Önemli olan benim severek yazmam sizlerin begenerek okumaniz :) tesekkr ederim 💕

      Sil
  13. Ya, hiç takma kafanı böyle şeylere, ben ciddiye bile almıyorum, ayrıca ne gerek var? Burada bloglar olarak birbirimizin rakibi değiliz, yarışmacı değiliz, bizi o hale sokmak isteyenlere de sonuna kadar karşıyım. Bloglarımız bizim çöplüklerimiz:)))her horoz kendi çöplüğünde öter biz de kendi çöplüğümüzde ötüyoruz işte, okuyan okur, okumayan okumaz, beğenen beğenir, beğenmeyen beğenmez. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa olsada fena olmaz ama müjde ablamm.daha cok kisiyi güldürsem kötümü olur. 😀 Herkes musmutlu gezer ortada dimi.Yok canm olrsa olur olmazsa olmaz.Ama yinede merak ediyorum bakalim ne olacak.Tesekkr ederim.O halde çöplügme hos geldin 💕😘

      Sil
  14. Canım o nasıl bir şey ben ilk kez duydum.Valla tatlım benim 9. Ayım ama senin takipçin falan bile daha fazla yani bence kesinlikle gelecek vaad ediyorsun❤️ Sıkma o tatlı canını😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen aktif olsan varyaa uhuuu senin takipcilerinde dolar taşar kuzumm 💕😘 ben elimden geldignce herkese yetismeye calisiyorum.Yoksa takipci kendi kendine gelmiyormus onu anladim 😀 yok kiz ne canımı skması.olursa olur iste bekliyorum bakalim 💕 tesekkr ederim canimcimmmm

      Sil
  15. Bence blog sayfanız çok samimi ve doğal çoktan hakediyorsunuz ,selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya cok tesekkr ederim cok sağol :) bu sözler bile bana yetiyor 💕😄

      Sil
  16. Gelecek vadediyorsun tabi kesin o 6 ay dolma olayından olmamıştır :) Çok tatlısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin tatliligin canm benim 😘😘 cok tesekkr ederim

      Sil
  17. Bence gayet güzel konular bulup eğlenceli cümleler kuruyorsun. Bu kadar genç yaşta ve minnacık kızının sorumluluğunun içinde hiç ihmal etmeden oldukça seri üretimdesin....
    Mutlaka yazdıkça, okudukça daha gelişecektir, hayat zaten böyle bir şey, emek verdikçe ürünün kalitesi artar.....
    Üstelik takipçi ve yorumcu sayın ne kadar yüksek, bu kadar insan beğenmese takip eder mi??????
    Bak benim takipçim de az yorumcum da, çünkü yakın çevremde kimsecikler bilmiyor. Ayrıca pek üretken değilim ama blogger olmak çok keyifli....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde cevremde bi esim bide ablam biliyor :) bloggerlar kendi kendine gelip takip etmiyorlar malesef.Bunu geç anladım.Tanimadigim bloglara gide gide takipci sayim artti.Yani bende hepsini takip ediyorum.Yorumda ayni sekilde.aktif olursan seninde takipcin yorumlarin artar eminim.

      Tesekkr ederim güzel düsncelerin icin.Senin yazilarinida zevkle okudum.Devamini getirmelisin bence 💕😘

      Sil
  18. Başvurduğun şey nasıl bişey bizde başvuralım oraya bende bloğumu sınavlarım bitsin yenilicem. Guncel olmak gerek herkesin eksiklikleri olabilir. Elbette gelecek vaat ediyorsunuz ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tee eda demir den buldum canm.Erindigim icin linki koymadım 😀 yoksa koyardim valla.Biraz araştırıp koyayım.olmadı tamammi ama müsait olunca.Sende cok güzel gidiyorsun canm umarim olursun.

      Sil
  19. ben de sizi yorumdan buldum ki :) yorum yazan her bloğa gidiyorum okuyorum takip eidyorum blog kardeşliği durdurulamaaaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikleeee yuppaaaaaa :) yasasin blogculuk 😀😀

      Sil
  20. Gelecek vaat eden blog...sıfatlara takılma,takipçi listen,okunma oranın,yorumlamaların bunları da geçtim yazdıkların seni mutlu ediyor mu,sen yazdıkça mutlu musun? ona bak derim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni mutlu ediyo tabi baksana yazilarima emojilerle dolu :) ben yinede merak ediyom ama türkceyi carpuk curpuk kullandigimdan beni dahil etmezler elleham 😀

      Sil
    2. Ahhahhaa boş ver sen onları,bak ne güzel geri dönüşler alıyorsun.Bildiğin yolda devam :)

      Sil
    3. Yazi amacina ulasmis demekki haha :) iyi oldu bunu yazdigim.Bende acaba skıyormuyum sizi diyodum 😀 sagol canm 💕

