28 Şubat 2017 Salı

BOMBA TOPCUKLAR



     Herkes yaparda ben yapmazmıyım 😃 Bugün sallamasyon bir tatlı yaptım.Allah ne verdiyse kattım karıştırdım.Tam bir enerji deposu oldu valla.😃 Bende hemennnn bunu bloğumda yazmalıyım dedim.İyi etmişmiyim ? 😃

     İçinde ne mi var.Ihhh sölemem 😃 Şaka tabi yaa ballandıra ballandıra anlatıcam.Çünkü süper ötesi sağlıklı oldu bu.Bence küçük çocuklarda büyük çocuklarda bayıla bayıla yicekler. 😃


     İçindekiler ;

* Kalan kakaolu kekim

* Bal

* Muz

* Erimiş çikolata

* Kuru üzüm

* Kuru kayısı

* Ceviz parçacıkları

* Birazda fındık

* Birazda fındık ezmesi

* Veeee damla çikolataaaaaa 😃

     Süslemek için ;

* Hindistan cevizi
* Renkli pasta süsü
* İnce ince kıyılmış portakal ve limon kabuğu (harika bir tat veriyor)
* Kürdan
* Kuş lokumu

   Malzemeleri ufak ufak doğruyor ve hepsini aynı şu alttaki gibi karman çorman yapıyorsunuz. 😃


Bu karışımı dolapta bir yarım saat bekletip ardından da top şekli verin.Ohhh miss oldu misss.Afiyetle yiyiverin gariii 😃


Dikkattttt !!! Görseller göz zevkinizi bozabilir.Gözlüksüz bakmayınız 😃

56 yorum:

  1. Vallahi tam bir bomba olmuş çocuklar için de sağlıklı ve enerji verici

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla yiyene enerji veriyor.Fazla kalorili olduğunu farkındayım ama bi tanesi kesiyor 😃

      Sil
  2. Okurken ağzım sulanmadı değil.Canım çekti şimdi.Afiyet olsun.😃

    YanıtlaSil
  3. Okurken ağzım sulanmadı değil.Canım çekti şimdi.Afiyet olsun.😃

    YanıtlaSil
  4. Çok sirin olmuslar 😊

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir sunum olmuş. :) Beauty Beybinin keşif etkinliğinden geliyorum. Dilerseniz sizi de beklerim bloğuma. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel görünüyorlar :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Ayy rejim rejim olcak işmi bu hemde bu saattee 😘😘😘 eline sağlık şekerim ikramlık süper bir şey olmuş 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy benim hiccc yapamadigim bisey rejimmm 😃 evet canm benm tadıda harika oldu.Olsun bi tane yersin sende 💙😍😘😘😘

      Sil
  8. Çok cin bir fikir olmuş,hem de leziz ve pek süslü görünüyor,eline sağlık 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çakallık mı etmişim haha 😃 hep beraber olsunn 😃

      Sil
  9. Bu yazı okuduğum saate hiç uygun değilmiş onu anladım :) Canım çekti yahu. Harika gözüküyor. Ellerine sağlık. Kesinlikle deneyeceğim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy oyy kıyamam 😃 ahh hepiniz burda olsanizda yapip yapip yedirsemmm 😃 teskkr ederim 😘

      Sil
  10. Sen yaparsın da lezzetli olmaz mı???🤤🤤 ben de bunun havuçlusunu çok seviyorum❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onuda çok seviorum ya 😃 oda süper oluyor.Bu biraz atmaca oldu simcim.ama begenirsin bence 😘😘😘😍😍💙💙💙💙

      Sil
  11. Ici dolu dolu, bol enerjili bi sey olmus bu ya. :) ellerine saglik ablacim. Ben bunu yurt ortaminda deneyeyim ya :) kalan kek yerine hazir kek parcalarim :D erimiz cikolataya da bi cozum dusunurum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ay yurdun yakın olsa yapıp gelirim hemen 😁 canım cikolata yerine bol kakao kat.Ama tadı acı bir olursa pudra sekeriyle destekle oldumu 😃 sen yaparsın yaaa becerikli kızsın masallah 😃

