23 Mart 2017 Perşembe

BEBEKLERDE İLK ADIM



Ben: - Biraz tembeliz...

İç sesim: - Birazmı ?

Ben : Birazdan az fazla tembel olabiliriz.

İç sesim : Çık çıkkkk

Ben : Offf tamam bildiğin tembeliz işte.Uzatmaaaa 😃

     Şu önümdeki şeker pancarım varya hani nisanın 7 sinde 1 yaşına gircek olan.Babası bir yandan teyzeleri,anneannesi,ben bir yandan ne yaptıysak yürütemedik arkadaş.


      Koltuk kenarlarında kıyın kıyın ilerliyor.Yürütecide arabası gibi oldu.Kaptığı gibi tutabilene aşk olsun. 😃

      Ama gel gelelim ki elimizi tutmadan hayatta adım attıramıyoruz.Bakıyor ki biz tutmuyoruz hemen yapışcak bişey buluyor sümüklü böceğim benim. 😃

     Dün aldım karşıma."Bak kuzucum artık kocaman oldun.Senin kendi kendine yürümen lazım.Ben şimdi ellerimi bırakıcam.Sende koşarak bana gelceksin " dedim.Dinledimi ? Tabiki de hayır 😁

    Ama 5 dakika geçtikten sonra ellerini bıraktım.Oda naptıııı.Tam 4 adım atarak boynuma atladı 😃 Allahımmmm tek yürüyen benim çocuğum sanki.Nasıl mutlu oldum.Anlatamammmm.Yada anlatırım dur anlatayım.

     Kalktım ayağa yamyam dansına başladım.Hu huu Haa haaa 😃 Gittim kolundan yanagından ısırdım öptüm.
( Çocukta bana ceza veriyolar sanmıştır haha 😃) Deli deli hareketler yaptım anlayacağınız. 😀 Bir uçmadığım kaldı.Yüksekten korkmasam onuda yapardım 😁

İç sesim : Görmemişin çocuğu olmuş....😁

Ben : Höyttttt sus be sen.Anne olmadan anlamazsınnnn haha 😁

İç sesim : Farkındaysan ben senim !

Ben : Yok şekerim biz ayrı dünyaların özlemiyiz. 😁

    Tarzındaaa saçma sapan diyaloglara son verip normal insan gibi biraz daha sevinmek istiyorum.Hürmetler efennnimmmmmm 😁

     

66 yorum:

  1. Bir biz var içimizde bizden ileri. Bende içimdeki sesle hiç anlaşamıyorum. Bazen öyle şeyler diyor ki yok artık diyorum.
    İlk adımlarınız kutlu olsun inşallah. Çok yakında koşup boynunuza sarılacağı günler. Her anın tadını çıkarmalı doya doya.
    Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah anne perisi ya insallah o bana kosarak gelsin sarilsin öyle uyuyalim :)

      İnsan cok mutlu oluyor.Evet bende anlasamiyorum kendisiyle :) sevgiler

      Sil
  2. Bunlar güzel şeyler :) Bizim yeğen de klozete ilk çişini yapınca saatlerce mutlu olmuştuk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha 😃 ay cok güzel geldi bu.Bende kesin sevinirim :) insan nelerine mutlu oluyor degilmi :)

      Sil
  3. İlk diş,ilk emekleme,ilk oturma,ilk adım,ilk yaş....Ahhhh ne çabuk yaşadık geçti gitti diyor insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçrken bitmesin istiyorum.Ama omuzlarıma ağırlık binince birazcik geçsede olur diyorum :)

      Sil
  4. Tebrikleeer. Aferin ona. Her anın tadını çıkar.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk aferininide daha bu yaşta aldı benim kizim :) çıkarmazmiyizzz :) tesekkür ederim

      Sil
  5. darısı bizim yumurcağa inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm benimkinden küçük olduğuna göre uykusuz geceler devam ediyordur :) hadi insallah en kısa zamanda yürür senin miniginde :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Hangi alem 😃 haha iyi birsey olarak kabul edip tesekkür ediyorum :)