      Sil
  21. Bence iyisin, onaya gerek yok;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. 6 ayın dolmadan bu kadar güzel bi blog yaratmışsan,ben olsam çoktan almıştım.
    6 ayın dolmadan bu kadar izleyicin var,yararlı,güzel,tatlı yazıların var,güzel yorumlar geliyo ve her şeyden önemlisi samimisin.
    Bence sen onay bekleme,sen zaten çok iyisin aplam :)
    Sevgileer ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın sen yaa :) sagol tatlim benim o senin güzel görüsünnn 😘

      Bilmem ben kendimi asla bir yerlerde görmüyorum.Çünkü her zaman için gördüğüm yerin bir üstü daha vardır :) bakalim hayat bize neyi kısmet edicek.Ama iyi bir blogger olmak ve cok okunmak isterdim 😄 tesekkr ederim canm sevgilerimle 💕😘

      Sil
  23. aa ilk defaa senden gördüm ama inşallah ollumlu sonuçlanır sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalim bende merak ediyorum :) isteyen herkes denesin diye linkinide bıraktım :) sevgilerimle tesekkr ederim

      Sil
  24. Bak benim şirin, sevimli ve çok özelliği olan kızım. Bugün erken uyanıp ilk defa karşıma çıkan yazı seninki olduğuna göre öncelikle şanssın bizim için. Ben biliyorum Evren kardeşimizi. Gelecek vaat eden bloglardan ilk seçilenlerden biri var ki aylardır içerik girmiyor. Ben hiçbir şeyi gözden kaçırmam. Hatta bir yazıya yorum yapmıştın orada, tesadüf ben de yaptım. Ama ben cevap geldi mi diye hep bakarım. Zira önemsenmezse niye bırakayım ki bir daha. Maalesef ne senin, ne de benim yorumlarımız da yok olmuş. Bizde bir havalı bloglar var, bir de mütevazı bloglar. Samimiyet en güzelidir. Dört senem doluyor, ben derim ki sen süpersin. Bazıları tribünlere oynuyor. Bakarsın haber gelir, gelmese de tasa edilecek bir şey yok. Tatlı kızım, sen güzelce içinden ne geliyorsa yaz. Sevgiyle kucaklıyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım ben kimsenin kriterlerine göre kendime değer biçmem.Çünkü beni en ii bilen yine benim.Birinin beni onaylamasina gerek yok.Ben mükemmel değilim.sadece yazıyorum yazarken egleniyorum,eğlendiriyorum.Seviyorum iste yazmayi daha ne olsun ki.Blog arkadaslarimida onlari okumayida seviyorum.Önemli olanda herseyin severek yapilmasi zaten.

      Abla nerde yorumum silindi ben dikkat etmemisim.Sen bi bana de hele kimmiş silen 😀 ee napcan abla.Herkes blogger olur ama herkes insan olamaz.Cok skür kaf dağını hic kimse yaratmadigina göre boşuna böbürleniyor insanoglu. :) Tesekkr ederim harika yorumun icin Öpüyorum ellerinden 😘😘

      Sil
  25. Altı ay geçmeden bu kadar gelişme göstermen zaten gelecek vaat ettiğini gösteren vurgudur. Takibe aldım, buralarda olacağım birazcık, arkalarda falan. Görüşmek üzere! :)

    YanıtlaSil
  26. Tabii ki gelecek vaad eden bir bloğa sahipsin. Hepsinden önemlisi yazılarını okurken hissettiğim o samimiyeti,içtenliği bana verebiliyorsun. Bloğuma yorum bırakmıştın ve beni bloğuna davet etmiştin. O zamanlar geri dönmüştüm bloğuma yazılar yazmaya. İyi ki tanımışım seni ve güzel bloğunu, hep ol ve yazılarınla buluştur bizlerii,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep söylerim bak ilk zamanlar baska bloglari ziyaret edip bol bol okumak ve yorum uapıp sonuna davet etmek sart :) bak bu sayede senin gibi tatli biriyle tanistim.Cok tesekkr ederim tugcecim senin gibi cici birinden bunlari duymak cok hos 💕

      Sil
  27. Aa?Neden almamışlar ki seni?Yazılarını çok beğeniyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben olsam bende beni almayabilirdim.Türkce katiliyim resmen :) bide edebiyat sinavlarinda ödülü hep ben kapardım ne hale geldim :)ama bu sekilde yazmak hosuma gittigi icin böyleyim tabiki de :) sagol canm

      Sil
  28. Aa?Neden almamışlar ki seni?Yazılarını çok beğeniyorum ben :)