      Sil
  12. Ellerine sağlık, enerji bombası olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkr ederim kerimecim 😃 bayadır görünmüyodun sende 😃 evet tam patlamalık oldu bu 😍

      Sil
  13. Emeğine sağlık. Bunu yiyip kışuyoruz di mi?:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koşmak istemeyenlerinde göbeği önden koşar dimi 😃 tesekkr ederim 😃

      Sil
  14. Malzemelere bayıldımmm, görünüşü de harika olmuşş :)) Özellikle hızlı atıştırmalık olarak yenebilir :)) Çok sevgiler <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hizlida yavasta gider sanki ya 😃 tesekkr ederim canm benim 💙😊

      Sil
  15. müthiiş olmuş, bende en kısa sürede kızlara yapmalıyım,,
    Aslında bizler için de sade bir türk kahvesi yanına bir adet fena olmazdı hani....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Portakal kabuğunda türk kahvesi adlı bir yazım var.Yanınada ondan yapalım 😃

      Bencede çocuklarınz bayılr.Benmki henüz yemediği için büyük çocuklarıma ( eşim,ablalarim,annem) yedirdim çok begendiler 😃

      Sil
  16. Ellerine sağlık canım çok harika görünüyor..:) Ben de yapacağım kiskandiimm hihh 🤔😂💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap kızzzz.😃 Kıskann tek böyle şyleri kıskan ya 😃 yaptıktan sonra buzluğa atarsan al sana dondurma 😃

      Sil
  17. yahu gerçekten çok işttah açıcı görünüyorlar vallahi.ben bunu ceviz kullanmadan yapacağım ilk fırsratta çünkü ccevizi ççok svemediğim için onun keskin tadını alınca yediğim şeye konsantre olup zevkine varamıyorum. çok güzel görünüyorlar bayıldım.. ellerine sağlık ve de afiyetle ye tabikiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa cevizi sevmeyenide duydum bu hayatta 😃 ama olabiliyo tabi bazen. Olsun canm sen findik fistik kat onlarda güzel olr sana kalms 😃yedik bilene hehe 😃

      Sil
  18. Sunumun pek hoş olmuş *-* Afiyet olsun ellerine sağlık :3 ^-^

    YanıtlaSil
  19. Tam bir bomba olmuş.Ellerine sağlık.Çok şirin görünüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde ne bomba 😃 evet bende görntüsüne bayldimmm.tesekkr ederm 😃

      Sil
  20. Çok güzel uydurmuşsunuz bence, asıl maarifet bu...Görüntüleri çok sevimli, bloğun kendisi gibi:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ay çok tesekkr ederim bu kibar ötesi yorumunuz için.Harikasiniz 😃

      Sil
  21. Kardeşim keki asla normal yemiyor sanırım kuru geliyor ona , annem de süt kreması bazende evde kendi yaptığı süt kaymayı ile yoğurup top yapıyor , top keklerin çok fazla çeşiti var :D eline sağlık bu arada ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu ilk defa duydum bak 😃 ama napsin anneler.Cocuklar yeterki yesinler diye yapmayacakları sey yoktur 😃 tesekkr ederim 💙

      Sil
  22. ay ama ben bunlara bayılıyoruumm :)

    YanıtlaSil
  23. yani her türlü çikolatalı toplara; tabii ki bundan yimedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok severim böyle ufak fak atistirmaliklari 😃 haha 😃yap bakim oğlusuna begencekmi 😃

      Sil
  24. Herhalde en sevdiğim atıştırmalık türü, ellerinize sağlık. Bu arada takibe aldım, bana da beklerim. :) https://ladyoflochaber.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim 😃 ben beni takip eden herkesi ediyorum zaten.Hemen geliyorum 😃

      Sil
  25. Kalan kekleri değerlendirmek için çok güzel bir yol.
    İçindekilerin hepsi tek kalemde bile insanın iştahını açarken hepsini bir arada düşünemedim bile :)
    Toplar çok şirin olmuşlar elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kilo almak isteyenlere birebir 😁 icindekiler hep benim sevdigim seyler.Tesekkür ederim beenmene sevindim 😃

      Sil

OKUYUPTA YORUM YAZMAYANLARIN BURUNLARI AKSIN 😋