      Sil
  7. hahaha gözün aydın canımmm ne güzel bir haber hayırlı olsun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh adaşımmmm hemde nasil güzel haber.Coşuyoruz babasıyla birlikte oda tabi napio bunlar diye bakio :) sağol canm benm 💙😘

      Sil
  8. Tebrik ederiiiim :) Bizimki de yapıştığı emziğini yeni bıraktı şükür, herkese ben emzik emmiyorum bebek değilim diyor. Bir de bezi halledersem ohh :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yerim onu bennnn :) Kocaman oldu tabi annesi artik bebek sever o :) oyy bez dönemide ayrı bir devir tabi.Bakalim nasil halledicez :) simdiden kolayliklar dilerim :)

      Sil
  9. Hayırlı olsun:))
    Bizde yeğenim yürüyünce nasıl sevinmiştik.😂😂 Bayram havası oluyor evde bi:)),zaten onların olduğu her ortam evlere şenlik,bayram havası misali 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resmen altın toplar ya.Evir cevir oyna 😃 ee o zaman beni baya iyi anlamissindir :) sagol canm benim 💙

      Sil
  10. Hadi gözünüz aydın.:)Biz de ufaklığın ilk adımlarında çok sevinmiştik.Her başarısı bizim için çok özel ve güzel.:)Yürümeye başlayınca da koşmaya başlıyorlar.Hızlarına yetişilmiyor sonra.Daha nice güzellikleri birlikte yaşamanız dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur bakalim ebemkusagi simdiden korkutma gözümü :) yürümedigi haldr karistirmadigi yer kalmadi zaten :) siz artık baska basarılara seviniyorsunuz.Hepsi ayrı ayrı şahane :) tesekkür ederim bi mukabele sizde aynı dilekle yasayin insallah :)

      Sil
  11. Hadi gözünüz aydın.:)Biz de ufaklığın ilk adımlarında çok sevinmiştik.Her başarısı bizim için çok özel ve güzel.:)Yürümeye başlayınca da koşmaya başlıyorlar.Hızlarına yetişilmiyor sonra.Daha nice güzellikleri birlikte yaşamanız dileğiyle...

    YanıtlaSil
  12. Hahah bir çocuğun yürümeye başlaması ancak bu kadar eğlenceli anlatılabilirdi😁 Tebrik ederimm o zaman 🎉💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama gerçekten eğlenceliiiii :) böle paytak paytak gidiyo yavru ördekcik gibi :) cok ama coook tesekkür ederim kiiii 😘💙

      Sil
  13. Annelik tüm karmaşık ve zıt olanları uyumla birleştiriyor; ilk adım atan sadece senin çocuğun elbette dedirtiyor.
    Yolu açık,adımları sağlam, güzergahı iyiye ve doğruya olsun dilerim

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn insallah her attigi adimk Allah icin dogru yola atar.Cümlemiz icin kabul olsun bu güzel duan 😃 cok tesekkür ederimm

      Sil
  14. Heyooo😍😍😍 Gözün aydııııııınnn olsunn 🙂🙂🙂🙂😂😂😂 Çok sevindim canımcım ❤️ İnş.Bir gün bana da nasip olur 😍😍❤😻😻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzummmm olur tabi niye olmasin.Bak 3 sene önce bendede yoktu simdi Benimle birlikte büyüyor :) Rabbim sanada nasip etsin hayrlisiyla hayrli zamanda canımcım kocaman kocaman sevindk tesekkür ederizzz 😘😘😘💙💙💙🌼🌼🌼🎉🎉🎉

      Sil
  15. aaa adım papusu ( adım ekmeği) isteriz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O neymis kiii nasıl olcakmıssss 😃

      Sil
    2. Poğaçadan büyük ekmekten küçük minik minik ekmekleri yakınlarına dağıtırsın böylece çocuğun yürümeye başladığını haber vermiş olursun. Bizim oraların adeti ben de sana şakasına takıldım. Hayırlı olsun, öp kokla yavrunu benim için de