    YanıtlaSil
  29. Ben hiç öyle seylere ne basvurdum ne de basvururum. 5 kisi oturup kendi keyfine göre karar veriyor. Bir blogun begenilmesi göreceli bir kavram. Kimine sempatik gelen kimine gelmeyebilir. Ilk blog açtigimda bu tarz kaygilarim çok oldu her ay karalar baglardim okunuyor muyum okunmuyor muyum diye. Ama vazgeçmedim sabirla yazdim. Blogdan ev geçindirmeyi beklemiyorum ama tabii ki hepimiz begenilmek ve okunmak isteriz bu da zamanla oluyor. Belki bana kizacaksin ama ben direkt bir insanim düsüncemi söylerim. Cok takiliyorsun bu konuya. Durmadan etkinlik ve mim hazirliyorsun mesela. Bunlar güzel seyler ama hersey gibi kararinda yapilirsa biktirmiyor. Fazlaca olunca rahatsizlik verebiliyor. Oysa ki senin içten gelerek yazdigin yazilar ne güzel. Ve inan bana blog acma sürene göre de iyi bir ilerleme içindesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende icimden geceni direk söylerim.simdi olduğu gibi.

      1. Si ben hic mim düzenlemedim.Beni mimlediklerinde boynumun borcu gibi düsünüp yaptım ve aylardırda girmiyorum.

      2. Si ise cok sık etkinlik düzenlemedim.

      İlk actigimda yaptım.kimse düzgn görmedi haliyle.Sonra bloglar arası röportajı yaptım.Ona baya katilim.ve begeni oldu.Bunun üzerine blog partisi gibi yapayim katılsınlar dedim.birileriyle etkilesim icinde olmayı sevdiğim yorumlarımdanda bellidir heralde.Keşif etkinligini ise benimle birlikte acanlar birden szla düzenledi.Ben hic düzenlemedim diye bide onu yapalim bakalim dedim.Son yaptığım Yasin etkinligi ise tamamen ibadete yönelik Benim ondan ne gibi bir beklentim olabilir? Bence siz bazı konulara fazlasıyla takiliyorsunuz ki benim normal olarak yaptıgım şyleri anormal gibi görüyorsunuz.Bende yeni bloggerlar gibi begenilmek,okunmak istiyorum.Bunun icin caba icinde olmamın neresi yanlıs ?

      Eğer kendi kendime yazacak olsaydım burada isim olmazdi.1 günlük defteri alır yazar dururdum.Demekki buraya yazan herkesin kısmen de olsa okunma amacı gütmesi gerekiyormuş.Benimki sadece kısmen değil belkide daha fazlası.Ki bununda kimseye bir zararı ve iğretiligi olduğunu düşünmüyorum.Sizde bu amacı gütmeseniz bloğunuzla ilintili face,twit vs gibi sosyal ağlar acmak yerine yada birilerini ziyaret edip okuma listesine almak yerine bloğa sabırla yazar,birilerinin sizi gelip bulmasını sağlarsınız.Yani cevrenizi genişletme içerisine girmezsiniz.

      O konuyada gelince sonuçda bu çalıştaydaki kisiler kendi alanlarında yol katetmiş kisiler mi ? Benden daha ilerideler mi ? EVETTTTT.Sırf bu sebeple bile görüşlerini merakla beklerim.Bu kendimi geliştirmem için bir ayraç olabilir.S iz başvurmaya bilirsiniz.Bende sizin yaptığınız herseyi yapmayabilirim.Siz deryasiniz bende özlemim.Herkes derya olucak diye birşey yok.Ve sadece şu yazdığınız son cümlenizi kendi kendime kabullendirmek için bile başvururum.Severek on kişinin okuması ayrı 100 kisinin okuması apayrı.Bu aradaki ince çizgi herseyi ifade ediyor bence.Ece ablama bende katiliyorum.Mesela ben tribünlere oynamiyorum.Her yazdıgm o an düşündüğmdür.Ve icimden gelerek severek yazıyorum.Ee bir zahmet insanlarada uzanmaya çalısayim.Dimi ? Tesekkr edrrim bu arada harika bir yorumdu.

      Sil
  30. Ayrica Ece hanimcigimin yorumuna da katiliyorum. Eski bir blog olabilir bu camiada cevresi de olabilir ama onu kim degerlendirsin? Ben illa eski diye okumak zorunda hissetmiyorum kendimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlarıda bir tık daha deneyimli olanlar degerlendirebilir.Eskilerin sadece eski diye okunmadiklarini sizde bende farkindayiz.Aktif olmak ve daha cok kisiye ulasmak gerektiginide malesef yine farkindayiz.İste düğümün burasında hisler biraz mantıkla ilerliyor diyelim.

      Bende dedigim gibi düşündüğümü direk söylerim.Sizde bu söylediklerimden dolayı bana kızabilirsiniz.Söylediğim herseyi düşünerek ve taşınarak söylediğimi ve yaptıklarımın arkasında olduğumu bilin.

      Sil
  31. Hayir kizmadim canim. Ben sadece gördügümü söyledim. Hepimiz yeniyken bu telaslara kapildik. Senin için onlarin düsüncesi önemli olabilir. Yetiskin bir insansin bildigin yolsa devam et. Umarim istedigin herseye ulasirsin.
    Bana gelince evet ben çok aktuf bir blog yazariyim. Bu isi ciddiye aliyorum ve iki yildir canla basla calisiyorum. Yazmak benim meslegim zaten hayat boyu gazetecilik yaptim. Kimsenin fikrini sormam beni begeniyor musun diye ölcütüm okunma oranim ve bana yazip spor programlari için tesekkür eden insanlar. Beni seven olur sevmeyen olur herkesi memnun edemem. Sana karsi bir seyim yok tanimam etmem . Zaten yazilarinin icten ve güzel oldugunu ilk yorumumda da belirttim. Yolun açik olsun canim.

    YanıtlaSil
  32. Benimde kendi bildiğimi okuduğum daha önceki yazılarımda belli oluyordur.Özellikle okulla ilgili olan kısmında.Ancak kendi bildigimi yapmam baskalarinin fikirlerine önem vermeyeceğim anlamina gelmiyor.Aksine sadece ben merkezli düsünmek kisileri daha cok önyargıli olmaya ve gercekleri oldugu gibi degerlendirememeye iter.

    Benim sizin bu konuyla alakali yaptığınız yorumla sorunum yok.Elestiriye acigim.Sizin gibi dusunenlere yukarida gulerek yaptigim yorumlarda da görmussunuzdur bunu.Ama etkinlik ve mimlerimin fazla hatta bıkkınlık derecesinde olduğunu söylemeniz çok da hoşuma gitmedi.Ki ben kimseyo zorlamadim.Allah razi olsun kendileri severek katıldılar.Demekki sizin dediginiz gibi bıkkınlık gelmemis.Ben kendimi de ne yaptıgımıda gayet iyi biliyorum.Onun dısında benimde sizinle problemim olmadigini size daha önceden yaptigim yorumlarda görmüssünüzdür.

    Son olarak ben begenilmekle okunma sayisinin özellikle ilk zamanlar cokta ilgisi olmadigini düsünüyorum.Hatta bunu sizde farkındasinizki sosyal ağları ve google plus topluluklarini yazılarınızın okunması icin kullanıyorsunuz.Aksi taktir de yaziyi yazar ve okunma oranini takip ederdiniz.Ama istediğiniz kaliteli nitelikte yazı yazın,Onları okutmak icin gereken emeği ve cabayi sarfetmezseniz kesinlikle kimse okumuyor yazilarinizi.Hatta varliginizdan bile bihaber oluyorlar.Bu nedenle begenilmenin ölcütü özellikle yeni bloggerlar icin okunma orani olmasa gerek.

    Birde ben beni kırmayani asla kırmadım.Eğer birileri bana kırılmıssa kesinlikle kırmıstır.Bunuda size özel söylemiyorum.Genelleme olarak bildirmek istedim.Sizi yada baskalarini kırmak icin kasitli hic birsey yapmadigimi bilin.Tesekkr ederim tekrardan.Sizinde yolunuz,bahtiniz acik olsun insallah.

    YanıtlaSil
  33. 6 ayda bu kadar yol kat ettiysen bence gelecek vaad ediyorsun canım.Sağlıkla,mutlulukla blog yazmaya devam etmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Severek yaziyorum ve yazmaya da devam edicem insallah canm :) cok cok tesekkr ederim sendrn bunu duymak cok hosuma gitti.Sevgilerimle 💕

      Sil
  34. özem bi git başımdan yaaaa ne dioon kızıımm.. benim 2 yıl oldu senin kadar takipçim de yok yazım da .. snaa gelecek vaad etmiyorsun derlerse ben dükkaı kapatayım :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala birsey dmeedilerrr ama sen yinede kapatma dükkaniniiii seni sevenler var burda 😁 canm sen yeni yeni aktif oluyosun.Beni gecersin yakinda 😁💕

      Sil
  35. Kendileri kaybetmisler ozlemikoooo😀🙌Yalniz benim ha bu yazini yeni okumam🙈Yeni yazina link koymussun ordan buldum okudum😁Gelecek vaat etmeyen blogun bugun ki haline bak yalniz.Kac kusur takipci kac kusur yorum.Ne diyeemmmmm??????😂Yuksek musadenle ben olmeye gidiyom o zaman🙌😁Opuldun😚

    YanıtlaSil
  36. Yorumlara baxsana. Sən gələcək vəd etmirsənsə kim edir bəs? Biz o sıralamada haralardayıq görəsən :))

    YanıtlaSil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