      Sil
    3. İlk defa duydum ama cok hosuma gitttiii 😃 ben onun yerine akrabalarimi misafirlige alayim.Biseyler ikram edeyim 😃 cok güzelmis tesekkür ederim.Koklamazmiimmm burnu tikali vaziyette uyuyor simdi.ALLAH RAZI OLSUN. 💙😁

      Sil
  16. Hahaha çok keyifli anlatmışsın :)

    Maşallah şekere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim ablacım 😃 masallah tabiside 😃 tesekkür ederiz 😃

      Sil
  17. Hadi gözün aydın,maşallah annesi.Ehehehehe,yandın sen artık kızııımmmm,yğrümesiği zamanları çok arayacaksın 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İplemi cekcem diyosunnn 😃😃 ee yürütmesemiydik acaba haha napsaydikki 😃 saka bi yana illakide yürücek erkenden karistirmaya baslar sadece 😁 yapılacaklar aynı sadece zaman farki var 😁 tesekkür ettikkkiiiiii cok sagol

      Sil
  18. Daha yolun çok başındasınız ama sırayla herşeyin tadı bir başka maşallah miniğe sağlıklı ömrü olsun annesi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok ama cok tesemkür ederim :)iyiki geldiniz bloguma cok mutlu oldum.Sevgiler 💙🎉

      Sil
  19. Süpersiniz yaaa!! Hem sen hem iç sesin.Birlikte mutlu mesut çocuk yetiştirin emi ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni kim yeistircek acaba 😁 iç sesim : Allahini seven kaçsın.Anneyken çekilmiyor bu 😁😁 haha

      Sil
  20. :) hemşin dansı var onu yaap :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O neymiş ki 😃 şemmammeyi öğrendiydim bir arkadasimda onu yapsam olurmuuu ? Yada gariii garide garii yi 😃

      Sil
  21. baksanaa, son yazımda, seçmelerde, deryada damla arkadaşımızı da tanıttım. ya onun bloguna yorum yapamıyorum. onun yorum kutusu google plus kutusu ondan yani, bizimkiler blogger yorum kutusu, ona söyleyebilir misiin, gelip bu yorumumu okuyuversin yaa, nolur nolur noluur :) kurbağa prenses çok tatlıydı yazdığııı. isterse yorum kutusunu değiştirebilir. değiştiremezse bana sölesin, ona yardım bulayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak postaci geliyorrr selam veriyor hahaaa hemen giderim kiii ayıpsınnnn sen benim ilk göz ağrılarımdansın �� dur ucup ileteyim bi kosu ��

      Sil
  22. Oyun yerim onu o güzel kuzuyu maşallah ona 😊😀 Rabbim daha nice güzelliklerini görmeyi nasip etsin inşallah öp o kuzuyu benim yerime ve çok güzel anlatmışsın keyifle okudum yüreğine sağlık canım benim sevgiler 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öpmemmi tyzesiiik iste yeterki yapmadigim sey değil bıktı benden garibim 😁 aksam olunca babasina kacicak yer ariyor cadıı 😃 Amin canm benm Allah razi olsun Allah olmayanada hayrlisiysa eger versin.Haketmeyenlere vermesin ! Bizde seni öptk 💙😘😘 sevgilerrr

      Sil
  23. Özlem, geciktim canım. Milas'a geldim. Ancak iş güç, derken bir de baktım gelen kutuma yavrunun ilk adımlarını anlattığın samimi, doğal yazın. Çok tatlısın. Cici kızımızı benim için de öp kızım. Maşallah ona. Sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablam hayata gecikmede bana gecikmen cok önemli değil kalbini biliyorum senin 💙😘 Allah razi olsun.Uyaninca hemen öpücem cok tesekkr ederim 😊😊🌼

      Sil
  24. İlk adımınız kutlu olsun ;) Anne olmak muhteşem bir duygu.Her an yeni bi heyecan.Sanki sen ilk kez yürüyormuşsun gibi.Allah isteyen herkese nasip etsin.Ne tatlı anlatmışsın, ne güzelll ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herseyi beraber yapıyoruz.Bunun adı annelik olsa gerek.Senin kadar güzel anlatamasamda begenmene cok sevindim 💙😘 aminn Allah het hakedene nasip etsin insallah.Tesekkür ederiz kiiii 😘🌼

      Sil
  25. Yürümeye başladıklarında da sokakta falan yürürken elini tutmak istemezler :) badi badi bir yere yetişmeye çalışıyormuş gibi oluyorlar ya sokakta görüyorum çok tatlı oluyorlar ya. Allah'ım biz ne zaman geleceğiz o günlere? Maşallah prensese :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paytak paytak yürümenin sonuda genelde yeri öpmek oluyor 😃 Ve uzun uzun ağlama 😃 ama cok cok tatlılar.Şuan senin 6 aylik falandır tahminim.Hissettiğin duyguların on kat fazlasini yasayacaksin insallah 😘💙 öyle bir gelirki o günler aaa ne cabuk dersin.Tesekkür ederim 🌼😊

      Sil
  26. ne güzel ne tatlı telaşlar bunlar allah daha nice ilkler yaşatsın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son olmasin insallahhhh 😃 tesekkür ederim aminnn 😃

      Sil
  27. Çok tatlı heyecanlar :) İnşallah güzel günlerini görürsün kızının,sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hemde nasıl tugcecim 😃 insallahhh cok sagol 💙😘

      Sil
  28. Herşeyin ilki çok heyecan verici değil mi?
    İlk gülüş, ilk ek gıda, ilk bakış, ilk adım, ilk diş ilk emekleme gibi gibi sürer gider çok güzel heyecanlar ve mutluluklar...
    Tıpış tıpış yüremeleriniz hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk uykusuz günler,omuz agrilari,bas agrilari filan hepsi güzel haha 😃 gercekten cok ama cok güzel bir duyguymus.Tesekkür ederiz nice tıpışlara insallah 😃

      Sil
  29. Zamanı gəlincə oturur, yeriyir, danışır da canlar biz səbir edə bilmirik nədənsə. Bir an öncə olsun istəyirik.O ilklər çox sevindirici olur. Hələ hələ ilk övladsa daha da özəl olur. Afərin balaca mələyə. Rəbbim həyatdakı bütün addımlarını sağlam etsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn ummancım ne kadar güzel bir dilek bu.Umarim hayattaki tek zorlugu bu kadarcık olur.İlk evlat ve ilk adım olunca daha bir sevinir olduk tabi 😃 Ama insan onlarla mutlu oluyor,onlarla üzülüyor.Napalim bizde böyleyiz 😁 tekrardan tesekkür ederim 💙

      Sil
  30. Enaa, kız 7 Nisan doğumluymuş. Benim de happy birthdayım 2 Nisan'da :D Baya az kalmışız. Ayıp olmazsa burcunu merak ettim :D Bence bıcırık yine iyi. Ben 1 yaşımı biraz geçtikten sonra yürümeye başlamışım. Daha nice ilklere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hıı sanada parti yapalim o zamannnnn 😃 kizimin burcunu unuttm ya pek bilmemde öyle seyleri 😁daha erken zaten ya ne acelesi var.Yürüdükce daha cok yerleri karistircak 😃 ama baya baya adim atio artik.Amin n ablasi cok tesekkr ederiz.Sanada simdiden iiki dogdunlarrrr olsun.Musmutlu ol hep tamammi 😃

      Sil
  31. Benim oğlan 14 aylıkken yürümüştü. Akışına bırakmak lazım. Sonra da bi otur artık moduna giriyoruz zira :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizede hiç birşy yaramıyor napsın bu yavrucaklar 😃 iyi masallah bakalim bizimki ne zaman yürücek tam anlamıyla 😃

      Sil
  32. Ay ben çok geç yürümüşüm ya bende tembelmişim ama çok erken konuşmuşum :D düşük çeneli olucağım bebeklikten belliymiş :D Esilacığa da hayırlı olsun ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha 😃 bu güzeldi insanın kendi huyunu elestirebilmesi bi olgunluktur tebrik ederim 😃 olsun gec olsun güc olmasin bak ne güzel yürümüssün 😃

      Sil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